Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (4845)
Vierailija kirjoitti:
MÀ en rakkaan kanssa mistÀÀn uusperheestÀ edes puhuisi. Lapset ovat osa elÀmÀÀni tietyn aikaa elÀmÀstÀ that's it.
Vastuu lapsista kuuluu aina vanhemmille. Ei uudelle puolisolle. Lapset, kun aikuistuu. NiillÀ alkaa olla oma elÀmÀ. Ei ne vanhempien seurasta niin paljon enÀÀ vÀlitÀ.
Vierailija kirjoitti:
On kaksi asiaa, joissa otan haasteet vastaan.
Ja ne ovat_____________ja_____________.
Vierailija kirjoitti:
PÀihteettömyys ja vieraat naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ en rakkaan kanssa mistÀÀn uusperheestÀ edes puhuisi. Lapset ovat osa elÀmÀÀni tietyn aikaa elÀmÀstÀ that's it.
Vastuu lapsista kuuluu aina vanhemmille. Ei uudelle puolisolle. Lapset, kun aikuistuu. NiillÀ alkaa olla oma elÀmÀ. Ei ne vanhempien seurasta niin paljon enÀÀ vÀlitÀ.
ItsestÀÀnselvyyksiÀ palsta ope!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
FyysisiĂ€đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei niin paljoa, mutta kyllÀ aikuisetkin lapset on yleensÀ sen verran kiinteÀ osa elÀmÀÀ kuten myös mahdolliset lapsenlapset, ettÀ ei kannata alkaa kuin sellaisen ihmisen kanssa, jolle lapset on tÀysin fine.
Eri
Ja mun tietÀmissÀ onnellisissa uusperheissÀ ei lasketa kenen lapsi. EhkÀ siksi se toimiikin.
Yhden ysÀri-ajan uusperheen tiedÀn, missÀ asiat eroteltiin, ja eihÀn niistÀ ikinÀ mitÀÀn perhettÀ tullut eikÀ mitenkÀÀn toimivaa yksikköÀ. Miten voisikaan tulla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
FyysisiĂ€đ
3000 Cooperissa ja hyppy kympistÀ. Toiseen pystyn minÀkin, toista en ole kokeillut, mutta tuskin.
HyvÀÀ yötĂ€, mun aika tĂ€ydelliselle ukkelille đ IkĂ€vĂ€.
Vierailija kirjoitti:
Nuku hyvin. Rakastan sua.
Kuka ketÀ?
Vierailija kirjoitti:
Ja mun tietÀmissÀ onnellisissa uusperheissÀ ei lasketa kenen lapsi. EhkÀ siksi se toimiikin.
Yhden ysÀri-ajan uusperheen tiedÀn, missÀ asiat eroteltiin, ja eihÀn niistÀ ikinÀ mitÀÀn perhettÀ tullut eikÀ mitenkÀÀn toimivaa yksikköÀ. Miten voisikaan tulla!
Noin sen pitÀÀkin mennÀ, yhteistÀ kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun exÀssÀ oli paljon vikoja, mutta hÀn oli kyllÀ ihana kun kohteli minun lasta kuin omaansa.
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötÀ M, sinÀ vain.
L
Olen kahdesti elÀmÀssÀni ollut ihastunut johonkin M:ÀÀn, ja molemmat ihan hirveitÀ virheitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden ysÀri-ajan uusperheen tiedÀn, missÀ asiat eroteltiin, ja eihÀn niistÀ ikinÀ mitÀÀn perhettÀ tullut eikÀ mitenkÀÀn toimivaa yksikköÀ. Miten voisikaan tulla!Noin sen pitÀÀkin mennÀ, yhteistÀ kaikki.
Mies maksaa, nainen tuo mukanaan toisen miehen jÀlkikasvun. Oi onnea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden ysÀri-ajan uusperheen tiedÀn, missÀ asiat eroteltiin, ja eihÀn niistÀ ikinÀ mitÀÀn perhettÀ tullut eikÀ mitenkÀÀn toimivaa yksikköÀ. Miten voisikaan tulla!Noin sen pitÀÀkin mennÀ, yhteistÀ kaikki.
Mies maksaa, nainen tuo mukanaan toisen miehen jÀlkikasvun. Oi onnea!
Oliipa typerÀ kommentti.
Kerroin sulle hississÀ, ettÀ olin tosi vÀsynyt. Huomenna sulla on mahollisuus tulla jutskaan pihalla ja ihan kaksin vielÀ.
Olis tehny vaan mieli kömpiÀ kiinni sun kylkeen ja jatkaa jutustelua. Se olis ollu ihan parasta. Nuku hyvin rakas.
Hodarinsyönti- ja omenapiirakansyöntikisa?