Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (8411)
Ei meille tÀnne kukaan muu ole koskaan kirjoitellut. SiinÀ asiassa ei ole koskaan ollut harhaluuloja. ;)
Vierailija kirjoitti:
EhkÀ nyt vaan on tullut hetki, jolloin en jaksa kantaa selvittÀmÀtöntÀ lastia repussani enÀÀ. On niin paljon kannettavaa.
Laita mun reppuun pari tiiltÀ. Ei tunnu missÀÀn niiden tuhannen joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MinÀ tein Helsingin yliopiston viestinnÀn perusopinnoissa tutkielman nimeltÀ ilmiö nimeltÀ Antti Tuisku ja sillÀ hetkellÀ Antti kilpaili Idolsista.
Olen aina ollut herkkÀ ja aavistanut asioita.
Kaipaatko Anttia?
No yks Antti oli mun best friend benefit. Opiskeltiin sosiologiaa.
đ€Š
MikÀ sulle tuli
Ei viestejÀ minulta
öitÀ hanipööt
đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun ja kaivatun iÀt?
About 20 ja 40. Ai miksei jatkoon? Nii-in.
Hei en mÀ nyt noin vanha oo!
Vierailija kirjoitti:
Mangusti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks sÀ et koskaan haluu olla mun lÀhellÀ, miks sÀ et vastaa, miks sanot en tiedÀ, miks sÀ teet tÀn mulle, mÀ haluun silittÀÀ sua, en vaan saa, oisitpa tÀssÀ, antasin sili sili hali ja pusun, silittÀisin sut uneen, mut ethÀn sÀ halua, ethÀn sÀ musta niin ajattele, oisitpa tÀssÀ vierellÀ, miks ajattelisit mua, miks et halua mua, ei tÀstÀ tuu mitÀÀn.
T. Man ja Gusti
MĂ€ uskon mangustiin ja siihen mieheen.
Kiitos siitÀ. PÀivÀn ainoat kivat sanat mulle.
Just tÀtÀ. SÀÀlikÀÀ mua tuuttia "PÀivÀn AINOAT kivat sanat MULLE" Hanki tunkki.
SÀ olet kyllÀ kuvottava tyyppi. Joka pÀivÀ etsit uuden kiusattavan. SÀÀlittÀvÀ luuseri olet.
Sivuhuomio
Ihmiset jotka hÀpeÀvÀt kaikkea myös kadehtivat kaikkea eivÀtkÀ uskalla elÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun ja kaivatun iÀt?
Onko tuo nyt muka paha jos molemmat pitÀvÀt toisistaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EhkÀ nyt vaan on tullut hetki, jolloin en jaksa kantaa selvittÀmÀtöntÀ lastia repussani enÀÀ. On niin paljon kannettavaa.
Laita mun reppuun pari tiiltÀ. Ei tunnu missÀÀn niiden tuhannen joukossa.
Noin reippaalla hanslankarilla olisi kysyntÀÀ rakennushommissa. Sivusta.
MĂ€ valehtelen naisille lĂ€hes poikkeuksetta oikean ikĂ€niđ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MinÀ tein Helsingin yliopiston viestinnÀn perusopinnoissa tutkielman nimeltÀ ilmiö nimeltÀ Antti Tuisku ja sillÀ hetkellÀ Antti kilpaili Idolsista.
Olen aina ollut herkkÀ ja aavistanut asioita.
Kaipaatko Anttia?
No yks Antti oli mun best friend benefit. Opiskeltiin sosiologiaa.
đ€Š
MikÀ sulle tuli
En vaan enÀÀ kestÀ sun tyhmyyttÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun ja kaivatun iÀt?
On. 20v on vielÀ liian nuori noin vanhan kanssa alkamaan. Isot ikÀerot ei ole hyvÀ aivan nuorimmille, parempi vÀhÀn kasvaa ensin.
On tietenkin auto ja tykkÀÀn ajotyylistÀ. On miehekÀs ja tunnistan aidon miehen elkeet ajotyylin perusteella.
Vierailija kirjoitti:
SÀ olet kyllÀ kuvottava tyyppi. Joka pÀivÀ etsit uuden kiusattavan. SÀÀlittÀvÀ luuseri olet.
Sivuhuomio
Ihmettelen ettÀ ihmiset antavat minkÀÀnlaista energiaa tÀlle. KetÀ kiinnostaa tuollaisen luuserin.. MikÀÀn? TodennÀköisesti asuu jossain vanhempiensa kellarissa ja purkaa pahaa oloaan tÀnne, kun ainoa mitÀ tulee elÀmÀssÀÀn saamaan, on oma kÀsi :D
Vierailija kirjoitti:
MĂ€ valehtelen naisille lĂ€hes poikkeuksetta oikean ikĂ€niđ€
MÀ taas huomaan todella tarkasti, minkÀ ikÀisiÀ ihmiset suunnilleen ovat.
Ainoita poikkeuksia on olleet jotkut, jotka ovat vaikuttaneet minusta vanhemmilta kuin ovat. ToisinpÀin ei ole kÀynyt koskaan, eli ettÀ olisin luullut jotain ihmistÀ nuoremmaksi kuin se oikeasti on.
NÀin sun naises tÀnÀÀn. KyllÀ rupes ÀrsyttÀÀn kun ajattelin ettÀ hÀn saa tÀnÀkin iltana painautua viereesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun ja kaivatun iÀt?
On. 20v on vielÀ liian nuori noin vanhan kanssa alkamaan. Isot ikÀerot ei ole hyvÀ aivan nuorimmille, parempi vÀhÀn kasvaa ensin.
Asiaa on tutkittu ja havaittu, ettÀ nuorilla vanhoihin miehiin kallellaan olevilla naisilla on lÀhes aina ongelmia isÀsuhteessa. Se on epoÀnormaalia.
Aika tekopyhÀÀ porukkaa tÀÀllĂ€. Eilen usea henkilö kĂ€vi Jonnan kimppuun huutelemaan ettĂ€ lopeta etc. Jonna ei tehnyt edes mitÀÀn. Mut tuo on ihan totta, ettĂ€ magnustilla sama levy junnaa paikallaan. Ja siitĂ€ jos joku avaa suunsa niin onkin koulukiusaaja, trolli ja mitĂ€ muuta đ€Šđ€Šđ€Šđ€Šđ€Šđ€Š
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivuhuomio
Ihmettelen ettÀ ihmiset antavat minkÀÀnlaista energiaa tÀlle. KetÀ kiinnostaa tuollaisen luuserin.. MikÀÀn? TodennÀköisesti asuu jossain vanhempiensa kellarissa ja purkaa pahaa oloaan tÀnne, kun ainoa mitÀ tulee elÀmÀssÀÀn saamaan, on oma kÀsi :D
Nainen toi on.