Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (8919)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun ja kaivatun iÀt?
About 20 ja 40. Ai miksei jatkoon? Nii-in.
Onko tuo nyt muka paha jos molemmat pitÀvÀt toisistaan?
On. 20v on vielÀ liian nuori noin vanhan kanssa alkamaan. Isot ikÀerot ei ole hyvÀ aivan nuorimmille, parempi vÀhÀn kasvaa ensin.
Asiaa on tutkittu ja havaittu, ettÀ nuorilla vanhoihin miehiin kallellaan olevilla naisilla on lÀhes aina ongelmia isÀsuhteessa. Se on epoÀnormaalia.
On niitÀ muitakin vaihtoehtoja noissa ikÀerosuhteissa kuin se ettÀ mies on vanhem
"Kahlitsee". Ei kaikki nuoret aikuiset elÀ mitÀÀn villiÀ bile-elÀmÀÀ tai kaikki 40v ole jotain perheellisiÀ tai muuten jÀmÀhtÀneitÀ.
EnpÀ minÀ sillÀ kahlitsemisella mitÀÀn tuollaisia asioita tarkoittanutkaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NÀin sun naises tÀnÀÀn. KyllÀ rupes ÀrsyttÀÀn kun ajattelin ettÀ hÀn saa tÀnÀkin iltana painautua viereesi.
NiinpÀ. Ei tÀÀ s- kylÀ niin iso paikka ole, etteikö tÀÀllÀ törmÀile. Noh, mutta onhan sullaki ukkos.
JÀi vielÀ laittamatta jep alkuun. Kivaa puhua miehenÀki, niinku teinityttö.
Vierailija kirjoitti:
Tarve olisi yhdelle sinulle muutaman tunnin pÀivÀssÀ. Ehtisitkö?
Helposti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoisosaamiseni liittyy myös tietoon jota saan sisÀisesti. TÀmÀ on ekstraa ehdottomasti ja olen tÀstÀ hyvin kiitollinen.
Samaan syssyyn kuuluu kaikki mitÀ me teemme ja yllÀrinÀ se luovuus.
Olen selvittÀnyt salaisuuden liittyen ihmisen elÀmiseen ja toimintaan. TÀmÀ tieto tuo turvallisuuden tunnetta.
Kiitos myös mieleni miehelle joka on tÀydellinen.
TerveisiÀ vaikka joulupukille.
đ€Šđ€Šđ€Šđ€Šđ€Šđ€Šđ€Š
Juuri tuit minua koska eilen pÀÀlleni kÀytiin syyttÀ. Miksi nyt nÀin reagoit?
Tuo ei ollut minĂ€, samaa emojia vaan kĂ€yttĂ€nyt. Odota vaan, kohta taas nĂ€hdÀÀn todellisia koulukiusaajia. Tuosta emojistakin pÀÀtellen jo. Pahoittelut jo valmiiks đđ§Ąđ
Vierailija kirjoitti:
Let me tell you something.. :D
Sallin.
Vierailija kirjoitti:
Tarve olisi yhdelle sinulle muutaman tunnin pÀivÀssÀ. Ehtisitkö?
Jep
Vierailija kirjoitti:
Mies. Joku muukin kirjoittaa sinulle tÀÀllÀ. Kirjoittelee sinuun liittyÀ tunnistettavia asioita.
Luultavasti trolli (m.Ä.de) tai joku organisaatiostasi. JÀlkimmÀiset jopa soittelivat pilapuheluita.
Vierailija kirjoitti:
Nuku hyvin, suloinen..
Kauniita unia, ihanuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies. Joku muukin kirjoittaa sinulle tÀÀllÀ. Kirjoittelee sinuun liittyÀ tunnistettavia asioita.
Luultavasti trolli (m.Ä.de) tai joku organisaatiostasi. JÀlkimmÀiset jopa soittelivat pilapuheluita.
On se kauheeta, noi harhat.
Btw, ihmiset hyvÀt.. konflikti on ristiriita(tilanne) ettÀ meni ehkÀ vÀhÀn ylikompensoinnin puolelle tuo raivoisa vakuuttelunne. :P
T: Jarppis
No jos tarkoitit kahlitsemisella, ettÀ toinen vanhenee ja tarpeet muuttuvat, niin ei sekÀÀn nyt aina ole ongelma kun on rakkautta. Ja ei kaikki suhteet ole mitÀÀn elÀmÀnmittaisia vakavia yksiavioisia sielunkumppanuuksia. Silti arvokkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoisosaamiseni liittyy myös tietoon jota saan sisÀisesti. TÀmÀ on ekstraa ehdottomasti ja olen tÀstÀ hyvin kiitollinen.
Olen selvittÀnyt salaisuuden liittyen ihmisen elÀmiseen ja toimintaan. TÀmÀ tieto tuo turvallisuuden tunnetta.
đ€Šđ€Šđ€Šđ€Šđ€Šđ€Šđ€Š
Juuri tuit minua koska eilen pÀÀlleni kÀytiin syyttÀ. Miksi nyt nÀin reagoit?
Tuo ei ollut minĂ€, samaa emojia vaan kĂ€yttĂ€nyt. Odota vaan, kohta taas nĂ€hdÀÀn todellisia koulukiusaajia. Tuosta emojistakin pÀÀtellen jo. Pahoittelut jo valmiiks đđ§Ąđ
Okei, halusin vain kysyÀ. Kaikki hyvin.
Miespuolinen ystÀvÀ tulee kohta luokseni. Oon vÀsynyt, en jaksa laittautua mutta en peru tÀtÀ siltikÀÀn. Oltu on off yhteyksissÀ 1,5 vuotta joten kyllÀ tÀmÀ on molemminpuolinen pitÀminen.
Vierailija kirjoitti:
Ihana ollet đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan tarvita enemmÀn yhteistÀ aikaa kanssasi, mutta sitÀ et voi antaa. Taitaa loppua ennen kuin alkoikaan.
Jos olisit kaipaamani, voisin ja antaisin hyvin mielellĂ€ni. đđœ
Ei saa vaatia jos ei ole mitÀÀn annettavaa. KiireitÀ toisella jotka ei muutu. Semmoista elÀmÀ ajoittain on.
MinÀ ainakin unelmoin siitÀ, ettÀ löytÀisin itseÀni reilusti nuoremman naisen, jota ei tosiaankaan kiinnostaisi mikÀÀn kaiken nÀkeminen ja kokeminen, vaan ihan tavallinen koti- ja perhekeskeinen elÀmÀ. Kaikista turhimpia kokemuksia ihmisen elÀmÀssÀ ovat nuorena koettavat yhdenillan jutut random vastaantulijoiden kanssa. Ei jÀÀ mistÀÀn paitsi, jos ne kÀnnisÀhlÀykset jÀÀvÀt vÀlistÀ.
Tuo luetun ymmÀrtÀminen on vaikeaa, viittaan ketjun otsikkoon!
TerveisiÀ vaan kaikille ohiksen suoltajille ja ajattelijoille.