Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen luotiin miestÀ varten, eikÀ mies naista varten. TÀmÀ jÀrjestys on luomakunnan oikea arvojÀrjestys.
Lue raamattusi paremmin. KetÀ Jumala syytti lankeamisesta. Eeva lankes joo, höpönpöpöön, mutta Aadamin tottelemattomuuden takia Jeesus joutui ristille korjaamaan asiat. KÀÀrme petti, Eevan, mutta Aadam totteli ja kuunteli mieluummin vaimoaan kuin Jumalaa. Mies on heikko naisen edessÀ. Se siitÀ heikommasta astiasta.
Naisen sielu on heikko.
Naisilla on sentÀÀn sielu.
Jota mies pitÀÀ vallassaan.
Unissasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain kaverisi reaktiosta mielikuvan, ettÀ olet puhunut minusta kaverillesi.
Millainen reaktio? Kenelle nÀmÀ terveiset?
Sille joka tÀmÀn jÀlkeen piileskeli minua
Aika moni vÀlttelee jotain henkilöÀ. En omi. Sivusta.
Olet Veera kyllÀ jumalaisen kaunis! ensi viikolla etsin sinut kÀsiini
MM
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain kaverisi reaktiosta mielikuvan, ettÀ olet puhunut minusta kaverillesi.
Millainen reaktio? Kenelle nÀmÀ terveiset?
Sille joka tÀmÀn jÀlkeen piileskeli minua
Aika moni vÀlttelee jotain henkilöÀ. En omi. Sivusta.
TÀmÀ vÀlttely alkoi yhtÀkkiÀ ja ilman selitystÀ :) EnkÀ tiedÀ vÀltteleekö minua vai ylipÀÀtÀÀn muita ihmisiÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen luotiin miestÀ varten, eikÀ mies naista varten. TÀmÀ jÀrjestys on luomakunnan oikea arvojÀrjestys.
Lue raamattusi paremmin. KetÀ Jumala syytti lankeamisesta. Eeva lankes joo, höpönpöpöön, mutta Aadamin tottelemattomuuden takia Jeesus joutui ristille korjaamaan asiat. KÀÀrme petti, Eevan, mutta Aadam totteli ja kuunteli mieluummin vaimoaan kuin Jumalaa. Mies on heikko naisen edessÀ. Se siitÀ heikommasta astiasta.
Naisen sielu on heikko.
Kun huomioidaan, ettÀ maailmassa on sen kantokyvyn suhteen liikaa ihmisiÀ, ei voida ajatella kaikkien olevan tarpeellisia. Sellaiset ihmiset, jotka tahallaan ovat toisille haitallisia, eivÀt ansaitse elÀÀ. SinÀ kuulut heihin. Jos olisit minun lÀhistöllÀ, olisit ongelmissa. KiitÀ siis satuolen
Pusu ja hali.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitÀÀn pahaa ole tapahtunut. Rakastetaan, enkÀ selittele tÀmÀn tarkemmin.
Ok. Emme ole tekemisissÀ, joten sivusta. Onnea teille!
Minua jÀnnittÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen sielu on heikko.
Naisilla on sentÀÀn sielu.
Jota mies pitÀÀ vallassaan.
Katsoppas vaan, kÀÀrme soittaa suutaan, kun synnin ja kuoleman valta murrettiin ristillĂ€ jo ~2000vuotta sitten, ja lainkirja sÀÀdöksineen đ€đ„ Jumala asetti naisen suojellumpaan asemaan, siitĂ€kö nyt kenkĂ€ puristaa ja olet katkera.
MikÀÀn ei ole muuttunut. Lait on edelleenkin voimassa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tiedosta.
Vierailija kirjoitti:
Minua jÀnnittÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀ
MikÀ sinua jÀnnittÀÀ?
Vierailija kirjoitti:
Jos olet yksin, tuuhan tÀnne
Olen yksin. Aloita sinÀ laittamalla viesti niin tulen
LÀmmintÀ ja kylmÀÀ nÀköjÀÀn edelleen vuorotellen, tÀnÀÀn vuorossa pakkasta. Ei ole jÀrkeÀ kaivata, kun toinen vain roikottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua jÀnnittÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀ
MikÀ sinua jÀnnittÀÀ?
Kiinnostavan miehen nÀkeminen. Ja kaikki siihen liittyvÀ skenaario mitÀ mieli voi keksiÀ. En toki lÀhde ruokkimaan mitÀÀn skenaarioita, vaan työnnÀn ne pois ja olen hetkessÀ. Chillaan vaikka vÀkisin. Ja onneksi olenkin ihan chilli silleen, et ei hÀtÀÀ!
Vierailija kirjoitti:
Sulla on selvÀsti raamattu lukematta. Kun joku kuolee, kumpi testamentti on voimassa, vanha vai UUSI testamentti? Uuden testamentin perintö on voimassa eikÀ vanhan. --HÀn kumosi lain kirjan sÀÀdöksineen naulitsemalla sen ristiin--
--Vapauteen Kristus meidÀt vapautti. SillÀ elÀmÀn hengen laki, on vapauttanut sinut synnin ja kuoleman laista.--
SinĂ€ et tuota asiaa muuta vaikka valehtelisit mitĂ€. Ps. --Joka lakiin perustaa, se lain kirjaimesta kuolee-- =Oot kuollu mies đ
Plus se ettÀ raamattu sanoo ettÀ laista ei hÀviÀ pieninkÀÀn piirto, ennenkuin taivas ja maa katoaa, ei tarkoita sen voimassa oloa, vaan muinoin annetun lain pysyvyyttÀ.
Menisit vaikka edes Alfa kurssille, ihan perus asioita nĂ€mĂ€. Ei tarvihe vastata tĂ€hĂ€n. đ
Voi, kun kaivattu olisit tÀÀllĂ€. PitĂ€isin sua niin hyvĂ€nĂ€ ja tulisin kainaloon. Voitais kiireettĂ€ makoilla sĂ€ngyllĂ€ toisiimme keskittyen. đ
Vierailija kirjoitti:
Tulethan kylÀÀn ! Odotan.
VÀÀrinkÀsityksen takia lopetit yhteydenpidon.
HÀivyn kun tuo prkeleen satanan ÀlykÀÀpiö on niin vÀhÀ Àlyinen
Idiootti sivusta olet. TyönnÀ pÀÀsi omaan kakkoseesi.