Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (5384)
No, eipÀhÀn tartte miettiÀ onko homostelu vÀÀrin.
Vierailija kirjoitti:
Odotan hetkeÀ yhÀ. SitÀ hetkeÀ, kun nÀen sinusta sen, jonka piilotat.
Voit mun puolesta odotella vaikka koko loppuelÀmÀn.
Vierailija kirjoitti:
No sitÀhÀn naiset vaan haluaa, isoa kullia. NiinpÀ tietysti. Muusta viis. Loppu ihmisestÀ on vaan sivuseikkaa. Justiinsa joo, mistÀ nÀitÀ sikiÀÀ. Muista en tiedÀ, mut mulle iso kulli on sama kun hevosen kanssa yrittÀis tehdÀ jotain.
Sivusta ilman eleitÀ. KyllÀhÀn tuo nykyÀÀn aika mÀÀrÀÀvÀ tekijÀ naisille on tÀssÀ hektisessÀ minÀminÀ-kulttuurissa ja valinnan varan runsaudessa.
Jos kaikki miehet on pohjimmiltaan samanlaisia niin mitÀ muuta niistÀ pitÀisi haluta? YstÀvÀ voi olla kenen kanssa tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta pitÀÀkö joku muu sitÀ vÀÀrÀnÀ. Kiinnostaa se henkinen yhteys ja sen voimakkuus mitÀ koen, vaikka kyllÀ fyysisiÀ vastakohtaisuuksiakin on tarpeeksi luomaan jÀnnitettÀ. Kaikkeen ei tarvitse munaa. Hate to break it to you.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki miehet on pohjimmiltaan samanlaisia niin mitÀ muuta niistÀ pitÀisi haluta? YstÀvÀ voi olla kenen kanssa tahansa.
Aika vÀhÀn olet miesten kanssa ollut tekemisissÀ, jos kaikki ovat mielestÀsi samanlaisia. Mutta provohan tÀmÀ on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta pitÀÀkö joku muu sitÀ vÀÀrÀnÀ. Kiinnostaa se henkinen yhteys ja sen voimakkuus mitÀ koen, vaikka kyllÀ fyysisiÀ vastakohtaisuuksiakin on tarpeeksi luomaan jÀnnitettÀ. Kaikkeen ei tarvitse munaa. Hate to break it to you.
Et vaan kelpaa miehille
Lerppa munakin olis suussa elÀvÀmpi kuin tÀÀ palsta nyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt ymmÀrtÀnyt mitÀ toi vika meinas? Ei muakaan kiinnosta mitÀ muut ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vaan kelpaa miehille
Kelpaan hyvinkin. Olen heitÀ tÀssÀ joutunut torppaamaan tÀmÀn uuden suuntautumisen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
'TiedÀn. Olen hullu.
e'
Minulta ei E/e.
Ihastunut
trulli r_nkkaa
taas mun nimee. đ„ł
Vierailija kirjoitti:
Kivaa jatkoa kaikille. MÀ hÀippÀsen.
Kalle
HyvÀÀ jatkoa sulle
Mukavaa iltaa pÀivÀunelleni
Vierailija kirjoitti:
Lerppa munakin olis suussa elÀvÀmpi kuin tÀÀ palsta nyt
Anteeksi mutta alkoi hieman hirnututtaa tÀstÀ muodostunut hÀtÀinen mielikuva. Tylsistyneen nÀköinen nainen lerppa suussa. Hehe. Hö. Joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vaan kelpaa miehille
Kelpaan hyvinkin. Olen heitÀ tÀssÀ joutunut torppaamaan tÀmÀn uuden suuntautumisen vuoksi.
Palstakeijoilla on itsellÀ sen verran epÀsuosittu elÀmÀ, ettÀ luulevat muidenkin olevan sellaisia tai jokaisen naisen tÀÀllÀ olevan joku epÀsuosittu siideriplösö tms. EikÀ siis siinÀ, kyllÀhÀn jÀlkimmÀisillÀkin on varmasti vientiÀ omassa viiteryhmÀssÀÀn!
Homostelu, sisÀltÀen naiset ja miehet.
Huhhuhh, pitkÀ cope.