Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (1934)
Kun on pimeÀ mieli, sitÀ etsii itseÀÀn kierompia apinoita kaikki valot pÀÀllÀ. <3
Kiitos ettÀ kaipaat mua. Itse en kaipaa ketÀÀn, koska se ainut on toisella puolen maapalloa.
Vierailija kirjoitti:
Kun on pimeÀ mieli, sitÀ etsii itseÀÀn kierompia apinoita kaikki valot pÀÀllÀ. <3
Ja haluaa toisen pimeÀn mielen, ei tossua. <3
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ettÀ kaipaat mua. Itse en kaipaa ketÀÀn, koska se ainut on toisella puolen maapalloa.
Phuketissa? No niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua tÀnÀÀnkin tiellÀ, joka jatkuu ja jatkuu, ei pÀÀty mihinkÀÀn.
SitÀ se on ryhtyy pelkÀÀjÀksi pelkÀÀjÀn paikalle ja ajelee pitkin öitÀ pÀÀttymÀttömiÀ katuja.
En minÀ tÀssÀ se pelkÀÀjÀ ole, enkÀ istu kenenkÀÀn kyydissÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja haluaa toisen pimeÀn mielen, ei tossua. <3
Ja odotan lÀhestymistÀ toiselta vastaavalta,
aina tÀÀltÀ tÀhtiin asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, kun kaivattu olisit tÀÀllĂ€. PitĂ€isin sua niin hyvĂ€nĂ€ ja tulisin kainaloon. Voitais kiireettĂ€ makoilla sĂ€ngyllĂ€ toisiimme keskittyen. đ
Sanoisitpa suoraan nuo sanat, niin mielellÀni pitelisin sua kainalossani hyvÀnÀ vaikka pÀivien pÀÀhÀn asti
Oisitpa mun kaivattuni. Mut en mÀ uskalla sitÀ tehdÀ, vaikka haluaisin syliin enempi kuin mitÀÀn.
Turhaan pelkÀÀt, koska taitaa olla molempien halu ja tahto. Loppusijoituspaikka.
Toi loppusijoituspaikka kuulosti hiukan karulta. Tietty, miten sen ajatteleekin.
Loppusijoituspaikka kuulostaa krematoriolle ! Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa katsella poikamaisesti laittautuvia naisia
MinÀ taas en mu nattomia miehiÀ!
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kyllÀ kukaan nusaise, hyi olkoon! Kaikkea kunnioittamattomuutta sitÀ lukeekin, yak.
No mut jos joku laittaa valot kiinni, ehkÀ sit annat ?
Vierailija kirjoitti:
Ai siit se johtuu
Vierailija kirjoitti:
Ai siit se johtuu
I wish I could be a man, then I can be DragQueen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai siit se johtuu
MikÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kyllÀ kukaan nusaise, hyi olkoon! Kaikkea kunnioittamattomuutta sitÀ lukeekin, yak.
YmmÀrrÀn olla antavinani, mutta en anna kuiteskaan, hÀhhÀhhÀÀ! En valot kiinni enkÀ auki, housut pysyy kyllÀ pÀÀllÀ tai kiinni.
Onhan se E kuuma. Sigh. Mut kaipaan sua silti, vaikka ajattelisit ketÀ.
Saa kaivata, ei se mua satuta kunhan ei iholle pyri. Tosin töissÀ en halua olla kenenkÀÀn kaivattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolivalotilssa tullut annettua kunnon miehille.
Varjoissa varkaille ja nekÀÀn ei kaikki hiisku siitÀ, ettÀ kuka sai ja keneltÀ. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Phuketissa? No niin.
SieltĂ€ tulee parhaat tuliaiset đ
Varmaan menisi ensin kiertelyksi ennenkuin törmÀttÀisiin.