Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen luopunut monenlaisista omista tarpeistani toisten takia, koska laitan heidÀn hyvinvointinsa oman hyvÀni edelle. Aika moni vanhempi toimii niin ainakin vÀliaikaisesti.
Ihan respect.
Fundamentalistiateistit ja -uskovaiset: tÀmÀ on kaipausketju!
Vierailija kirjoitti:
***** Johanna đ€
**** ***** đ„Ž
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sÀ kiusaat mua jos et aio mitÀÀn
En kiusaa, tarvitsen vain aikaa.
Unohtaaksesi?
Unohda đ sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: kenen kanssa menisit nyt sÀnkyyn?
Itse menisin t:n kanssa, emme koskaan panneet ja se harmittaa. Rauhaa ja rakkautta kaikille.
No nyt oli hyvĂ€! đ sivu
T on kuollut. Onko nekrofilia on sun juttus...
Haven't you heard? đ sivu
Olin ihan todella rikki kun et kelpuuttanutkaan minua. Sait minussa kaiken sen ahdistuneisuuden ja kivun katoamaan. Toivon sinulle silti kaikkea hyvÀÀ ja olen pahoillani etten ollut sellainen kuin olisit halunnut, minÀ kyllÀ hyvÀksyin sinut.
Vierailija kirjoitti:
Et vaan haluu mua.
Anna tunniste niin selvitetÀÀn tÀmÀ tÀssÀ ja nyt! Jos et anna, niin ÀlÀ ruikuta enempÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen luopunut monenlaisista omista tarpeistani toisten takia, koska laitan heidÀn hyvinvointinsa oman hyvÀni edelle. Aika moni vanhempi toimii niin ainakin vÀliaikaisesti.
Ihan respect.
Tolleen kÀy aika automaattisesti, ellei halua jÀttÀÀ lastaan heitteille tai laittaa hÀntÀ johonkin sellaiseen asemaan ettei saa ikinÀ mitÀÀn jne. Toki toi voi tuntua erikoiselta ajatukselta, jos on aina miettinyt vain omaa persettÀ eikÀ ole tarvinnut muusta huolehtia. Tuskin sitÀ silloin voi edes hahmottaa, kun en mÀkÀÀn osaa hahmottaa millaista olisi jos EI pitÀisi huolehtia muusta kuin omasta perseestÀ :D
Eri
Rakas en ole, mutta elettÀvÀ on.
Vierailija kirjoitti:
Olin ihan todella rikki kun et kelpuuttanutkaan minua. Sait minussa kaiken sen ahdistuneisuuden ja kivun katoamaan. Toivon sinulle silti kaikkea hyvÀÀ ja olen pahoillani etten ollut sellainen kuin olisit halunnut, minÀ kyllÀ hyvÀksyin sinut.
Onko tÀmÀ mieheltÀ vai naiselta?
Mammoille tulossa ranskalaisia ja makkaraa. Tervetuloa...
Vierailija kirjoitti:
Et vaan haluu mua.
Taas on hienoja vaihtoehtoja. PitÀÀ olla pidÀttÀytyvyysongelmainen apina tai sitten on munaton zombi. Hieno maailma ja paljon nyansseja, heh. Hankala se on terveen, reippaan ja iloisen ihmisen on pahalta nÀyttÀÀ vaikka onhan sekin mahdollista. Sen ulkopuolella liikutaan toivottavasti vÀhÀn muunkin pohjalta. :0
Wrenn Schmidt, Kelly McCormack, Michele Hicks.. mitÀ olinkaan sanomassa? Kukapa osaa edes sanoa enÀÀ. :P
Mukavaa iltaa kaivatulleni !
TÀstÀ on nyt kyse:
KyllÀpÀ menee yhÀ ankeampaan suuntaan nuo viestit. Taidan sammuttaa koneen ja painua pehkuihin.
Toivotan kuitenkin hyviÀ öitÀ, jos sinÀ kaivattu mies olisit tÀÀllÀ .
Emilialle iltapusut. <3 Ensin tuli iltapuvut autocorrectista. NÀkisin toki sut mielellÀni selainen pÀÀllÀ.
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀn tyyppisiin viesteihin kannattaa laittaa tunnisteita.
En ole kehoittanut. Lapseni asuvat yhden pahiksen kanssa, en antanut kyllÀ lupaa asialle mutta ei minulta kyllÀ edes kysyttykÀÀn asiaa.