Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (22174)

Vierailija
21981/22175 |
07.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sÀ kiusaat mua jos et aio mitÀÀn

En kiusaa, tarvitsen vain aikaa.

Alkaa olla vÀhÀn toivoton olo

Vierailija
21982/22175 |
07.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsisti on puhdas pahuuden ilmentymĂ€. HyvĂ€ loistaa poissaolollaan. 

Kaikki narsistit eivÀt ole pahoja ihmisiÀ. Osa on vain kevyesti itserakkaita ihmisiÀ. Narsismi on itserakkautta, egoismia eikÀ vielÀ mitÀÀn muuta. Kaikki eivÀt tee siis muille pahaa tai kÀytÀ hyvÀkseen.

Sulla ei taida olla kokemusta psykopaatti-narsistista, jota voimakkaasti narsistinen aviomies tukee kaikin tavoin. 

On kokemusta monestakin narsistisesta psykopaatista ja sosiopaatistakin. Niin vahvaa kokemusta ettĂ€ voisin opettaa aiheesta. 

Ja sit kehotat ihmisiÀ olemaan tekemisissÀ nÀiden kanssa. Miksi? Kehottaisitko omia lapsiasi siihen kans?

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21983/22175 |
07.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala on olemassa vaikka rienaajia riittÀÀ. Jumala tulee tekemÀÀn lopun kaikesta pahasta ja pahat ihmiset poistetaan tÀÀltĂ€. SiinĂ€ on toivoa. 

Jumala on antanut ihmisten tulla esiin ja toteuttaa itseÀÀn tÀssÀkin ajassa jotta saisimme rauhaamme takaisin. Karmaa on puhdistettava.

SinĂ€kin sairas pas*kiainen, lakkaa nu*simasta omia lapsiasi. 

Kiitos mutta lapset ovat pyhÀ asia enkÀ koskaan tekisi lapsilleni mitÀÀn pahaa. Pelastin tyttÀrenikin tuollaiselta sairaalta paholaiselta.

Valehdella osaat kyllĂ€. Olet pahuuden ilmentymĂ€, ja tyhmĂ€ lisĂ€ksi, kun tÀÀllĂ€ tuputat. 

Vierailija
21984/22175 |
07.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki narsistit eivÀt ole pahoja ihmisiÀ. Osa on vain kevyesti itserakkaita ihmisiÀ. Narsismi on itserakkautta, egoismia eikÀ vielÀ mitÀÀn muuta. Kaikki eivÀt tee siis muille pahaa tai kÀytÀ hyvÀkseen.

Osa tekee. Osa mahdollistaa toisen teot. 

Vierailija
21985/22175 |
07.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahuus asuu niissÀ, jotka keskittyvÀt tÀmÀn maailman pelastamisen sijaan oman Taivas paikkansa lunastamiseen.

Ristiriitainen viesti. Taivaspaikka lunastetaan olemalla hyvĂ€ ihminen. Kaiken lisĂ€ksi yleensĂ€ maailmaa pelastamaan pyrkivĂ€t ovat hyvin puolueellisia ja yksisilmĂ€isiĂ€ sen suhteen miten maailma tulisi pelastaa. PelkkÀÀ hyvesignalointia. 

Maailma on ensinnÀkin ristiriitainen paikka. Ja toisekseen se, mitÀ kirjoitit hyvÀstÀ ihmisestÀ olemisena on juurikin hyvesignalointia Taivas paikka mielessÀ. Jos ihmiset kaiken sen uskonnollisen tarmonsa kÀyttÀisivÀt konkreettisen, eksistoivan, fyysisen maailman hyvinvoinnin puolustamiseksi ja edistÀmiseksi, niin olisi tÀÀllÀkin Paratiisi.

Vierailija
21986/22175 |
07.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa olla vÀhÀn toivoton olo

Tee itse jotain?

T mieheltÀ

Vierailija
21987/22175 |
07.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetteleekö joku tosiaan, miksi uskovaisia on vaikea arvostaa ja kunnioittaa? TÀtÀ se on aina kaikkialla, niin kuin ketjussa. He eivÀt koskaan aidosti arvosta ketÀÀn muuta, ja sallivat itselleen tÀmÀn todella moukkamaisen kÀytöksen, koska ovat mielestÀÀn oikealla asialla.

Ja silti todellisuudessa ovat tutkitusti muita vÀhÀ-ÀlyisempiÀ. Vain siksi kykenevÀt uskomaan aivan naurettaviin satuihin, jotka on moneen kertaan epÀtodeksi todistettuja. PitÀÀ olla aivan umpitollo, ettÀ uskoo, mutta vielÀ tollompi, ettÀ ei ÀlyÀ saarnata sitÀ oikeissa paikoissa.

MissĂ€ nĂ€mĂ€ on todistettu epĂ€todeksi? Millaisen moukkamaisen kĂ€ytöksen? MillĂ€ perusteella eivĂ€t arvosta ketÀÀn muuta? MissĂ€ on todistettu vĂ€hĂ€-Ă€lyisemmiksi? Paljon on taas syytöksiĂ€. 

Vierailija
21988/22175 |
07.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohtaaksesi?

En pysty unohtamaan varmaan koskaan. Aikomukset vielÀ suunnitteilla. Miksi syyllistÀt?

Vierailija
21989/22175 |
07.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei taida olla kokemusta psykopaatti-narsistista, jota voimakkaasti narsistinen aviomies tukee kaikin tavoin. 

On kokemusta monestakin narsistisesta psykopaatista ja sosiopaatistakin. Niin vahvaa kokemusta ettĂ€ voisin opettaa aiheesta. 

Ja sit kehotat ihmisiÀ olemaan tekemisissÀ nÀiden kanssa. Miksi? Kehottaisitko omia lapsiasi siihen kans?

En ole kehoittanut. Lapseni asuvat yhden pahiksen kanssa, en antanut kyllÀ lupaa asialle mutta ei minulta kyllÀ edes kysyttykÀÀn asiaa.

Vierailija
21990/22175 |
07.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen luopunut monenlaisista omista tarpeistani toisten takia, koska laitan heidÀn hyvinvointinsa oman hyvÀni edelle. Aika moni vanhempi toimii niin ainakin vÀliaikaisesti.

Ihan respect.

Vierailija
21991/22175 |
07.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala on olemassa vaikka rienaajia riittÀÀ. Jumala tulee tekemÀÀn lopun kaikesta pahasta ja pahat ihmiset poistetaan tÀÀltĂ€. SiinĂ€ on toivoa. 

Jumala on antanut ihmisten tulla esiin ja toteuttaa itseÀÀn tÀssÀkin ajassa jotta saisimme rauhaamme takaisin. Karmaa on puhdistettava.

SinĂ€kin sairas pas*kiainen, lakkaa nu*simasta omia lapsiasi. 

Kiitos mutta lapset ovat pyhÀ asia enkÀ koskaan tekisi lapsilleni mitÀÀn pahaa. Pelastin tyttÀrenikin tuollaiselta sairaalta paholaiselta.

Valehdella osaat kyllĂ€. Olet pahuuden ilmentymĂ€, ja tyhmĂ€ lisĂ€ksi, kun tÀÀllĂ€ tuputat. 

Toivottavasti saatte nyt lopullisen tyydytyksenne. En jaksa lÀhteÀ nÀihin tÀmÀn enempÀÀ.

Vierailija
21992/22175 |
07.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Et vaan haluu mua. 

Vierailija
21993/22175 |
07.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Fundamentalistiateistit ja -uskovaiset: tÀmÀ on kaipausketju!

Vierailija
21994/22175 |
07.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

***** Johanna đŸ€—

**** ***** đŸ„Ž

Vierailija
21995/22175 |
07.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sit kehotat ihmisiÀ olemaan tekemisissÀ nÀiden kanssa. Miksi? Kehottaisitko omia lapsias

En kÀsitÀ mitÀ musta haluat. Mutta aikeesi ovat luultavasti pahat ja pelaat jonkun narsistin hyvÀksi. Imuroit, mielistelet, jotta voisit kontrolloida paremmin.

Vierailija
21996/22175 |
07.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohtaaksesi?

Unohda 😊 sivusta

Vierailija
21997/22175 |
07.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: kenen kanssa menisit nyt sÀnkyyn?

Itse menisin t:n kanssa, emme koskaan panneet ja se harmittaa.  Rauhaa ja rakkautta kaikille.

No nyt oli hyvĂ€! 😂 sivu

T on kuollut. Onko nekrofilia on sun juttus...

Haven't you heard? 💀 sivu

Vierailija
21998/22175 |
07.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olin ihan todella rikki kun et kelpuuttanutkaan minua. Sait minussa kaiken sen ahdistuneisuuden ja kivun katoamaan. Toivon sinulle silti kaikkea hyvÀÀ ja olen pahoillani etten ollut sellainen kuin olisit halunnut, minÀ kyllÀ hyvÀksyin sinut.

Vierailija
21999/22175 |
07.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et vaan haluu mua. 

Anna tunniste niin selvitetÀÀn tÀmÀ tÀssÀ ja nyt! Jos et anna, niin ÀlÀ ruikuta enempÀÀ.

Vierailija
22000/22175 |
07.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen luopunut monenlaisista omista tarpeistani toisten takia, koska laitan heidÀn hyvinvointinsa oman hyvÀni edelle. Aika moni vanhempi toimii niin ainakin vÀliaikaisesti.

Ihan respect.

Tolleen kĂ€y aika automaattisesti, ellei halua jĂ€ttÀÀ lastaan heitteille tai laittaa hĂ€ntĂ€ johonkin sellaiseen asemaan ettei saa ikinĂ€ mitÀÀn jne. Toki toi voi tuntua erikoiselta ajatukselta, jos on aina miettinyt vain omaa persettĂ€ eikĂ€ ole tarvinnut muusta huolehtia. Tuskin sitĂ€ silloin voi edes hahmottaa, kun en mĂ€kÀÀn osaa hahmottaa millaista olisi jos EI pitĂ€isi huolehtia muusta kuin omasta perseestĂ€ :D 

Eri