Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomasin juuri, että ole hävittänyt kaikki tärkeät paperini vahingossa. Ei ole provo

Vierailija
01.02.2025 |

Mulla on ollut järjestyksen kanssa ongelmia paperit lojuu epämääräisesti laatikoissa. Mulla oli kesällä muutto ja heitin paprut muutossa pois. Vahingossa.

Nyt äsken aloin ihmetellä, että en löydä lääkärin todistuksiani enkä työtodistuksiani, en eses verkkopankkitunnuksiani, jotka muista ulkoa. En löydä passiani, joka olisi vielä voimassa.

Löydän ainoastaan kaapista vanhoja laskuja jotka joutaisi silppuriin.

Yhtäkkiä minulla välähti. Muistan, kun muuttoa tehdessä minulla napsahti päässä ja päätin heittää kokonaisen yöpäydällisen papereita roskiin. Siinä niiden täytynyt mennä. Jäljelle jäi pelkät turhat. Olin niin stressi väsynyt, että en edes tarkastanut mitä heitin pois.

Täytyykö kaikki pyytää uudelleen tai siis täytyy, mutta saako niitä edes. Heitin jopa roskikseen koulutodistukseni mukaan lukien ammatillisin valmistumiseni.

Olen todella harvapäinen, mutta tämä on valitettvasti totta. En löydä edes passiani mistään..epäilen sen menneen samalla.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onneksi muistan verkkopankkitunnukset ulkoa.

Ap

Vierailija
2/13 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauheeta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/13 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppilaitoksista voi kysellä tutkintotodistuksen.  Passi varmaan kannattaisi kuolettaa 

Vierailija
5/13 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.

Vierailija
6/13 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valmistumisestaan on aikaa, saattoi käydä niin että hävisi pysyvästi. Sitten vaan uusia hakemaan.

Vierailija
7/13 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tsrvitsin aikanaan amis-todistuksen kuin hain AMK. Amis-todistus oli hävinnyt ja koulu jo lopettanut. Uuden sain kansallisarkistosta. Kopio, mutta kelpasi.

Vierailija
8/13 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos valmistumisestaan on aikaa, saattoi käydä niin että hävisi pysyvästi. Sitten vaan uusia hakemaan.

Jaa-a, ap aloittaa opiskelut peruskoulusta ellei kouluilla ole tietoja enää tallessa.

Vierailija
9/13 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voit ryhtyä pa koloiseksi. Mene vastaanottokeskukseen vinkumaan.

Vierailija
10/13 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opintipolusta voi tulostaa uusimmat todistukset, lääkärintodistukset omakannasta. Työnantaja on velvollinen antamaan työtodistuksen 10 vuoden ajan työsuhteen päättymisestä.

Mihin noita oikeastaan edes tarvitset jos et ole töitä hakemassa?

Vierailija
11/13 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä tee mitään. Ehkä pari työtodistusta voi pyytää uudelleen tai jotkut. Eri asia mitä sanovat tai maksaako. Lekurilta kai saa uuden todistuksen, jos tarvitsee reseptin. 

Vierailija
12/13 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei syytä huoleen, kun rahaa jäi vielä talteen. Mene heti maanantaina alkoon ja osta täysi lasti väkeviä alkoholijuomia ja nauti ne kaikki maanantai-iltana. Kyllä huolesi siitä helposti häviää ainakin siksi illaksi.

Vierailija
13/13 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi myös noin.  Siivoilin laatikoita kaikesta turhasta ja olin vahingossa laittanut työtodistukset ja kurssipaperit silppuriin , huomasin kun piti viedä pomolle paperit koulutuksista , ( tuli uudet taulukot ) no , jäi sitten ylempi palkkaluokka saamatta , kun niistä koulutuksista oli niiiin kauan aikaa .. työtodistuksia en onneksi enää tarvinnut , koska tuskin olisin mitään töitä enää saanutkaan , kun olin jo 58 - vuotias .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä