Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (12087)
Vierailija kirjoitti:
Nothing beats a good book
Ei edes kaivattu. Vai onks kaivattu se kirja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TiedÀtkö, missÀ on klitoris? Vain todellinen vulvamaisteri saa tÀssÀ testissÀ kaikki 7 oikein
Klitoris, emÀttimen aukko, sisÀiset hÀpyhuulet... Vulvalla on monta osaa, mutta tiedÀtkö todella niiden sijainnin? Se selvitetÀÀn nyt. https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000008024462.html
TĂ€mĂ€ ei minultađ
Lopeta jo
Lopeta itse. MinÀ haluan noita - tÀmÀ ei minulta - viestejÀ lisÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Odotan ettÀ kaivattuni reagoi viestiin. On lukenut.
Ei oo tullut viestiÀ. Mihin lie viestin lÀhetit.
Jos joku peruu, hÀn yleensÀ ehdottaa jatkoa. Jos ei niin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan tietÀÀ, miksi tÀnÀÀn on tullut lankaan normaalia enemmÀn matskua !
MinÀkin tiedÀn. ErÀÀllÀ henkilöllÀ pakko-oireet syveni niin ettÀ sen piti joka viestiin sanoa ettÀ ei hÀneltÀ.
Ei minulta nĂ€mĂ€đ
Joku trollaa 'EI MINULTA TĂMĂ' JATKUVASTI. OgE ei laittanut. SinĂ€ nobody olet itse trolli, joka đhanduja pilaillen laittaa. Tunnusta.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku peruu, hÀn yleensÀ ehdottaa jatkoa. Jos ei niin...
Ei minultađ
En kommentoinut niin aktiivisesti kuin ehkÀ luulet.
Britney Spears ajoi joitakin kuukausia myöhemmin kuin minÀ hiuksensa pois, ja koko maailma alkoi kutsua hÀntÀ tÀysin kahjoksi, sekopÀÀksi, jÀrkensÀ menettÀneeksi jne. Ihmettelin sitÀ maailman reaktiota tÀysin typertyneenÀ. Minusta siinÀ ei ollut mitÀÀn sekopÀistÀ. En minÀkÀÀn ollut mikÀÀn sekopÀÀ, kun pÀÀtin ajaa kaikki hiukseni pois. Tunsin olevani voimaantuneempi kuin ikinÀ. Tunsin olevani vapaa. MinÀ itse sain vihdoin tehdÀ sen pÀÀtöksen, miltÀ pÀÀni/hiukseni nÀyttÀÀ, eikÀ ympÀröivÀ maailma, joka odottaa minulta, naiselta jotakin stereotypiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kyllÀ auta yhtÀÀn. On kyllÀ harmi, ettei asioista voi puhua.
T
Miten niin en auta? VihreÀ valo vÀlkkyy varmaan kilometrin pÀÀhÀn. Sen varmaan kaikki muut nÀkee ja/tainÀkisi, paitsi sinÀ.
MitÀ tÀÀllÀ tapahtuu ? TÀmÀ viesti ei multa. Eilinen jepjepittelijÀ takertunut ilmeisesti tÀhÀn kirjaimeen ? Jos taasen olet T mies niin merkkaa, ettei mene sekaisin.
T.T
Ihan oli multa, T naiselta. MitÀÀn jepittelyitÀ tai muutakaan sellaista en ole laittanut enkÀ mihinkÀÀn takertunut vuosia olen vÀlillÀ tÀÀllÀ tuota allekirjoitusta kÀyttÀnyt.
Ap T
En luullut mitÀÀn. Luulitko, ettÀ suutuin trolleista?
Ăh. Toi mun deitti etsii loppuelĂ€mĂ€n kumppania. VĂ€hĂ€n liian vakavaa mulle.
Vajaamielishoitajan terveiset. Lukekaa otsikko. KiitÀn yhteistyöstÀ etukÀteen.
Vierailija kirjoitti:
Ostat meiltĂ€ niin usein eineksiĂ€ ettĂ€ oot varmasti sinkku đ„°
EntÀ sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T
Miten niin en auta? VihreÀ valo vÀlkkyy varmaan kilometrin pÀÀhÀn. Sen varmaan kaikki muut nÀkee ja/tainÀkisi, paitsi sinÀ.
MitÀ tÀÀllÀ tapahtuu ? TÀmÀ viesti ei multa. Eilinen jepjepittelijÀ takertunut ilmeisesti tÀhÀn kirjaimeen ? Jos taasen olet T mies niin merkkaa, ettei mene sekaisin.
T.T
Ihan oli multa, T naiselta. MitÀÀn jepittelyitÀ tai muutakaan sellaista en ole laittanut enkÀ mihinkÀÀn takertunut vuosia olen vÀlillÀ tÀÀllÀ tuota allekirjoitusta kÀyttÀnyt.
Ap T
T nyt on yksi Suomen yleisimpiÀ nimikirjaimia. Naapurissani asuu samalla nimellÀ T-alkuinen kuin ihastukseni.
Vierailija kirjoitti:
Ăh. Toi mun deitti etsii loppuelĂ€mĂ€n kumppania. VĂ€hĂ€n liian vakavaa mulle.
Parempi skipata kuin antaa roikkua löysÀssÀ hirressÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T
T.T
Ap T
No voi paska, sit me signeerataan samoin. Sopiiko niin ettÀ laitan omani perÀÀn vaikka nro 2
Vierailija kirjoitti:
Kysyn ÀidiltÀ neuvoja mitÀ tehdÀ.
TĂ€mĂ€ ei minultađ
no ei