Onko niin että herkät ihmiset viihtyy keskenään
Ja vähemmän herkät keskenään?
Kommentit (14)
Kyllä, herkät viihtyvät hyvin keskenään. Mutta kyllä herkkä on otettua seuraa vähemmän herkkien keskuudessakin.
Vierailija kirjoitti:
En herkkänä viihdy kenenkään seurassa eikä kukaan minun seurassani.
Olen huomannut saman. Jotenkin ei ole haluttua seuraa muuten kuin jos pitää olla dissaamisen kohde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman. Jotenkin ei ole haluttua seuraa muuten kuin jos pitää olla dissaamisen kohde.
Tai jaksaa esittää "vahvaa". En jaksa enää.
Introverttina ja herkkänä ihmisenä viihdyn välillä myös ekstroverttien seurassa. Pitää vaan olla samanlainen huumori ja semmoisia puheen aiheita että löytyy iteltäkin jotain sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lisään ettämjohtuu siitäkin ettei tykkää juoruilusta. Kaikista suosituimmat ihmiset ovat niitä joilla mehevimmät juorut.
Olen herkkä ja viihdyn vain kumppanini tai sitten perheenjäsenteni seurassa.
Kaikkia herkkiä tai varsinkaan herkkänä itseään pitäviä ei voi niputtaa yhteen. Kaikki herkät ei bondaa vaan siksi, että on herkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lisään ettämjohtuu siitäkin ettei tykkää juoruilusta. Kaikista suosituimmat ihmiset ovat niitä joilla mehevimmät juorut.
No, ei ole. Ikäviä ihmisiä on, et voi yhtään tietää koska alkaa juoruilemaan sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään introverttina olla kunnon "showmiehen tai naisen" seurassa. Sellaisen huumorityypin joka laskettelee vitsejä. Saa nauraa ja viihtyä itse olematta keskipisteenä.
Herkkä ja introvertti ei ole sama asia. Ujo ja epäsosiaalinen on myös eri asioita kaikki.
Narsisti viihtyisi myös herkän seurassa. Moni narsisti esittääkin aluksi hirveän herkkää.
Vierailija kirjoitti:
Narsisti viihtyisi myös herkän seurassa. Moni narsisti esittääkin aluksi hirveän herkkää.
Tämä. Muistan kun myöhemmin oikea grande narsistiksi paljastunut oli aluksi ujon oloinen ja katseli alta kulmien, ihastuin siihen piirteeseen. Sitten kun todellinen luonne paljastui oli macho ja naisvihaaja. Siihen se loppui.
Itse tykkään introverttina olla kunnon "showmiehen tai naisen" seurassa. Sellaisen huumorityypin joka laskettelee vitsejä. Saa nauraa ja viihtyä itse olematta keskipisteenä.