Terveiset kaipaamalleni đ
Kommentit (1934)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, kun kaivattu olisit tÀÀllĂ€. PitĂ€isin sua niin hyvĂ€nĂ€ ja tulisin kainaloon. Voitais kiireettĂ€ makoilla sĂ€ngyllĂ€ toisiimme keskittyen. đ
Sanoisitpa suoraan nuo sanat, niin mielellÀni pitelisin sua kainalossani hyvÀnÀ vaikka pÀivien pÀÀhÀn asti
Oisitpa mun kaivattuni. Mut en mÀ uskalla sitÀ tehdÀ, vaikka haluaisin syliin enempi kuin mitÀÀn.
Turhaan pelkÀÀt, koska taitaa olla molempien halu ja tahto. Loppusijoituspaikka.
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa katsella poikamaisesti laittautuvia naisia
Ja kaipaat niitÀ tÀÀllÀ silti.
Piiskaleikit, kakkoset,
Raamatun jakeet,
kylÀilykutsut ja
whatever >>> ei tÀÀltÀ.
Komeusjumalalleni kuitenkin
1000000 x <3! đ
Saisit huoleni pois
Varmalla rakkaudella
LempeÀllÀ otteella
TyytyvÀisenÀ pitÀisin
Sua, vailla pokkurointia
Olipa niitÀ, villejÀkin kuvitelmia. Hassuja haaveita. Mutta maaperÀ ei ollutkaan otollinen, ja lopulta pilasin kaiken. Toisaalta, tiedÀnpÀ nyt missÀ mennÀÀn. Kihelmöinti vaihtui kirvelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka jĂ€nnĂ€, ettĂ€ alkuperĂ€inen, halpa lĂ€ppĂ€ elÀÀ yhĂ€. đđđ
Jossa muka alatason nainen tieten testasi, mitÀ tapahtuisi, kun lÀhettÀisi ilmiselvÀlle na.r.s.kulle netin kautta viestiÀ.
Vuodet vaan kuluvat ja ketjut pysyvĂ€t. đđđ
Ja ympÀri kaupunkia naisesta vain suurena vitsinÀ naurettiin Irl.
Kuin hÀn/minÀ en mukamas olisi sitÀ aina tiennyt.
Mulla oli toiveissa olla tekemisissÀ. Ihan sitten kavereina tai parhaiten rakastavaisina. EihÀn se onnistunut. IkÀvöin.
-m>n.
Vierailija kirjoitti:
LÀmmintÀ ja kylmÀÀ nÀköjÀÀn edelleen vuorotellen, tÀnÀÀn vuorossa pakkasta. Ei ole jÀrkeÀ kaivata, kun toinen vain roikottaa.
MitenkÀs nÀin?
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa katsella poikamaisesti laittautuvia naisia
ĂlĂ€ katsele. Problem solved.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, kun kaivattu olisit tÀÀllĂ€. PitĂ€isin sua niin hyvĂ€nĂ€ ja tulisin kainaloon. Voitais kiireettĂ€ makoilla sĂ€ngyllĂ€ toisiimme keskittyen. đ
Sanoisitpa suoraan nuo sanat, niin mielellÀni pitelisin sua kainalossani hyvÀnÀ vaikka pÀivien pÀÀhÀn asti
Oisitpa mun kaivattuni. Mut en mÀ uskalla sitÀ tehdÀ, vaikka haluaisin syliin enempi kuin mitÀÀn.
Turhaan pelkÀÀt, koska taitaa olla molempien halu ja tahto. Loppusijoituspaikka.
Toi loppusijoituspaikka kuulosti hiukan karulta. Tietty, miten sen ajatteleekin.
Kaipaan sinua tÀnÀÀnkin tiellÀ, joka jatkuu ja jatkuu, ei pÀÀty mihinkÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli toiveissa olla tekemisissÀ. Ihan sitten kavereina tai parhaiten rakastavaisina. EihÀn se onnistunut. IkÀvöin.
-m>n.
MinÀkin toivon hÀneltÀ tÀtÀ.
Jossa muka alatason nainen tieten testasi, mitÀ tapahtuisi, kun lÀhettÀisi ilmiselvÀlle na.r.s.kulle netin kautta viestiÀ.
Vuodet vaan kuluvat ja ketjut pysyvĂ€t. đđđ