Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (6189)
Möhömahainen karvanaamađ€źđ€źđ€ź
Tuliko niistÀ skannauksista kÀyttökelpoista matskua?
Vierailija kirjoitti:
Puolivillainen ketju.
Juuri oikeanlainen, tÀÀllÀ saa olla niin kuin on. Voit perustaa itse sen tÀydellisen ja tÀrkeillÀ siellÀ.
Vierailija kirjoitti:
Tulkintani mukaan olit vain huomion perÀssÀ. Minulta et sitÀ yhdensuuntasesti saa enÀÀ.
Samat sanat.
Vierailija kirjoitti:
jos olet tÀÀllÀ, anna merkkejÀ itsestÀsi t.osuman saanut
SinÀ anna wa viesti nyt ! T. Sama myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulkintani mukaan olit vain huomion perÀssÀ. Minulta et sitÀ yhdensuuntasesti saa enÀÀ.
Samat sanat.
Get a room.
Olis niin helppo saada yhteys, kun vain haluaisit.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidÀ paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Olis niin helppo saada yhteys, kun vain haluaisit.
Istuva ankka siellĂ€? đ„
MeillÀ on jo yhteys, mutta haluan syvemmÀn yhteyden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ ketju on kyllÀ puolivirallinen avohoitola. Sen verran monta mt-hahmoa alkaa olla jo kasassa.
PidÀtkö listaa? Luuletko tunnistavasi kirjoittajat? LisÀÀ itsesi myös mt- hahmoksi.
KyllÀhÀn tÀÀllÀ tietyt hörhöt tunnistaa, pÀivÀstÀ toiseen tÀÀllÀ pyörivÀt //sivusta
Joo toi just, valtaavat koko ajan enemmÀn alaa. Aikoinaan tÀnne tuli huomattavasti vÀhemmÀn sivuja per pÀivÀ, ja kÀvijöissÀ oli lÀhinnÀ yksi Kihis jolla ns. iso pyörÀ veti aika kovaa sutia vÀlillÀ :D
LÀÀkitys ilmeisesti nyt kohdillaan ja aikaakin kulunut, mutta tunnistaa edelleen đČ
KyllÀ se Kihis vielÀ kevÀÀmmÀllÀ kirjoitteli aika paljon kaksplussan ketjussa. Muutosta puhui ja tapaamisia koitti sopia, puhui sÀhköposteista ja kulki sen lÀÀkÀrinsÀ pihamaalla muka sovituissa "tapaamisissa". Tosin tÀmÀ savolaisten vainoama on jo pidemmÀn aikaa vallannut sen kaksplussan ketjun, niin Kihis on jÀÀnyt jotenkin taka-alalle. KyllÀ se taitaa vielÀ siellÀ kÀydÀ, mutta ei enÀÀ ole se ketjun hallitsevin persoona.
Vierailija kirjoitti:
Möhömahainen karvanaamađ€źđ€źđ€ź
Sait pakit? Mene eteenpÀin.
MÀ olen flunssaisena pedissÀ, en pÀÀse tÀnÀÀn tapahtumiin joihin olisin halunnut. No, tulee uusia.
KipeÀnÀ ei edes ole sitÀ fiilistÀ, ettÀ olisin siellÀ freesinÀ hulmutellut ja tavannut ihmisiÀ (kenties jonkun romanttisenkin). KipeÀnÀ ei ole ylipÀÀtÀÀn kauheasti fiiliksiÀ.
Okei, mĂ€ lĂ€hden kauppaan, kĂ€ytöstavaton jepjepittelijĂ€ spĂ€mmi on mun perĂ€ssĂ€ taasen, toi tarvis hevosenrauhoitusaineita kĂ€yttĂ€ytyĂ€kseen ok đ
Vierailija kirjoitti:
MÀ olen flunssaisena pedissÀ, en pÀÀse tÀnÀÀn tapahtumiin joihin olisin halunnut. No, tulee uusia.
KipeÀnÀ ei edes ole sitÀ fiilistÀ, ettÀ olisin siellÀ freesinÀ hulmutellut ja tavannut ihmisiÀ (kenties jonkun romanttisenkin). KipeÀnÀ ei ole ylipÀÀtÀÀn kauheasti fiiliksiÀ.
Joo. Ei sitÀ kipeÀnÀ ole kohteliasta lÀhteÀ muutenkaan muita tartuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
MeillÀ on jo yhteys, mutta haluan syvemmÀn yhteyden.
Nimenomaan. Ja konkreettisemman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat sanat.
Get a room.
KĂ€visi.
SiitÀ on ehkÀ n. 2,5 vuotta, kun ilmestyit siihen ovenpieleen ja mun sydÀn heitti volttia. Olit niin komea. Muistan sen kuin eilisen. Hassua, ettÀ nykyÀÀn kÀyn töissÀ siellÀ minne mentiin sinÀ pÀivÀnÀ koulutukseen.