Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22174)
YmmÀrsit asiat ihan vÀÀrin.
Vierailija kirjoitti:
Ootko P tÀÀllÀ sekametelisopassa
KyllÀ, valitettavasti olen tÀÀllÀ aikuisten hiekkalaatikolla.
Vierailija kirjoitti:
P on suuttunut mulle. Vaistoan sen asioista.
Pierumies?
Vierailija kirjoitti:
YmmÀrsit asiat ihan vÀÀrin.
MitkÀ tÀllÀ kertaa??
Vierailija kirjoitti:
Rakas en ole, mutta elettÀvÀ on.
KyllÀ sÀ olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko P tÀÀllÀ sekametelisopassa
KyllÀ, valitettavasti olen tÀÀllÀ aikuisten hiekkalaatikolla.
Miehelle oli
Morpheus you saw me dancing a bit but I dodged it. Love you though, bye.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan muu voi tÀysin asettua toisen saappaisiin eikÀ tiedÀ mitÀ toinen on oikeasti kokenut.
Ei kannata hakata pÀÀtÀ seinÀÀn ja hakea lohtua, ymmÀrrystÀ ja arvostusta koska kukaan muu ei tiedÀ asioiden oikeaa kulkua kuin vain sinÀ itse.
Kissan on itse nostettava pÀÀ pystyyn ja jatkettava matkaa.
Oonkohan mÀ nyt rullaillut niin paljon nÀitÀ viestejÀ ohi, etten edes tajunnut mihin tÀmÀ liittyi? Vai siis hakiko tÀÀllÀ joku lohtua, ymmÀrrystÀ ja arvostusta, vai muuten vaan tuli sulle mieleen?
Mun kaivatut on ihan utopiaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan muu voi tÀysin asettua toisen saappaisiin eikÀ tiedÀ mitÀ toinen on oikeasti kokenut.
Ei kannata hakata pÀÀtÀ seinÀÀn ja hakea lohtua, ymmÀrrystÀ ja arvostusta koska kukaan muu ei tiedÀ asioiden oikeaa kulkua kuin vain sinÀ itse.
Oonkohan mÀ nyt rullaillut niin paljon nÀitÀ viestejÀ ohi, etten edes tajunnut mihin tÀmÀ liittyi? Vai siis hakiko tÀÀllÀ joku lohtua, ymmÀrrystÀ ja arvostusta, vai muuten vaan tuli sulle mieleen?
TÀmÀ oli toteamus. ElÀmÀnkokemus.
TerveisiÀ kaikille muillekkin jotka ovat kokeneet vÀkivaltaa ja epÀoikeudenmukaisuutta!
Vierailija kirjoitti:
đđtunnistatko mut tĂ€stĂ€?
Onhan tuo nÀköinen. Iltapuvussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ oli toteamus. ElÀmÀnkokemus.
TerveisiÀ kaikille muillekkin jotka ovat kokeneet vÀkivaltaa ja epÀoikeudenmukaisuutta!
Aah joo, hyvÀ! MÀ jo sÀikÀhdin, ettÀ ei kai toi mun edellisen sivun viesti pelkÀstÀ omasta perseestÀ huolehtimisineen vaikuttanut miltÀÀn lohdun, ymmÀrryksen ja arvostuksen hakemiselta, koska LOL xD
On tosi julmaa maailmankaikkeudelta tutustuttaa sinut sielunkotiisi ja sitten heittÀÀ ulos kuin et koskaan sinne olisi kuulunutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Et vaan haluu mua.
Jos oot N niin mÀ en muuta haluaiskaan. Oot ainoa syy melko moneen asiaan.
HyvÀÀ yötÀ ihanimmalle. Oot rakas.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
En tunne ketÀÀn Pirjoa.
Ăitis on.
Pirjo on palstahahmo siinÀ kuin Jorma, Markku, Mikko ja moni muu.
Mutta ehkÀ tietÀjÀt tietÀÀ jotain.
No hyvÀ. Muuten syön sut ensihÀtÀÀn.