Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22174)
Vierailija kirjoitti:
Olin ihan todella rikki kun et kelpuuttanutkaan minua. Sait minussa kaiken sen ahdistuneisuuden ja kivun katoamaan. Toivon sinulle silti kaikkea hyvÀÀ ja olen pahoillani etten ollut sellainen kuin olisit halunnut, minÀ kyllÀ hyvÀksyin sinut.
Onko tÀmÀ mieheltÀ vai naiselta?
Mammoille tulossa ranskalaisia ja makkaraa. Tervetuloa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetteleekö joku tosiaan, miksi uskovaisia on vaikea arvostaa ja kunnioittaa? TÀtÀ se on aina kaikkialla, niin kuin ketjussa. He eivÀt koskaan aidosti arvosta ketÀÀn muuta, ja sallivat itselleen tÀmÀn todella moukkamaisen kÀytöksen, koska ovat mielestÀÀn oikealla asialla.
Ja silti todellisuudessa ovat tutkitusti muita vÀhÀ-ÀlyisempiÀ. Vain siksi kykenevÀt uskomaan aivan naurettaviin satuihin, jotka on moneen kertaan epÀtodeksi todistettuja. PitÀÀ olla aivan umpitollo, ettÀ uskoo, mutta vielÀ tollompi, ettÀ ei ÀlyÀ saarnata sitÀ oikeissa paikoissa.
MissÀ nÀmÀ on todistettu epÀtodeksi? Millaisen moukkamaisen kÀytöksen? MillÀ perusteella eivÀt arvosta ketÀÀn muuta? MissÀ on todistettu vÀhÀ-Àlyisemmiksi? Paljon on taas syytöksiÀ.
Koska selkeÀsti kuulut noihin vÀhÀ-Àlyisiin,
PAINU ITSE. KIRJOITAT AIVAN YHTĂ PALJON ASIAN VIERESTĂ. TAJUUUUUUTKOOOOOOOO!!
Vierailija kirjoitti:
Et vaan haluu mua.
Taas on hienoja vaihtoehtoja. PitÀÀ olla pidÀttÀytyvyysongelmainen apina tai sitten on munaton zombi. Hieno maailma ja paljon nyansseja, heh. Hankala se on terveen, reippaan ja iloisen ihmisen on pahalta nÀyttÀÀ vaikka onhan sekin mahdollista. Sen ulkopuolella liikutaan toivottavasti vÀhÀn muunkin pohjalta. :0
Wrenn Schmidt, Kelly McCormack, Michele Hicks.. mitÀ olinkaan sanomassa? Kukapa osaa edes sanoa enÀÀ. :P
Mukavaa iltaa kaivatulleni !
TÀstÀ on nyt kyse:
KyllÀpÀ menee yhÀ ankeampaan suuntaan nuo viestit. Taidan sammuttaa koneen ja painua pehkuihin.
Toivotan kuitenkin hyviÀ öitÀ, jos sinÀ kaivattu mies olisit tÀÀllÀ .
Emilialle iltapusut. <3 Ensin tuli iltapuvut autocorrectista. NÀkisin toki sut mielellÀni selainen pÀÀllÀ.
Vierailija kirjoitti:
Olin ihan todella rikki kun et kelpuuttanutkaan minua. Sait minussa kaiken sen ahdistuneisuuden ja kivun katoamaan. Toivon sinulle silti kaikkea hyvÀÀ ja olen pahoillani etten ollut sellainen kuin olisit halunnut, minÀ kyllÀ hyvÀksyin sinut.
TÀmÀn tyyppisiin viesteihin kannattaa laittaa tunnisteita.
Vierailija kirjoitti:
Kuka oot?
đđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđ
đđđđđđđđđđđđđđđ
MitĂ€s huomenna đđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€đ€
Vierailija kirjoitti:
ĂlĂ€ nyt viitti :D kukaa tĂ€mmöst pellee hyvĂ€ksy! Anyway, go on đ·
đđtunnistatko mut tĂ€stĂ€?
Ei kukaan muu voi tÀysin asettua toisen saappaisiin eikÀ tiedÀ mitÀ toinen on oikeasti kokenut.
Ei kannata hakata pÀÀtÀ seinÀÀn ja hakea lohtua, ymmÀrrystÀ ja arvostusta koska kukaan muu ei tiedÀ asioiden oikeaa kulkua kuin vain sinÀ itse.
Kissan on itse nostettava pÀÀ pystyyn ja jatkettava matkaa.
Vierailija kirjoitti:
đđtunnistatko mut tĂ€stĂ€?
pirjohan se siinÀ
Vierailija kirjoitti:
Hirvee nÀlkÀ.
Pakkasessa ois pari kiloo hirvee. Nostanko sulamaan ?
P on suuttunut mulle. Vaistoan sen asioista.
Vierailija kirjoitti:
Hirvee nÀlkÀ.
Olis 3 kiloo sisÀfilettÀ. Voin tarjota siivun.
Rakas en ole, mutta elettÀvÀ on.