Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22174)
Vierailija kirjoitti:
On tosi julmaa maailmankaikkeudelta tutustuttaa sinut sielunkotiisi ja sitten heittÀÀ ulos kuin et koskaan sinne olisi kuulunutkaan.
Ei tunne sinua mutta peukutin koska minÀkin sanoisin noin jossakin tilanteessa.
LÀhetÀnkö skonsseja vai muffinsseja piiriin?
Vaikka siellÀ pidettÀisiin enemmÀn donitseista.
HyvÀÀ yötĂ€, kauniita unia. đ€đ§Ą
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne ketÀÀn Pirjoa.
Ăitis on.
Pirjo on palstahahmo siinÀ kuin Jorma, Markku, Mikko ja moni muu.
Mutta ehkÀ tietÀjÀt tietÀÀ jotain.
Jotain pahaa taas.
Sinusta haaveilu on typerintÀ, johon olen elÀmÀssÀsi sortunut. Ei siksi, ettÀ sinÀ olisit typerÀ.
En koskaan kokenut aitoa molemminpuolista lÀheisyyttÀ. SitÀ kadun eniten elÀmÀssÀni.
32 pÀivÀÀ meidÀn synttÀrien vÀlissÀ.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan kokenut aitoa molemminpuolista lÀheisyyttÀ. SitÀ kadun eniten elÀmÀssÀni.
Millaiseksi kÀsitÀt aidon, molemminpuolisen lÀheisyyden? MitÀ se tarkoittaa?
En jaksa selata tÀn pÀivÀn viestejÀ, sen verran turhalta ohikselta nÀyttÀÀ 95% viesteistÀ.
IkĂ€vĂ€ sinua söpölĂ€inen đđ
nn
Olen ihminen joka tutustuu nopeasti ja siksi niitÀ vaikeuksiakin on eteeni sattunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaiseksi kÀsitÀt aidon, molemminpuolisen lÀheisyyden? MitÀ se tarkoittaa?
SitÀ, ettÀ kummallakin osapuolella on tunteita toista kohtaan. Tyytyminen on per*eestÀ.
Toisilla sormukset vÀhenevÀt, toisilla lisÀÀntyvÀt.
SiitÀ on kolme vuotta, kun laitoit itsenÀisyyspÀivÀnÀ verkostoitumispyynnön Linkkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihminen joka tutustuu nopeasti ja siksi niitÀ vaikeuksiakin on eteeni sattunut.
MÀ en ole eikÀ vissiin sit sen vuoksi ole ollut vaikeuksiakaan. Jos siis tarkoitit vaikeuksilla jotain ihmissuhdedraamoja tmv.
Vierailija kirjoitti:
En tajua mitÀ haluat musta tai sit haluat vaan pelleillÀ tÀÀllÀ ja kiusata.
En ole yhtÀkÀÀn kiusaavaa viestiÀ koskaan laittanut. En tiedÀ itsekÀÀn, mitÀ haluan. Kun periaatteessa en todellakaan halua yhtÀÀn mitÀÀn. TÀmÀ kaipaukseni ei ole ihan jÀrkevÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
En tajua mitÀ haluat musta tai sit haluat vaan pelleillÀ tÀÀllÀ ja kiusata.
Haluan kaikki.
Odotin yllÀtyksellisiÀ terveisiÀ. En olisi yllÀttynyt.