En ole koskaan päässyt edes tapailuvaiheeseen
En ymmärrä parisuhteiden muodostumista. Olen ollut treffeillä, mutta odotin vain, että pääsisin kotiin.
Kommentit (18)
Niitä muodostuu ihtekseen kun on komia tai kaunis. Muille niitä ei synny .
Mä lopetin kaiken seuran haun ja treffailun kun kans aina odotin vaan että tapaaminen on ohi ja pääsen omiin oloihini.
Mä kävin treffeillä ja meni hyvin, toinen kysyi haluanko nähdä vielä ja sanoin joo. Nähtiin toisen kerran ja kaikki meni pieleen. Pääsinkö tapailuvaiheeseen?
Se on kuin näytelmä jossa mies ja nainen toteuttavat sukupuoliroolejaan.
Nainen "kiinnostuu" kun mies tarjoilee tarpeeksi hyvää supliikkia, ja jos naisella "kipinöi" voi intiimimpi vaihe käynnistyä.
Naiset oikein suuttuvat jos paljastaa miesnäkökannan että suositut iskijämiehet vain toistaa samaa oppimaansa litaniaa naisten iskennässä, vain detailit muuttuu iskettävän naisen mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Niitä muodostuu ihtekseen kun on komia tai kaunis. Muille niitä ei synny .
/S
Vierailija kirjoitti:
Se on kuin näytelmä jossa mies ja nainen toteuttavat sukupuoliroolejaan.
EI ihke ettet onnistu.
Nainen "kiinnostuu" kun mies tarjoilee tarpeeksi hyvää supliikkia, ja jos naisella "kipinöi" voi intiimimpi vaihe käynnistyä.
SUoliikki-Sulo kuvittelee niin että fimoosi paukkuu.
Naiset oikein suuttuvat jos paljastaa miesnäkökannan että suositut iskijämiehet vain toistaa samaa oppimaansa litaniaa naisten iskennässä, vain detailit muuttuu iskettävän naisen mukaisesti.
Detalji, perkeleen paviaani
Minusta deittisovellusten idea on vähän väärä. Pariutumisen kuuluisi nimenomaan tapahtua sattuman kautta, eikä minkään netin kautta sovitusti.
En ole koskaan edes ollut treffeillä, saati suudellut ketään... 🤷
Vierailija kirjoitti:
Miehen osa :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltin? 🥺
Vierailija kirjoitti:
Vttu että miehet on 🤡
Näinhän se taitaa mennä 👴🏻🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen. Mutta on epäilemättä moni mieskin samassa tilanteessa.
Se tapahtuu kun tai jos on tapahtuakseen. Jos treffeillä on jo olo, että haluaa kotiin tuskin siitä silloin mitään syntyykään. Ehkä nykyisin on juuri se, ettei ihmiset näe toisiaan luontaisella tavalla. Oikeaa kiinnostusta tai tunteita ei synny samalla tavalla. Tämä ei päde kaikkeen ja vain heitto.
Sittenhän sinulla ei ole mitään ongelmaa, koska mahdollisen seurustelukumppanin seura ei sinua kiinnosta. Jotkut on erakkoluonteita.
Pääset sentään treffeille. Minä en ole vuosiin päässyt. Arjessakaan ei tule koskaan vastaan vapaita naisia. Olisi pitänyt valita oma ala paremmin.
Hö