Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (12087)
Vierailija kirjoitti:
Gallup
HyppÀisitkö heti kaivattusi sÀnkyyn?
En, ellei kutsuta. Lusikkaan haluaisin ja rakkaan lÀmpöön. TÀllÀ hetkellÀ sellainen hoito menossa ettei ole haluja mihinkÀÀn muuhun. Halut palannevat kuurin pÀÀtyttyÀ ja vaivan hÀvittyÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos homma on hirveÀn työn takana, ehkei ole oikean kanssa yrittÀmÀssÀ. Tuli vain mieleen sivusta.
Kun vaan ensin pÀÀsisi niin lÀhelle ettÀ voisi oikeasti yrittÀÀ! Suurimman työn takana on se ettÀ pÀÀsisi tutustumaan.
Totta. Oletko miettinyt, missÀ se suurin työ tÀytyy tehdÀ?
Olen miettinyt pÀÀni puhki.
EikÀ ole tullut valmista?
Sano jo kuulenko susta ennen joulua? En jaksa enÀÀ kauan ruikuttaa tÀÀlÀ sulle. Miehelle (seitenkasi) joka yritti pimittÀÀ kaiken ettei vain paljastuisi. Ole mies ja ota yhteys ku kuitenki mua ajattelet edelleen
Liian kuumaa
Suudelman alun huumaa
Kudelman punehtuma
Rakkaus, tukehtuma
Punaposki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos homma on hirveÀn työn takana, ehkei ole oikean kanssa yrittÀmÀssÀ. Tuli vain mieleen sivusta.
Kun vaan ensin pÀÀsisi niin lÀhelle ettÀ voisi oikeasti yrittÀÀ! Suurimman työn takana on se ettÀ pÀÀsisi tutustumaan.
En kai tÀÀllÀ kaipaisi jos valmista olisi tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi vain ei ole mitÀÀn jos ei ole mitÀÀn tunteita, mikÀ se diagnoosi olikaan? TÀlle tilalle on joku nimi.
Oon samaa mieltÀ sun kanssasi. Sainsin seksiÀ aika moneltakin mutta mun pitÀÀ tuntea fiiliksiÀ.
Voi vttu. Jos et ole avoin ja anna ihmisille mahdollisuuksia, niin tuskin mitÀÀn fiiliksiÀ edes herÀÀ. Roikut jossain vanhassa kaivatussa, joka ei sua halua, haluatko sÀ todella ihmisen joka ei halua sua ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Suudella voisin mutta kyllÀ sen jÀlkeen pitÀisi jutella ennen sÀnkyyn hyppÀÀmistÀ. Vaikka hÀn kuuma onkin ja vetovoimaa on.
MitÀ juteltavaa tuossa vaiheessa enÀÀ on. Aiotko sopia suullisesti mitÀ seuraavaksi tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kai tÀÀllÀ kaipaisi jos valmista olisi tullut.
Sitten pitÀÀ jatkaa ajatusharjoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
MikÀ saisi sinut ottamaan yhteyttÀ kaivattuusi?
Ku nÀkisi jossain ja voisi mennÀ jutskaa. Muistan miellyttÀvÀn, rauhallisen ÀÀnensÀ. Juteltiin ekan kerran v. 21 ja nopsaa ihastuin.
Vierailija kirjoitti:
Sano jo kuulenko susta ennen joulua? En jaksa enÀÀ kauan ruikuttaa tÀÀlÀ sulle. Miehelle (seitenkasi) joka yritti pimittÀÀ kaiken ettei vain paljastuisi. Ole mies ja ota yhteys ku kuitenki mua ajattelet edelleen
78? IkÀ vai paino?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Suudella voisin mutta kyllÀ sen jÀlkeen pitÀisi jutella ennen sÀnkyyn hyppÀÀmistÀ. Vaikka hÀn kuuma onkin ja vetovoimaa on.
MitÀ juteltavaa tuossa vaiheessa enÀÀ on. Aiotko sopia suullisesti mitÀ seuraavaksi tapahtuu?
Vaikka niinkin. On nimittÀin kerran kÀynyt niin, ettÀ seksin jÀlkeen toinen heitti pihalle. Semmoista en enÀÀ halua kokea.
Vierailija kirjoitti:
En mutta jos olisin tuntenut hÀnet 40 vuotta niin sitten.
Eli vielÀ 20 vuotta. HyvÀÀ kannattaa odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani. Pilasin taas kaiken.
Aloita taas alusta ja korjaa kaikki.
En tiedÀ, miten ensitapaaminen menisi. Ensin ehkÀ halattaisiin tai ainakin kysyisin, saako halata. En tiedÀ, mitÀ siitÀ seuraisi, mutta jos homma ei karkaisi heti, niin istuttaisiin alas ja juteltaisiin tÀrkeimmÀt, katseltaisiin silmiin ja otettaisiin kÀsistÀ kiinni. Olisi autuasta vain olla viimein kaksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedÀ, ketkÀ tÀÀllÀ puhuvat mistÀ. Ja kenen kiiltokuvaelÀmÀstÀ?
Joku heitti aloituksen kaivattunsa kiiltokuvaelÀmÀstÀ, jotain tyyliin ettei siihen mahtuis tmv korjatkoon/tarkentakoon oku
MinÀ se olin. Kirjoitin ettÀ kaivattuni elÀÀ sellaista kiiltokuvaelÀmÀÀ, etten minÀ siihen varmaan edes sopisi.
Millaista?
Semmoista tyypillistÀ keskiluokkaista.
oletko itse ylÀluokkaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
78? IkÀ vai paino?
MietipÀ ajankuluks sitÀ. HÀn ei ole mikÀÀn pappa enkÀ tiedÀ hÀnen painoaan
Semmoista tyypillistÀ keskiluokkaista.