Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90/00 luku oli parasta aikaa kaikessa, musiikissa, elokuvissa, TVsarjoissa.

Vierailija
21.02.2023 |

Muistatteko ajan kun Teeveestä tuli sarjoja kuten PAKO, LOST, HEROES; ORANGE COUNTY, XFILES, FRENDI JNE
Musiikissa sama, melkeinpä joka Genressä paras aikakausi on tuo aikakausi

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös internet oli silloin parhaimmillaan, ei somea, mutta silti suht hyödyllinen ja käyttökelpoinen ilman, että jokaisella oli sinne pääsyä.

Vierailija
2/13 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vahvasti ikäsidonnainen asia. Minusta parasta aikaa oli 80-90-luku, kun olin nuori aikuinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysärillä/nollarilla sanottiin samaa 60-70-luvusta😄

Vierailija
4/13 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä 1986-1992.

Terminator, Miami Vice, Metallica, Guns n Roses ja monia muita.

Vierailija
5/13 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

TV-sarjojen kohdalla ei pidä paikkaansa. Sarjojen yleinen laatu alkoi kohisten parantua 2010-luvulla ja nyt eletään sarjojen kulta-aikaa.

Elokuvassa valitettavasti laadullisen evoluution huippu on jo takanapäin. Niiden kohdalla ei budjetin lisääntyminen ja tekniikan kehittyminen ole samalla tavalla ollut eduksi kuin sarjamaailmassa.

Vierailija
6/13 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plääh. Osa noista sarjoista oli tiettyyn pisteeseen asti ihan hyviä, mutta esim. Heroes kyllä lässähti totaalisesti, ikävä kyllä. Samoin taisi käydä Lostille. Iso osa tuon aikakauden tv-sarjoista ei kyllä ole vanhentunut kovin hyvin, varsinkin mitä tulee komedioihin.

Sanoisin, että nykyään televisioviihde parhaimmillaan ajaa kyllä kirkkaasti noiden ohi, mutta tarjontaa on myös niin paljon, että keskinkertaisuuksien joukosta on välillä vaikea seuloa kultaa. Mutta esim. nyt olen katsellut vähän jälkijunassa Netflixin paljon hypetettyä saksalaista Dark-sarjaa, ja se on mielestäni ollut todella korkealaatuinen mysteerisarja. Toivottavasti myös pysyy sellaisena, ensimmäinen kausi vielä katsomatta.

Myös 2010-luvulla tuli paljon hyviä sarjoja, esim. The Leftovers oli huomattavasti Lostia parempi, samoin True Detectiven ensimmäinen kausi oli televisiota parhaimmillaan.

Vierailija
7/13 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyhhyh no ei ollut. varmaan vaan olit itse nuorempi. ei noita sarjoja enää (ainakaan minä) jaksaisi katsoa.

Vierailija
8/13 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kultaa muistot. Nostalgiaa.

Ei nuo kyllä mitenkään objektiivisesti mitään parhaimmistoa edusta, vaikka sulle ehkä tärkeitä.

Vierailija
9/13 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ysärillä/nollarilla sanottiin samaa 60-70-luvusta😄

Ysärillä pidettiin ainakin silloista europoppia vähän nolona eikä oikein edes musiikkina vaikka tietenkin se soi joka paikassa. Joku dr Alban tai Pandora tms. Puhuttiin että 60-luvulla tehtiin oikeaa musiikkia, kun oli Beatlesit ja Elvikset. Nyt ne on olevinaan jotain klassikoita, ne Pandoratkin :D

Vierailija
10/13 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roswell <3

Vierailija
11/13 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kyllä kultaa muistoja... Vili Vilperi oli lapsena ihan huippu - erityisesti Väpä, mutta kerran yritin nostalgioissa katsoa ja melkein kuolin ahdistukseen.

Vierailija
12/13 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä kaikkien aikojen paras musiikki tehtiin suunnilleen välillä 65-85.

Vierailija
13/13 |
21.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa listatut tv-sarjat oli hirveetä jöötiä.

Muistutuksena, että tuolla aikakaudella tehtiin mm. Wire, Sopranos ja NYPD Blue...