Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terapia on ajanhaaskausta. Eivät asiat ruikuttamalla parane.

Vierailija
26.08.2026 |

Tiedoksi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus haiskahtaa typerältä porvoolaiselta. Tosin terapian hyöty lienee kovin yksilöllistä. Joku varmaan tuntee saavansa siitä paljonkin hyötyä, itse sellaisessa käytyäni en juurikaan. Enemmän minua on auttanut ystävieni kanssa ongelmistani puhuminen.

Vierailija
2/10 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman todennut ja lopetin koko paskan. Mulla vain lääkitys auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on niin ja näin. Terapiasta ei ollut mitään hyötyä, mutta tekoälylle puhuminen auttoi.

Vierailija
4/10 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei terapian ole tarkoitus olla ruikuttamista. Riippuu tietysti vähän suuntauksesta, mitä siellä tehdään.

Vierailija
5/10 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se useita auttaa, koska eivät osaa itse jostakin syystä käsitellä asioita.

Sama se on useimmiten mielen sairauksissakin. Useimmat meistä eivät sairastu vakavasti mielen sairauksiin, koska osaavat automaatiolla pitää huolta itsestään. Joiltakin tämä kyky puuttuu täysin.

Vierailija
6/10 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

menneisyyttä ei voi muuttaa jos isäsi ja äitisi oli paskoja ja alkoholisteja niin se oli siinä, vain usko voi muuttaa elämän eli Jeesus

ja terapia on paskaa muutenkin, tunteilua ja miettimistä, tule uskoon, urheile, mene salille ja laihdu

Vierailija
7/10 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

terapia on homoille eikä tietenkään auta heitäkään koska ongelma on synti eli homostelu

Vierailija
8/10 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

menneisyyttä ei voi muuttaa jos isäsi ja äitisi oli paskoja ja alkoholisteja niin se oli siinä, vain usko voi muuttaa elämän eli Jeesus

ja terapia on paskaa muutenkin, tunteilua ja miettimistä, tule uskoon, urheile, mene salille ja laihdu

En olisi uskonut, että kahteen vaivaiseen riviin mahtuu tuollainen määrä typeryyttä. Ällistyttävää.

Vierailija
9/10 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että "liike on lääke" kuten tv:n valtakunnallisessa syyllistämiskampanjassa sanotaan?

Vierailija
10/10 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

terapia on homoille eikä tietenkään auta heitäkään koska ongelma on synti eli homostelu

Minun terapeuttini on homo,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan