Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Hurskastelijat ja moralistit taas vauhdissa, jÀlleen kerran.
Mulle sinÀllÀÀn on ihan sama, millÀ perusteella ihmiset ovat yhdessÀ ja itse kukin punnitsee, mikÀ on tÀrkeÀÀ. Otaksun silti, ettÀ ihminen valitsee itsensÀ kannalta parhaan vaihtoehdon. Sekin, ettei uskalla lÀhteÀ, on itsen kannalta paras vaihtoehto.
MennÀÀnkö pussauskoppiin?
Ei nykynaisten kanssa kannata mennÀ naimisiin. Ei ne kykene provaidaan edes kymmenesosaa siitÀ, mitÀ heidÀn ÀitinsÀ ja isoÀitinsÀ.
Vierailija kirjoitti:
Olis hommia sulle
Kysy siltÀ, jota valat velvoittavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi hÀn ei osaa suomea, niin ei voi tulla vauvapalstalle seikkailemaan ja kuvittelemaan mitÀÀn minun kirjoittamakseni.
Aika moni osaa kÀyttÀÀ kÀÀntÀjÀÀ :D
No mut kuka lÀhtis johonkin tietyn maan keskustelupalstoille kÀÀntÀjÀn kanssa rÀpeltÀmÀÀn xD XDDD
Ei sitĂ€ koskaan tiedĂ€đ
No mÀ en ole harhainen, joten uskaltaisin vannoa, ettei kÀy tÀÀllÀ edes kÀÀntÀjÀn kanssa :D EikÀ kyllÀ olisi syytÀkÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Hurskastelijat ja moralistit taas vauhdissa, jÀlleen kerran.
Pohtiminen ei ole noista kumpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Avaa haarasi....
Spagaatin voin tehdÀ.
Vierailija kirjoitti:
MennÀÀn t.đđđ
Vierailija kirjoitti:
Minttu puuttuu đ„Č
Ei kannata hakea eroa, jos on vihkikaavassa vannonut rakastavansa, kunnes kuolema erottaa. Se toinen voi ottaa ne sanat tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei nykynaisten kanssa kannata mennÀ naimisiin. Ei ne kykene provaidaan edes kymmenesosaa siitÀ, mitÀ heidÀn ÀitinsÀ ja isoÀitinsÀ.
Olen eri mieltÀ, mutta piirejÀ on erilaisia ja toiset eivÀt ole missÀÀn piireissÀ, vaan somessa hapattamassa aivojaan ja kuluttamassa "kontsaa".
PS. Molemmat isoÀitini olivat uranaisia ja toinen huomattavasti huonompi missÀÀn kotiin liittyvissÀ asioissa kuin minÀ, kun ei hÀn tehnyt koko elinaikanaan sellaisia asioita
Jos se nainen haluaisi mut - mikÀÀn ei estÀisi meitÀ. Ei mikÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Mulle sinÀllÀÀn on ihan sama, millÀ perusteella ihmiset ovat yhdessÀ ja itse kukin punnitsee, mikÀ on tÀrkeÀÀ. Otaksun silti, ettÀ ihminen valitsee itsensÀ kannalta parhaan vaihtoehdon. Sekin, ettei uskalla lÀhteÀ, on itsen kannalta paras vaihtoehto.
HyvÀ kommentti. Minustakin on jokaisen oma asia, miten elÀÀ ja mitÀ periaatteita itse noudattaa. Ei se muille kivittÀjille kuulu. Voihan tilanne jollekin varatulle olla kokonaan uusi ja vielÀ avoin. Varsinkin, jos takana pitkÀ liitto, solmittu nuorena hÀtiköiden. On tarkkaan harkittava, mitÀ tekee seuraavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata hakea eroa, jos on vihkikaavassa vannonut rakastavansa, kunnes kuolema erottaa. Se toinen voi ottaa ne sanat tosissaan.
KyllÀ joskus kannattaa. Selasin just tuota katolisen kirkon listaa avioliiton mitÀtöimisen perusteista, oikein asiallinen.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Avioliiton_mitÀtöiminen_(katolinen_kirkko)
Vierailija kirjoitti:
Syntynyt 1979
SinÀ vai hÀn ? Mihin tÀÀ nyt liittyi, erÀs on kyllÀ varmaan syntynyt -79
Pasiii đ