Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22174)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsisti on puhdas pahuuden ilmentymÀ. HyvÀ loistaa poissaolollaan.
Kaikki narsistit eivÀt ole pahoja ihmisiÀ. Osa on vain kevyesti itserakkaita ihmisiÀ. Narsismi on itserakkautta, egoismia eikÀ vielÀ mitÀÀn muuta. Kaikki eivÀt tee siis muille pahaa tai kÀytÀ hyvÀkseen.
Sulla ei taida olla kokemusta psykopaatti-narsistista, jota voimakkaasti narsistinen aviomies tukee kaikin tavoin.
On kokemusta monestakin narsistisesta psykopaatista ja sosiopaatistakin. Niin vahvaa kokemusta ettÀ voisin opettaa aiheesta.
Ja sit kehotat ihmisiÀ olemaan tekemisissÀ nÀiden kanssa. Miksi? Kehottaisitko omia lapsiasi siihen kans?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala on olemassa vaikka rienaajia riittÀÀ. Jumala tulee tekemÀÀn lopun kaikesta pahasta ja pahat ihmiset poistetaan tÀÀltÀ. SiinÀ on toivoa.
Jumala on antanut ihmisten tulla esiin ja toteuttaa itseÀÀn tÀssÀkin ajassa jotta saisimme rauhaamme takaisin. Karmaa on puhdistettava.
SinÀkin sairas pas*kiainen, lakkaa nu*simasta omia lapsiasi.
Kiitos mutta lapset ovat pyhÀ asia enkÀ koskaan tekisi lapsilleni mitÀÀn pahaa. Pelastin tyttÀrenikin tuollaiselta sairaalta paholaiselta.
Valehdella osaat kyllÀ. Olet pahuuden ilmentymÀ, ja tyhmÀ lisÀksi, kun tÀÀllÀ tuputat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki narsistit eivÀt ole pahoja ihmisiÀ. Osa on vain kevyesti itserakkaita ihmisiÀ. Narsismi on itserakkautta, egoismia eikÀ vielÀ mitÀÀn muuta. Kaikki eivÀt tee siis muille pahaa tai kÀytÀ hyvÀkseen.
Osa tekee. Osa mahdollistaa toisen teot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahuus asuu niissÀ, jotka keskittyvÀt tÀmÀn maailman pelastamisen sijaan oman Taivas paikkansa lunastamiseen.
Ristiriitainen viesti. Taivaspaikka lunastetaan olemalla hyvÀ ihminen. Kaiken lisÀksi yleensÀ maailmaa pelastamaan pyrkivÀt ovat hyvin puolueellisia ja yksisilmÀisiÀ sen suhteen miten maailma tulisi pelastaa. PelkkÀÀ hyvesignalointia.
Maailma on ensinnÀkin ristiriitainen paikka. Ja toisekseen se, mitÀ kirjoitit hyvÀstÀ ihmisestÀ olemisena on juurikin hyvesignalointia Taivas paikka mielessÀ. Jos ihmiset kaiken sen uskonnollisen tarmonsa kÀyttÀisivÀt konkreettisen, eksistoivan, fyysisen maailman hyvinvoinnin puolustamiseksi ja edistÀmiseksi, niin olisi tÀÀllÀkin Paratiisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sÀ kiusaat mua jos et aio mitÀÀn
En kiusaa, tarvitsen vain aikaa.
Alkaa olla vÀhÀn toivoton olo
Tee itse jotain?
T mieheltÀ
Vierailija kirjoitti:
Ihmetteleekö joku tosiaan, miksi uskovaisia on vaikea arvostaa ja kunnioittaa? TÀtÀ se on aina kaikkialla, niin kuin ketjussa. He eivÀt koskaan aidosti arvosta ketÀÀn muuta, ja sallivat itselleen tÀmÀn todella moukkamaisen kÀytöksen, koska ovat mielestÀÀn oikealla asialla.
Ja silti todellisuudessa ovat tutkitusti muita vÀhÀ-ÀlyisempiÀ. Vain siksi kykenevÀt uskomaan aivan naurettaviin satuihin, jotka on moneen kertaan epÀtodeksi todistettuja. PitÀÀ olla aivan umpitollo, ettÀ uskoo, mutta vielÀ tollompi, ettÀ ei ÀlyÀ saarnata sitÀ oikeissa paikoissa.
MissÀ nÀmÀ on todistettu epÀtodeksi? Millaisen moukkamaisen kÀytöksen? MillÀ perusteella eivÀt arvosta ketÀÀn muuta? MissÀ on todistettu vÀhÀ-Àlyisemmiksi? Paljon on taas syytöksiÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohtaaksesi?
En pysty unohtamaan varmaan koskaan. Aikomukset vielÀ suunnitteilla. Miksi syyllistÀt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei taida olla kokemusta psykopaatti-narsistista, jota voimakkaasti narsistinen aviomies tukee kaikin tavoin.
On kokemusta monestakin narsistisesta psykopaatista ja sosiopaatistakin. Niin vahvaa kokemusta ettÀ voisin opettaa aiheesta.
Ja sit kehotat ihmisiÀ olemaan tekemisissÀ nÀiden kanssa. Miksi? Kehottaisitko omia lapsiasi siihen kans?
En ole kehoittanut. Lapseni asuvat yhden pahiksen kanssa, en antanut kyllÀ lupaa asialle mutta ei minulta kyllÀ edes kysyttykÀÀn asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen luopunut monenlaisista omista tarpeistani toisten takia, koska laitan heidÀn hyvinvointinsa oman hyvÀni edelle. Aika moni vanhempi toimii niin ainakin vÀliaikaisesti.
Ihan respect.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala on olemassa vaikka rienaajia riittÀÀ. Jumala tulee tekemÀÀn lopun kaikesta pahasta ja pahat ihmiset poistetaan tÀÀltÀ. SiinÀ on toivoa.
Jumala on antanut ihmisten tulla esiin ja toteuttaa itseÀÀn tÀssÀkin ajassa jotta saisimme rauhaamme takaisin. Karmaa on puhdistettava.
SinÀkin sairas pas*kiainen, lakkaa nu*simasta omia lapsiasi.
Kiitos mutta lapset ovat pyhÀ asia enkÀ koskaan tekisi lapsilleni mitÀÀn pahaa. Pelastin tyttÀrenikin tuollaiselta sairaalta paholaiselta.
Valehdella osaat kyllÀ. Olet pahuuden ilmentymÀ, ja tyhmÀ lisÀksi, kun tÀÀllÀ tuputat.
Toivottavasti saatte nyt lopullisen tyydytyksenne. En jaksa lÀhteÀ nÀihin tÀmÀn enempÀÀ.
Fundamentalistiateistit ja -uskovaiset: tÀmÀ on kaipausketju!
Vierailija kirjoitti:
***** Johanna đ€
**** ***** đ„Ž
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sit kehotat ihmisiÀ olemaan tekemisissÀ nÀiden kanssa. Miksi? Kehottaisitko omia lapsias
En kÀsitÀ mitÀ musta haluat. Mutta aikeesi ovat luultavasti pahat ja pelaat jonkun narsistin hyvÀksi. Imuroit, mielistelet, jotta voisit kontrolloida paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohtaaksesi?
Unohda đ sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: kenen kanssa menisit nyt sÀnkyyn?
Itse menisin t:n kanssa, emme koskaan panneet ja se harmittaa. Rauhaa ja rakkautta kaikille.
No nyt oli hyvĂ€! đ sivu
T on kuollut. Onko nekrofilia on sun juttus...
Haven't you heard? đ sivu
Olin ihan todella rikki kun et kelpuuttanutkaan minua. Sait minussa kaiken sen ahdistuneisuuden ja kivun katoamaan. Toivon sinulle silti kaikkea hyvÀÀ ja olen pahoillani etten ollut sellainen kuin olisit halunnut, minÀ kyllÀ hyvÀksyin sinut.
Vierailija kirjoitti:
Et vaan haluu mua.
Anna tunniste niin selvitetÀÀn tÀmÀ tÀssÀ ja nyt! Jos et anna, niin ÀlÀ ruikuta enempÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen luopunut monenlaisista omista tarpeistani toisten takia, koska laitan heidÀn hyvinvointinsa oman hyvÀni edelle. Aika moni vanhempi toimii niin ainakin vÀliaikaisesti.
Ihan respect.
Tolleen kÀy aika automaattisesti, ellei halua jÀttÀÀ lastaan heitteille tai laittaa hÀntÀ johonkin sellaiseen asemaan ettei saa ikinÀ mitÀÀn jne. Toki toi voi tuntua erikoiselta ajatukselta, jos on aina miettinyt vain omaa persettÀ eikÀ ole tarvinnut muusta huolehtia. Tuskin sitÀ silloin voi edes hahmottaa, kun en mÀkÀÀn osaa hahmottaa millaista olisi jos EI pitÀisi huolehtia muusta kuin omasta perseestÀ :D
Eri
Alkaa olla vÀhÀn toivoton olo