Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (4671)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen teot saa ainakin tuomita, muuten maailmasta puuttuisi oikeudenmukaisuus. Kukaan ei saisi mistÀÀn rangaistusta.
SiitÀ syyllisyydestÀ pitÀisi vaan olla varma, ennenkuin lÀhtee tuomitsemaan. Ja maailmassahan ei oikeasti ole oikeudenmukaisuutta, vai tuntuuko siltÀ?
On tÀÀllÀ oikeudenmukaisuutta kaiken sonnan keskellÀ, muuten olisi helvetti irti.
PsyykelÀÀkkeet eivÀt tehneet mitÀÀn core-persoonalleni. LisÀsivÀt vaan usvaa ja mutaa suohon. Ei enÀÀ ikinÀ. PÀrjÀÀn onneksi ilman.
Vierailija kirjoitti:
Turvallinen nainen joka olis tarvittaessa vaarallinen olisi aika helvetin hot. n
Et taida nyt tÀysin sisÀistÀÀ millaisen ajatuksen ilmoille heitit. MietihÀn nyt vielÀ hetki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turvallinen nainen joka olis tarvittaessa vaarallinen olisi aika helvetin hot. n
Millainen on turvallinen nainen?
Soft domina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen teot saa ainakin tuomita, muuten maailmasta puuttuisi oikeudenmukaisuus. Kukaan ei saisi mistÀÀn rangaistusta.
SiitÀ syyllisyydestÀ pitÀisi vaan olla varma, ennenkuin lÀhtee tuomitsemaan. Ja maailmassahan ei oikeasti ole oikeudenmukaisuutta, vai tuntuuko siltÀ?
On tÀÀllÀ oikeudenmukaisuutta kaiken sonnan keskellÀ, muuten olisi helvetti irti.
Mutta ei kaikille. Ja onhan se melkein irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ ne kaksi asiaa ovat?
Molemmat liittyy kaulaan. Toisessa alkaa kaulalta ja toiseen mahdollisesti loppuu.
Kuulostaa kaulaan juoksemiselta tai kuristamiselta.
Höpöhöpö. Karu fakta on ettÀ en tee sun rakkaudella mitÀÀn. Se ei nÀy mulle mitenkÀÀn. Jos nÀhdÀÀn jossain, katsot suoraan mun lÀpi. Olen sulle ventovieras, en yhtÀÀn mitÀÀn. Ihan sama mitÀ merkitsen, olen nÀkymÀtön. Merkityksetön. Nolla. PelkillÀ kauniilla ajatuksilla ei pitkÀlle pötkitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat liittyy kaulaan. Toisessa alkaa kaulalta ja toiseen mahdollisesti loppuu.
Kuulostaapa romanttiselta, ensin vĂ€hĂ€n kaulaillaan ja sitten kuristetaan đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, suht karmivaa. MikÀhÀn mahtoi olla oikea vastaus?
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Karu fakta on ettÀ en tee sun rakkaudella mitÀÀn. Se ei nÀy mulle mitenkÀÀn. Jos nÀhdÀÀn jossain, katsot suoraan mun lÀpi. Olen sulle ventovieras, en yhtÀÀn mitÀÀn. Ihan sama mitÀ merkitsen, olen nÀkymÀtön. Merkityksetön. Nolla. PelkillÀ kauniilla ajatuksilla ei pitkÀlle pötkitÀ.
Oletkohan itse pyrkinyt ilmaisemaan tunteitasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MistÀ kukakin tykkÀÀ. VielÀkö mietit sitÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Damn. đ sivu nn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan itse pyrkinyt ilmaisemaan tunteitasi?
RiittÀvÀsti. Turhaan.
God natt snygga medelĂ„lders fru speciallĂ€rare frĂ„n Helsingfors đ
Du Ă€r min favorit đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on turvallinen nainen?
NĂ€yttÀÀ vĂ€hĂ€n hevoselta.....sorry, en voinut vastustaa đ
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TeillÀ on kipeet ajatukset.