Terveiset kaipaamalleni đ
Kommentit (5384)
Vierailija kirjoitti:
En aio ajatella sinua. EnkÀ tunne mielihyvÀÀ kun ajattelet minua. EnkÀ varsinkaan kaipaa sinua! Olet tÀydellisesti turvaton vaihtoehto!
Vain 1/7 peukuttajaa ymmĂ€rsi sisĂ€llön đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En aio ajatella sinua. EnkÀ tunne mielihyvÀÀ kun ajattelet minua. EnkÀ varsinkaan kaipaa sinua! Olet tÀydellisesti turvaton vaihtoehto!
Vain 1/7 peukuttajaa ymmĂ€rsi sisĂ€llön đ
Jep.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitetaanpas kirjainleikkiÀ taas kehiin jotta saadaan harhat liikkeelle. Sun ja kaivatun etunimien kolmannet?
Ei tÀnne kehareidenn ja reppanoiden sekaan.
Just kuuntelin lenkillĂ€ Roope Salmisen AikalisĂ€-podin jakson jossa oli vieraana Sanna Ukkola, ja puhuivat siinĂ€ mitĂ€ pahoinvoivia syrjĂ€ytyneitĂ€ reppanoita netissĂ€ ilkeitĂ€ kommentoivat ihmiset on.Roope kertoi esimerkin jostain nuoresta futarista, joka oli googlettanut itseÀÀn ja pÀÀtynyt lukemaan jotain vihakommentteja fanifoorumille. NÀÀ vihaajat oli sit sopineet miitin, ja tÀÀ jalkapalloilija oli mennyt sinne tarkoituksenaan jotenkin nĂ€pĂ€yttÀÀ, mutta samantien kun hĂ€n oli NĂHNYT ne vihaajat ja miltĂ€ ne nĂ€yttivĂ€t, hĂ€n oli kokenut itsensĂ€ vain typerĂ€ksi kun antoi niille tyypeille koskaan mitÀÀn energiaa ja valtaa ajatuksissaan. Eli jotain ihan reppanoita, joiden jutuilla ei niin mitÀÀn vĂ€liĂ€.
MÀ en ole julkkis mutta musta voi olla kirjoitettu pahoja juttuja. En googlaa. Jos tulee tietooni tai jostain syystÀ osuu silmiin niin viranomaiset saa hoitaa. Ei toisten mielipiteet kiinnosta tai heidÀn elÀmÀnsÀ. Senkun vaan vihaa. En anna ymmÀrrystÀ niin tyhmille joita kiinnostaa toisten elÀmÀ varsinkin negatiivisessa valossa. Sivu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiusallista, mutta en kaipaa vain yhtÀ.
Valikoi niistÀ sitten.
Kumpikaan ei halua mua.
Jonnekin se tuska pitÀÀ kuitenkin purkaa vaikkei mitÀÀn mahdollisuuksia ole.
Paska palsta.
Ameebat hanpuusit tsÀttÀilee muka hauskaa paskaa
Hankkikaa lapset elÀmÀ!
đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valikoi niistÀ sitten.
Kumpikaan ei halua mua.
Ja sÀ et halua sitÀ joka haluais sut. TÀÀ on tÀÀ elÀmÀn traaginen kiertokulku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ...đ
En ole mies. TÀmÀ on nn-juttuja. Miehiin en enÀÀ. Aivan tarpeeksi saanut.
MÀ taas rakastan miehiÀ. Siis tietysti RAKASTETTAVIA miehiÀ, en ketÀ vaan tai jotain palstakeijoa tai huonoja miehiÀ tietenkÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valikoi niistÀ sitten.
Kumpikaan ei halua mua.
Ne jotka haluaa ja en halua heitÀ, heillÀ on vÀÀrÀ kÀsitys persoonastani. Se voisi selittÀÀ. En ehkÀ aina nÀytÀ siltÀ mitÀ olen sisÀltÀni.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
đŒ Olen aika varma, ettĂ€ toimin todellisuudessa.
đœ Olen aika varma, ettĂ€ tĂ€mĂ€ jÀÀ haaveilun asteelle.
Voi olla, ettÀ toimin, mutta en tiedÀ mitÀ siitÀ seuraa. Oliko vain haavetta? 50/50.
Vierailija kirjoitti:
Parasta olet ja tulet olemaan mitÀ tÀssÀ elÀmÀssÀ on tullut vastaan. Yhteyden saat jos sitÀ tahdot.
Ps. Ihan yhtÀ hyvÀltÀ nÀytÀt minun silmissÀni aina.
Naiselle jonka nÀin pari kuukautta sitten viimeksi.
Jos olisit se oikea kaivattu, miten yhteyden saa?
Vierailija kirjoitti:
TĂ€ysikuu on tummanpunainen
Ja arvoitus on koristeellinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valikoi niistÀ sitten.
Kumpikaan ei halua mua.
Ne jotka haluaa ja en halua heitÀ, heillÀ on vÀÀrÀ kÀsitys persoonastani. Se voisi selittÀÀ. En ehkÀ aina nÀytÀ siltÀ mitÀ olen sisÀltÀni.
YmmÀrrÀn. MeillÀ on kuitenkin kaikilla kaksi eri puolta tai useampikin. Harva odottaa tÀydellisyyttÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahdotko mut tosiaan đ„č
Jep
Suhteeseen vakavaan ? En.
En ole mies. TÀmÀ on nn-juttuja. Miehiin en enÀÀ. Aivan tarpeeksi saanut.