Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (8460)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KÀyttÀkÀÀ sitÀ itseenne kÀpertymisen energiaa ja sisÀisiin konflikteihin tuhlattuja ajatuksia mieluummin itsestÀnne ulos suuntautuviin ajatuksiin ja ympÀristön tarkasteluun.
Omassa perÀsuolessa hilluminen ei ole ylevÀÀ eikÀ kiinnostavaa.
Introvertti elÀvöittÀÀ maailmaa sisÀltÀÀn tulevalla. Ainakin minÀ toimin nÀin.
Jokaisen sisÀltÀ tulee maailma, oli sitten millainen ihminen tahansa.
Kaikkien sisÀinen maailma ei vain ole yhtÀ luova, elÀvÀ, eloisa, positiivinen, iloinen, kuoluva, ajatusrikas, kypsÀ, viisas tms.
Joidenkin sisÀinen maailma on hyvin masentava, jopa tÀynnÀ pahaa ja negatiivisuutta.
TÀllaisista ihmisistÀ kannattaa pysyÀ mahdollisimman kaukana. Ihan oman mielenterveytensÀ vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset jotka hÀpeÀvÀt kaikkea myös kadehtivat kaikkea eivÀtkÀ uskalla elÀÀ.
ElÀmÀ perustuu silloin vertailulle sen sijaan ettÀ kykenee nauttimaan hetkestÀ ja rakastamaan itseÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
ItsenÀisyys
Totuus
Taide
HyvÀntahtoisuus
Mielikuvituksellisuus
NÀistÀ viidestÀ arvosta minun persoonani motiivit koostuvat.
Kuulostaa hyvÀltÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun ja kaivatun iÀt?
About 20 ja 40. Ai miksei jatkoon? Nii-in.
Onko tuo nyt muka paha jos molemmat pitÀvÀt toisistaan?
On. 20v on vielÀ liian nuori noin vanhan kanssa alkamaan. Isot ikÀerot ei ole hyvÀ aivan nuorimmille, parempi vÀhÀn kasvaa ensin.
Asiaa on tutkittu ja havaittu, ettÀ nuorilla vanhoihin miehiin kallellaan olevilla naisilla on lÀhes aina ongelmia isÀsuhteessa. Se on epoÀnormaalia.
On niitÀ muitakin vaihtoehtoja noissa ikÀerosuhteissa kuin se ettÀ mies on vanhempi. Voi olla vanhempi nainen, kumpikin voi olla naisia, tai kumpikin voi olla miehiÀ... Ei se aina niin
đ€§ Komppaan.
HyvĂ€t yöt, mun aika tĂ€ydelliselle ukkelille đ Olet rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset jotka hÀpeÀvÀt kaikkea myös kadehtivat kaikkea eivÀtkÀ uskalla elÀÀ.
Aika hyvÀ teoria, voisi liittyÀ heikkoon minÀkuvaan ja itsetuntoon myös.
Joo, vahvasti yhteys nÀihin jotka triggeröityy muiden rohkeudesta iloita itsestÀÀn ja elÀmÀstÀÀn piilottamatta kynttilÀÀ vakan alle ja harrastamatta turhaa nöyristelyÀ.
NöyryyttÀ pitÀÀ olla, nöyryys on hyve. Mutta ei nöyristely.
Eri
TĂ€ydellinen vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Erikoisosaamiseni liittyy myös tietoon jota saan sisÀisesti. TÀmÀ on ekstraa ehdottomasti ja olen tÀstÀ hyvin kiitollinen.
Samaan syssyyn kuuluu kaikki mitÀ me teemme ja yllÀrinÀ se luovuus.
Olen selvittÀnyt salaisuuden liittyen ihmisen elÀmiseen ja toimintaan. TÀmÀ tieto tuo turvallisuuden tunnetta.
Kiitos myös mieleni miehelle joka on tÀydellinen.
TerveisiÀ vaikka joulupukille.
đ€Šđ€Šđ€Šđ€Šđ€Šđ€Šđ€Š
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun ja kaivatun iÀt?
On. 20v on vielÀ liian nuori noin vanhan kanssa alkamaan. Isot ikÀerot ei ole hyvÀ aivan nuorimmille, parempi vÀhÀn kasvaa ensin.
Asiaa on tutkittu ja havaittu, ettÀ nuorilla vanhoihin miehiin kallellaan olevilla naisilla on lÀhes aina ongelmia isÀsuhteessa. Se on epoÀnormaalia.
On niitÀ muitakin vaihtoehtoja noissa ikÀerosuhteissa kuin se ettÀ mies on vanhempi. Voi olla vanhempi nainen, kumpikin voi olla naisia, tai kumpikin voi olla miehiÀ... Ei se aina niin
Homosuhteissa isot ikÀerot on yleisimpiÀ. Ei se muuta ainakaan mun silmissÀ asiaa yhtÀÀn, ettei kyseessÀ ole heteropari.
Jos se nelikymppinen oikeasti vÀlittÀisi siitÀ 20-vuotiaasta, niin se antaisi toisen kasvaa rauhassa eikÀ kahlitsisi noin nuorta ihmistÀ itsensÀ -keski-ikÀisen, vanhenevan ihmisen- kanssa suhteeseen.
Tulee mieleen tapaus Janne Puhakka ja vanha Rolf Nordmo, siinÀkin vanhempi osapuoli oli omistushaluinen nuorta elÀmÀÀ kohtaan, eikÀ antanut olla. Myös se Espoossa tapahtunut nuoren fitness-naisen murrrha, jonka vanha ex-miesystÀvÀ bodaripiireistÀ omistushaluisena murrrhasi. Ei ole terveitÀ noi vanhemmat osapuolet. Vastaavia tapauksia on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mangusti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks sÀ et koskaan haluu olla mun lÀhellÀ, miks sÀ et vastaa, miks sanot en tiedÀ, miks sÀ teet tÀn mulle, mÀ haluun silittÀÀ sua, en vaan saa, oisitpa tÀssÀ, antasin sili sili hali ja pusun, silittÀisin sut uneen, mut ethÀn sÀ halua, ethÀn sÀ musta niin ajattele, oisitpa tÀssÀ vierellÀ, miks ajattelisit mua, miks et halua mua, ei tÀstÀ tuu mitÀÀn.
T. Man ja Gusti
MĂ€ uskon mangustiin ja siihen mieheen.
Kiitos siitÀ. PÀivÀn ainoat kivat sanat mulle.
Just tÀtÀ. SÀÀlikÀÀ mua tuuttia "PÀivÀn AINOAT kivat sanat MULLE" Hanki tunkki.
SÀ olet kyllÀ kuvottava tyyppi. Joka pÀivÀ etsit uuden kiusattavan. SÀÀlittÀvÀ luuseri olet.
Joka pĂ€ivĂ€ ??? Onko harhat pÀÀllĂ€ đ€Ł
Masokismia on monenlaista, mm. viettÀÀ aikaa kaivatun kanssa kaveripohjalta. đ„ș
Miksi joillakin miehillÀ on.taipumus soitella minule yöllÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun ja kaivatun iÀt?
TÀtinainen vois mennÀ itkeen ittensÀ uneen. Kymppiuutiset meni jo ja lÀmmin sipulimaitokin on varmaan jÀÀhtynyt. Sun aika oli ja meni, ihan oma vika ettet löytÀnyt elÀmÀnkumppania kun olit vielÀ nuori.
Taidan tarvita enemmÀn yhteistÀ aikaa kanssasi, mutta sitÀ et voi antaa. Taitaa loppua ennen kuin alkoikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KÀyttÀkÀÀ sitÀ itseenne kÀpertymisen energiaa ja sisÀisiin konflikteihin tuhlattuja ajatuksia mieluummin itsestÀnne ulos suuntautuviin ajatuksiin ja ympÀristön tarkasteluun.
Omassa perÀsuolessa hilluminen ei ole ylevÀÀ eikÀ kiinnostavaa.
Introvertti elÀvöittÀÀ maailmaa sisÀltÀÀn tulevalla. Ainakin minÀ toimin nÀin.
Jokaisen sisÀltÀ tulee maailma, oli sitten millainen ihminen tahansa.
Kaikkien sisÀinen maailma ei vain ole yhtÀ luova, elÀvÀ, eloisa, positiivinen, iloinen, kuoluva, ajatusrikas, kypsÀ, viisas tms.
Joidenkin sisÀinen maailma on hyvin masentava, jopa tÀynnÀ pahaa ja negatiivisuutta.
TÀllaisista ihmisistÀ kannattaa pysyÀ mahdollisimman
Suosittelen kohtaamaan erilaisia ihmisiÀ jotta oppisi mahdollisimman paljon kaikesta erilaisuudesta. Samalla voi kehittÀÀ omaa resilienssiÀ ja luonteenvahvuutta. Tulee vain fiksummaksi. Kannattaa sanoa rohkeasti ÀÀneen asioita jotta saa ÀÀnensÀ kuuluville ja tulisi ymmÀrretyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EhkÀ nyt vaan on tullut hetki, jolloin en jaksa kantaa selvittÀmÀtöntÀ lastia repussani enÀÀ. On niin paljon kannettavaa.
JÀtÀtkö sen muiden ongelmaksi? Ei se mee silleen.
En ole jÀttÀnyt mitÀÀn kenenkÀÀn ongelmaksi. Olen ottanut puheeksi.
Pekka haavisto, Sauli Niinistö, Macron,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mangusti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks sÀ et koskaan haluu olla mun lÀhellÀ, miks sÀ et vastaa, miks sanot en tiedÀ, miks sÀ teet tÀn mulle, mÀ haluun silittÀÀ sua, en vaan saa, oisitpa tÀssÀ, antasin sili sili hali ja pusun, silittÀisin sut uneen, mut ethÀn sÀ halua, ethÀn sÀ musta niin ajattele, oisitpa tÀssÀ vierellÀ, miks ajattelisit mua, miks et halua mua, ei tÀstÀ tuu mitÀÀn.
T. Man ja Gusti
MĂ€ uskon mangustiin ja siihen mieheen.
Kiitos siitÀ. PÀivÀn ainoat kivat sanat mulle.
Just tÀtÀ. SÀÀlikÀÀ mua tuuttia "PÀivÀn AINOAT kivat sanat MULLE" Hanki tunkki.
SÀ olet kyllÀ kuvottava tyyppi. Joka pÀivÀ etsit u
Ei, ja jatkat samaa. Sairas olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoisosaamiseni liittyy myös tietoon jota saan sisÀisesti. TÀmÀ on ekstraa ehdottomasti ja olen tÀstÀ hyvin kiitollinen.
Samaan syssyyn kuuluu kaikki mitÀ me teemme ja yllÀrinÀ se luovuus.
Olen selvittÀnyt salaisuuden liittyen ihmisen elÀmiseen ja toimintaan. TÀmÀ tieto tuo turvallisuuden tunnetta.
Kiitos myös mieleni miehelle joka on tÀydellinen.
TerveisiÀ vaikka joulupukille.
đ€Šđ€Šđ€Šđ€Šđ€Šđ€Šđ€Š
Juuri tuit minua koska eilen pÀÀlleni kÀytiin syyttÀ. Miksi nyt nÀin reagoit?
Vierailija kirjoitti:
MĂ€ valehtelen naisille lĂ€hes poikkeuksetta oikean ikĂ€niđ€
Ja he ovat uskovinaanđ
Voidaan olla eri mieltÀ. MÀ en arvosta yhtÀkÀÀn nelikymppistÀ joka tuollaiseen lÀhtee, ja pidÀn kaikkia sellaisia limaisina ja itsekkÀinÀ luuskina/patuina.