Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (5616)
Kielletty Rakkaus, mutta niin huumaava...
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa lempibiisejÀnne tÀnne.
Isac Elliot feat Akl -Italia.
Kuka on kaikkien aikojen paras tv-meteorologi?
Vierailija kirjoitti:
Aiotteko lÀhteÀ tÀnÀÀn ulkoilemaan?
Oon jotenkin onnellinen sellasista pÀivistÀ kun ei oo pakko poistua kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on kaikkien aikojen paras tv-meteorologi?
Painu v***uun!
Vierailija kirjoitti:
Kertoisiko joku, onnistuisiko juttu pohjalaisen miehen kanssa, jos itsellÀ vankat itÀsuomalaiset juuret. Ei sitten mitÀÀn heimosotia tms. kommentteihin. Joku vanha sukulaiseni aikoinaan varoitteli tosin, ettÀ pohjalaiset ovat semmoisia, ei selitellyt tarkemmin. Olen avoin ja huumorintajuinen, vai hyytyykö hymy. Nyt vain kiertelyn ja kaartelun tasolla.
TÀmÀ minuakin kiinnostaisi tietÀÀ. Kerro, jos saat jutun toimimaan. Veikkaisin, ettÀ pohjalainen mies - tai mies ylipÀÀnsÀ - tykkÀisi siitÀ, jos leivot jotain itÀsuomalaisia perinneherkkuja tai kokkaat karjalanpaistia. Eroja on siinÀ, ettÀ pohjalaiset viihtyvÀt paremmin kotona ja laittavat kaikki rahat kotiin (ml. autot, koneet, rakennukset, työkalut ym.), kun taas itÀsuomalainen tykkÀÀ matkustella, maksaa hyvistÀ ruuista, majoituksesta, tapahtumista ja sen sellaista. ItÀsuomalaisissakin on aika paljon eroja siinÀ, ettÀ on kyse savolaisesta, karjalaisesta, kainuulaisesta jne., ja vastaavasti Pohjanmaan eri osissa on melko erilainen meininki.
MikÀ on pÀÀssÀ vialla, kun on pakottava tarve kirjoittaa ohista pÀivÀstÀ toiseen, vaikka jokainen on vapaa tekemÀÀn niin monta ketjua kuin haluaa, ilmaiseksi? Retorinen kysymys, vastaus on huomiohakuisuus ripauksella narsismia.
Vierailija kirjoitti:
Kuka voittaa TTK kisan?
Kuka voittaa typerin kommentti kaipausketjussa kisan? SinĂ€ đđ„
Vierailija kirjoitti:
Kumeja ostamaan.
Eli kirjoitat aika paljon lyijykynÀllÀ, ja virheitÀ tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoisiko joku, onnistuisiko juttu pohjalaisen miehen kanssa, jos itsellÀ vankat itÀsuomalaiset juuret. Ei sitten mitÀÀn heimosotia tms. kommentteihin. Joku vanha sukulaiseni aikoinaan varoitteli tosin, ettÀ pohjalaiset ovat semmoisia, ei selitellyt tarkemmin. Olen avoin ja huumorintajuinen, vai hyytyykö hymy. Nyt vain kiertelyn ja kaartelun tasolla.
TÀmÀ minuakin kiinnostaisi tietÀÀ. Kerro, jos saat jutun toimimaan. Veikkaisin, ettÀ pohjalainen mies - tai mies ylipÀÀnsÀ - tykkÀisi siitÀ, jos leivot jotain itÀsuomalaisia perinneherkkuja tai kokkaat karjalanpaistia. Eroja on siinÀ, ettÀ pohjalaiset viihtyvÀt paremmin kotona ja laittavat kaikki rahat kotiin (ml. autot, koneet, rakennukset, työkalut ym.), kun taas itÀsuomalainen tykkÀÀ matkustella, maksaa hyvistÀ ruuista, majoituksesta, tapahtumista ja sen sellaista. ItÀsuomalaisissakin on aika paljon eroja siinÀ, ettÀ on kys
NiinpÀ, odottelen mielenkiinnolla miten tÀssÀ kÀy. Tarkemmin ottaen etelÀkarjalaiset juuret, mutten mikÀÀn levoton sielu.
Sitoutumiskammoisten kokoontumisajot.
Joku sano joskus et pohjalaiset on hÀjyjÀ.
Mulla on ollu 2 Pohjanmaalaista suhdetta
Kummatkin pisti paksuksi
Toiselta sain jatkuvasti turpiin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiotteko lÀhteÀ tÀnÀÀn ulkoilemaan?
Oon jotenkin onnellinen sellasista pÀivistÀ kun ei oo pakko poistua kotoa.
Introvertin parasta aikaa. sivu
Vierailija kirjoitti:
Kumeja ostamaan.
Ei niitĂ€ ennenkÀÀn tarvittuđ
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut Pohjanmaalla ja omat juuret ItĂ€-Suomessa. Kovin stereotyyppisen pohjalaisen kanssa voi kulttuurierot iskeĂ€ lujaa, jos itse olet todella itĂ€suomalainen luonne. Mutta pohjalaisiakin on erilaisia, mun yksi ihanin kesĂ€romanssi oli pohjalaisen kanssa. ĂlĂ€ mene ennakkoluulot edellĂ€ vaan tutustu yksilöön. KyllĂ€hĂ€n ihmiset onnistuu saamaan muutkin isojen kulttuurierojen suhteet toimimaan.
:D