Terveiset kaipaamalleni 😍
Kommentit (1933)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen luotiin miestä varten, eikä mies naista varten. Tämä järjestys on luomakunnan oikea arvojärjestys.
Lue raamattusi paremmin. Ketä Jumala syytti lankeamisesta. Eeva lankes joo, höpönpöpöön, mutta Aadamin tottelemattomuuden takia Jeesus joutui ristille korjaamaan asiat. Käärme petti, Eevan, mutta Aadam totteli ja kuunteli mieluummin vaimoaan kuin Jumalaa. Mies on heikko naisen edessä. Se siitä heikommasta astiasta.
Naisen sielu on heikko.
Naisilla on sentään sielu.
Jota mies pitää vallassaan.
Unissasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain kaverisi reaktiosta mielikuvan, että olet puhunut minusta kaverillesi.
Millainen reaktio? Kenelle nämä terveiset?
Sille joka tämän jälkeen piileskeli minua
Aika moni välttelee jotain henkilöä. En omi. Sivusta.
Olet Veera kyllä jumalaisen kaunis! ensi viikolla etsin sinut käsiini
MM
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain kaverisi reaktiosta mielikuvan, että olet puhunut minusta kaverillesi.
Millainen reaktio? Kenelle nämä terveiset?
Sille joka tämän jälkeen piileskeli minua
Aika moni välttelee jotain henkilöä. En omi. Sivusta.
Tämä välttely alkoi yhtäkkiä ja ilman selitystä :) Enkä tiedä vältteleekö minua vai ylipäätään muita ihmisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen luotiin miestä varten, eikä mies naista varten. Tämä järjestys on luomakunnan oikea arvojärjestys.
Lue raamattusi paremmin. Ketä Jumala syytti lankeamisesta. Eeva lankes joo, höpönpöpöön, mutta Aadamin tottelemattomuuden takia Jeesus joutui ristille korjaamaan asiat. Käärme petti, Eevan, mutta Aadam totteli ja kuunteli mieluummin vaimoaan kuin Jumalaa. Mies on heikko naisen edessä. Se siitä heikommasta astiasta.
Naisen sielu on heikko.
Kun huomioidaan, että maailmassa on sen kantokyvyn suhteen liikaa ihmisiä, ei voida ajatella kaikkien olevan tarpeellisia. Sellaiset ihmiset, jotka tahallaan ovat toisille haitallisia, eivät ansaitse elää. Sinä kuulut heihin. Jos olisit minun lähistöllä, olisit ongelmissa. Kiitä siis satuolen
Pusu ja hali.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään pahaa ole tapahtunut. Rakastetaan, enkä selittele tämän tarkemmin.
Ok. Emme ole tekemisissä, joten sivusta. Onnea teille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen sielu on heikko.
Naisilla on sentään sielu.
Jota mies pitää vallassaan.
Katsoppas vaan, käärme soittaa suutaan, kun synnin ja kuoleman valta murrettiin ristillä jo ~2000vuotta sitten, ja lainkirja säädöksineen 🤗🔥 Jumala asetti naisen suojellumpaan asemaan, siitäkö nyt kenkä puristaa ja olet katkera.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole muuttunut. Lait on edelleenkin voimassa.
Kiitos tiedosta.
Vierailija kirjoitti:
Minua jännittääääääääää
Mikä sinua jännittää?
Vierailija kirjoitti:
Jos olet yksin, tuuhan tänne
Olen yksin. Aloita sinä laittamalla viesti niin tulen
Lämmintä ja kylmää näköjään edelleen vuorotellen, tänään vuorossa pakkasta. Ei ole järkeä kaivata, kun toinen vain roikottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua jännittääääääääää
Mikä sinua jännittää?
Kiinnostavan miehen näkeminen. Ja kaikki siihen liittyvä skenaario mitä mieli voi keksiä. En toki lähde ruokkimaan mitään skenaarioita, vaan työnnän ne pois ja olen hetkessä. Chillaan vaikka väkisin. Ja onneksi olenkin ihan chilli silleen, et ei hätää!
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole muuttunut. Lait on edelleenkin voimassa.
Sulla on selvästi raamattu lukematta. Kun joku kuolee, kumpi testamentti on voimassa, vanha vai UUSI testamentti? Uuden testamentin perintö on voimassa eikä vanhan. --Hän kumosi lain kirjan säädöksineen naulitsemalla sen ristiin--
--Vapauteen Kristus meidät vapautti. Sillä elämän hengen laki, on vapauttanut sinut synnin ja kuoleman laista.--
Sinä et tuota asiaa muuta vaikka valehtelisit mitä. Ps. --Joka lakiin perustaa, se lain kirjaimesta kuolee-- =Oot kuollu mies 👍
Plus se että raamattu sanoo että laista ei häviä pieninkään piirto, ennenkuin taivas ja maa katoaa, ei tarkoita sen voimassa oloa, vaan muinoin annetun lain pysyvyyttä.
Menisit vaikka edes Alfa kurssille, ihan perus asioita nämä. Ei tarvihe vastata tähän. 👏
Voi, kun kaivattu olisit täällä. Pitäisin sua niin hyvänä ja tulisin kainaloon. Voitais kiireettä makoilla sängyllä toisiimme keskittyen. 😘
Vierailija kirjoitti:
Tulethan kylään ! Odotan.
Väärinkäsityksen takia lopetit yhteydenpidon.
Idiootti sivusta olet. Työnnä pääsi omaan kakkoseesi.