Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (8460)

Vierailija
7961/8460 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun ja kaivatun iÀt?

About 20 ja 40. Ai miksei jatkoon? Nii-in.

Onko tuo nyt muka paha jos molemmat pitÀvÀt toisistaan?

On. 20v on vielĂ€ liian nuori noin vanhan kanssa alkamaan. Isot ikĂ€erot ei ole hyvĂ€ aivan nuorimmille, parempi vĂ€hĂ€n kasvaa ensin. 

Olen eri mieltÀ, jos oikeasti synkkaa ja kumpikin on tosissaan eikÀ vanhempi osapuoli ole mikÀÀn limainen pervo.

Voidaan olla eri mieltĂ€. MĂ€ en arvosta yhtĂ€kÀÀn nelikymppistĂ€ joka tuollaiseen lĂ€htee, ja pidĂ€n kaikkia sellaisia limaisina ja itsekkĂ€inĂ€ luuskina/patuina. 

Vierailija
7962/8460 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KĂ€yttĂ€kÀÀ sitĂ€ itseenne kĂ€pertymisen energiaa ja sisĂ€isiin konflikteihin tuhlattuja ajatuksia mieluummin itsestĂ€nne ulos suuntautuviin ajatuksiin ja ympĂ€ristön tarkasteluun. 

Omassa perĂ€suolessa hilluminen ei ole ylevÀÀ eikĂ€ kiinnostavaa. 

Introvertti elĂ€vöittÀÀ maailmaa sisĂ€ltÀÀn tulevalla. Ainakin minĂ€ toimin nĂ€in. 

Jokaisen sisÀltÀ tulee maailma, oli sitten millainen ihminen tahansa.

Kaikkien sisÀinen maailma ei vain ole yhtÀ luova, elÀvÀ, eloisa, positiivinen, iloinen, kuoluva, ajatusrikas, kypsÀ, viisas tms.

Joidenkin sisÀinen maailma on hyvin masentava, jopa tÀynnÀ pahaa ja negatiivisuutta.

TÀllaisista ihmisistÀ kannattaa pysyÀ mahdollisimman kaukana. Ihan oman mielenterveytensÀ vuoksi.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7963/8460 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset jotka hĂ€peĂ€vĂ€t kaikkea myös kadehtivat kaikkea eivĂ€tkĂ€ uskalla elÀÀ. 

ElÀmÀ perustuu silloin vertailulle sen sijaan ettÀ kykenee nauttimaan hetkestÀ ja rakastamaan itseÀÀn.

Vierailija
7964/8460 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ItsenÀisyys

Totuus

Taide

HyvÀntahtoisuus

Mielikuvituksellisuus

NĂ€istĂ€ viidestĂ€ arvosta minun persoonani motiivit koostuvat. 

Kuulostaa hyvÀltÀ.

Vierailija
7965/8460 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun ja kaivatun iÀt?

On. 20v on vielĂ€ liian nuori noin vanhan kanssa alkamaan. Isot ikĂ€erot ei ole hyvĂ€ aivan nuorimmille, parempi vĂ€hĂ€n kasvaa ensin. 

Asiaa on tutkittu ja havaittu, ettĂ€ nuorilla vanhoihin miehiin kallellaan olevilla naisilla on lĂ€hes aina ongelmia isĂ€suhteessa. Se on epoĂ€normaalia. 

On niitÀ muitakin vaihtoehtoja noissa ikÀerosuhteissa kuin se ettÀ mies on vanhempi. Voi olla vanhempi nainen, kumpikin voi olla naisia, tai kumpikin voi olla miehiÀ... Ei se aina niin

đŸ€§ Komppaan.

Vierailija
7966/8460 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HyvĂ€t yöt, mun aika tĂ€ydelliselle ukkelille 💕 Olet rakas.

Vierailija
7967/8460 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset jotka hĂ€peĂ€vĂ€t kaikkea myös kadehtivat kaikkea eivĂ€tkĂ€ uskalla elÀÀ. 

Aika hyvĂ€ teoria, voisi liittyĂ€ heikkoon minĂ€kuvaan ja itsetuntoon myös. 

Joo, vahvasti yhteys nÀihin jotka triggeröityy muiden rohkeudesta iloita itsestÀÀn ja elÀmÀstÀÀn piilottamatta kynttilÀÀ vakan alle ja harrastamatta turhaa nöyristelyÀ.

NöyryyttĂ€ pitÀÀ olla, nöyryys on hyve. Mutta ei nöyristely. 

Eri 

TĂ€ydellinen vastaus. 

Vierailija
7968/8460 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoisosaamiseni liittyy myös tietoon jota saan sisÀisesti. TÀmÀ on ekstraa ehdottomasti ja olen tÀstÀ hyvin kiitollinen.

Samaan syssyyn kuuluu kaikki mitÀ me teemme ja yllÀrinÀ se luovuus.

Olen selvittÀnyt salaisuuden liittyen ihmisen elÀmiseen ja toimintaan. TÀmÀ tieto tuo turvallisuuden tunnetta.

Kiitos myös mieleni miehelle joka on tÀydellinen.

TerveisiÀ vaikka joulupukille.

đŸ€ŠđŸ€ŠđŸ€ŠđŸ€ŠđŸ€ŠđŸ€ŠđŸ€Š

Vierailija
7969/8460 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun ja kaivatun iÀt?

Asiaa on tutkittu ja havaittu, ettĂ€ nuorilla vanhoihin miehiin kallellaan olevilla naisilla on lĂ€hes aina ongelmia isĂ€suhteessa. Se on epoĂ€normaalia. 

On niitÀ muitakin vaihtoehtoja noissa ikÀerosuhteissa kuin se ettÀ mies on vanhempi. Voi olla vanhempi nainen, kumpikin voi olla naisia, tai kumpikin voi olla miehiÀ... Ei se aina niin

Homosuhteissa isot ikĂ€erot on yleisimpiĂ€. Ei se muuta ainakaan mun silmissĂ€ asiaa yhtÀÀn, ettei kyseessĂ€ ole heteropari. 

Jos se nelikymppinen oikeasti vÀlittÀisi siitÀ 20-vuotiaasta, niin se antaisi toisen kasvaa rauhassa eikÀ kahlitsisi noin nuorta ihmistÀ itsensÀ -keski-ikÀisen, vanhenevan ihmisen- kanssa suhteeseen.

Tulee mieleen tapaus Janne Puhakka ja vanha Rolf Nordmo, siinĂ€kin vanhempi osapuoli oli omistushaluinen nuorta elĂ€mÀÀ kohtaan, eikĂ€ antanut olla. Myös se Espoossa tapahtunut nuoren fitness-naisen murrrha, jonka vanha ex-miesystĂ€vĂ€ bodaripiireistĂ€ omistushaluisena murrrhasi. Ei ole terveitĂ€ noi vanhemmat osapuolet. Vastaavia tapauksia on. 

Vierailija
7970/8460 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mangusti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks sÀ et koskaan haluu olla mun lÀhellÀ, miks sÀ et vastaa, miks sanot en tiedÀ, miks sÀ teet tÀn mulle, mÀ haluun silittÀÀ sua, en vaan saa, oisitpa tÀssÀ, antasin sili sili hali ja pusun, silittÀisin sut uneen, mut ethÀn sÀ halua, ethÀn sÀ musta niin ajattele, oisitpa tÀssÀ vierellÀ, miks ajattelisit mua, miks et halua mua, ei tÀstÀ tuu mitÀÀn.

T. Man ja Gusti

MĂ€ uskon mangustiin ja siihen mieheen.

Kiitos siitĂ€. PĂ€ivĂ€n ainoat kivat sanat mulle. 

Just tÀtÀ. SÀÀlikÀÀ mua tuuttia "PÀivÀn AINOAT kivat sanat MULLE" Hanki tunkki.

SÀ olet kyllÀ kuvottava tyyppi. Joka pÀivÀ etsit uuden kiusattavan. SÀÀlittÀvÀ luuseri olet.

Joka pĂ€ivĂ€ ??? Onko harhat pÀÀllĂ€ đŸ€Ł

Vierailija
7971/8460 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Masokismia on monenlaista, mm. viettÀÀ aikaa kaivatun kanssa kaveripohjalta. đŸ„ș

Vierailija
7972/8460 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miksi joillakin miehillĂ€ on.taipumus soitella minule yöllĂ€? 

Vierailija
7973/8460 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun ja kaivatun iÀt?

TÀtinainen vois mennÀ itkeen ittensÀ uneen. Kymppiuutiset meni jo ja lÀmmin sipulimaitokin on varmaan jÀÀhtynyt. Sun aika oli ja meni, ihan oma vika ettet löytÀnyt elÀmÀnkumppania kun olit vielÀ nuori.

Vierailija
7974/8460 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Taidan tarvita enemmĂ€n yhteistĂ€ aikaa kanssasi, mutta sitĂ€ et voi antaa. Taitaa loppua ennen kuin alkoikaan. 

Vierailija
7975/8460 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KĂ€yttĂ€kÀÀ sitĂ€ itseenne kĂ€pertymisen energiaa ja sisĂ€isiin konflikteihin tuhlattuja ajatuksia mieluummin itsestĂ€nne ulos suuntautuviin ajatuksiin ja ympĂ€ristön tarkasteluun. 

Omassa perĂ€suolessa hilluminen ei ole ylevÀÀ eikĂ€ kiinnostavaa. 

Introvertti elĂ€vöittÀÀ maailmaa sisĂ€ltÀÀn tulevalla. Ainakin minĂ€ toimin nĂ€in. 

Jokaisen sisÀltÀ tulee maailma, oli sitten millainen ihminen tahansa.

Kaikkien sisÀinen maailma ei vain ole yhtÀ luova, elÀvÀ, eloisa, positiivinen, iloinen, kuoluva, ajatusrikas, kypsÀ, viisas tms.

Joidenkin sisÀinen maailma on hyvin masentava, jopa tÀynnÀ pahaa ja negatiivisuutta.

TÀllaisista ihmisistÀ kannattaa pysyÀ mahdollisimman

Suosittelen kohtaamaan erilaisia ihmisiÀ jotta oppisi mahdollisimman paljon kaikesta erilaisuudesta. Samalla voi kehittÀÀ omaa resilienssiÀ ja luonteenvahvuutta. Tulee vain fiksummaksi. Kannattaa sanoa rohkeasti ÀÀneen asioita jotta saa ÀÀnensÀ kuuluville ja tulisi ymmÀrretyksi.

Vierailija
7976/8460 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EhkĂ€ nyt vaan on tullut hetki, jolloin en jaksa kantaa selvittĂ€mĂ€töntĂ€ lastia repussani enÀÀ. On niin paljon kannettavaa. 

JÀtÀtkö sen muiden ongelmaksi? Ei se mee silleen.

En ole jÀttÀnyt mitÀÀn kenenkÀÀn ongelmaksi. Olen ottanut puheeksi.

Vierailija
7977/8460 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Pekka haavisto, Sauli Niinistö, Macron,

Vierailija
7978/8460 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mangusti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks sÀ et koskaan haluu olla mun lÀhellÀ, miks sÀ et vastaa, miks sanot en tiedÀ, miks sÀ teet tÀn mulle, mÀ haluun silittÀÀ sua, en vaan saa, oisitpa tÀssÀ, antasin sili sili hali ja pusun, silittÀisin sut uneen, mut ethÀn sÀ halua, ethÀn sÀ musta niin ajattele, oisitpa tÀssÀ vierellÀ, miks ajattelisit mua, miks et halua mua, ei tÀstÀ tuu mitÀÀn.

T. Man ja Gusti

MĂ€ uskon mangustiin ja siihen mieheen.

Kiitos siitĂ€. PĂ€ivĂ€n ainoat kivat sanat mulle. 

Just tÀtÀ. SÀÀlikÀÀ mua tuuttia "PÀivÀn AINOAT kivat sanat MULLE" Hanki tunkki.

SÀ olet kyllÀ kuvottava tyyppi. Joka pÀivÀ etsit u

Ei, ja jatkat samaa. Sairas olet.

Vierailija
7979/8460 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoisosaamiseni liittyy myös tietoon jota saan sisÀisesti. TÀmÀ on ekstraa ehdottomasti ja olen tÀstÀ hyvin kiitollinen.

Samaan syssyyn kuuluu kaikki mitÀ me teemme ja yllÀrinÀ se luovuus.

Olen selvittÀnyt salaisuuden liittyen ihmisen elÀmiseen ja toimintaan. TÀmÀ tieto tuo turvallisuuden tunnetta.

Kiitos myös mieleni miehelle joka on tÀydellinen.

TerveisiÀ vaikka joulupukille.

đŸ€ŠđŸ€ŠđŸ€ŠđŸ€ŠđŸ€ŠđŸ€ŠđŸ€Š

Juuri tuit minua koska eilen pÀÀlleni kÀytiin syyttÀ. Miksi nyt nÀin reagoit?

Vierailija
7980/8460 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MĂ€ valehtelen naisille lĂ€hes poikkeuksetta oikean ikĂ€niđŸ€ 

Ja he ovat uskovinaan😁

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yksi viisi kolme