Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Voisin ehkÀ vielÀ kokeilla rajojasi jos tietÀisin ettÀ olet eronnut. Mutta kun en tiedÀ ollenkaan. Arvelen ettÀ saatat parhaillaan kÀydÀ sitÀ lÀpi mutta mitÀÀn varmaa tietoa ei siitÀ ole eikÀ ole enÀÀ ketÀÀn jolta udella. Eli sun tÀytyy ottaa yhteys jos haluat jotain
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enÀÀ oikein sanottavaa.
Voitais vaikka muistella vanhoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötĂ€ kiinnostavalle lĂ€helleđ. NĂ€hdÀÀnđđŒđ
Onko sama pihapiiri?
EhkĂ€đ
Vierailija kirjoitti:
Tekoja onkin varastoituna senkin edestÀ. Odottamassa oikeaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On jÀnnÀ, miten saman tilanteen voi kokea niin eri tavalla. Ilta laittoi sinussa liikkeelle ihan erilaisia ajatuksia ja vei eri suuntaan, pois.
Millaisia sun ajatukset oli?
Ei sillÀ ole enÀÀ vÀliÀ. Ihmettelin kyllÀ hÀnen kivikasvoisuuttaan, kun kuvittelin hÀnen haluavan jonkinlaista edistymistÀ. Ei halunnut.
Se kivikasvoisuus johtui jÀnnittyksestÀ. Joo, tiedÀn, ei ole viehÀttÀvÀÀ etten osaa hallita tunteitani paremmin.
Ei sillÀ ole viehÀttÀvyyden kanssa mitÀÀn tekemistÀ. Saa jÀnnittÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo kÀnnissÀ. PyydÀn anteeksi, ei ole oikein pilata ihmisten iltaa valittamalla, mutta olen hyvin surullinen ja onneton nyt. Minut on kasvatettu huomioimaan muiden tunteet ja tarpeet, mutta aiheutan paljon tuskaa ja tunnen sitÀ myös valtavasti itse. TiedÀttekö te miltÀ se tuntuu, kun haluat olla mukava kaikille, mutta se saa naiset ihastumaan jos olet sitÀ ja miehet vihaamaan, kun naiset tykkÀÀ. Ja jos itse rakastut, mutta pysyt kaukana rakastmastasi, ettet olisi hÀnelle murheeksi, koska oikeasti rakastat hÀntÀ.
Alkoholi ei muuten auta mitÀÀn, se vaan voimistaa olemassa olevaa tunnetta. Minulla se on pÀÀllimmÀisenÀ itsesÀÀli, mikÀ ei ole ollenkaan jalo tunne.
TiedÀn tunteen, naisena. Miehet pörrÀÀ ympÀrillÀ ja on ihastuneita. Naiset kihisee raivoa sisÀisesti tuosta syystÀ. NÀin ollen, jo vuosia sitten tajusin alkaa pyörimÀÀn nÀissÀ miesporukoiss
Mun nuoruuden ystÀvÀ oli tuollainen, veti kilometrin sÀteeltÀ kaikki miehet kimppuunsa joka paikassa. Oltiin kuin yö ja pÀivÀ ("lunttu" ja "kirjastotÀti"), mutta parhaat ystÀvÀt.
Itse olen aina ollut se "eiku sittenkin" -vaihtoehto, mutta valitsen itseni, nyt ja lopun elÀmÀni.
ĂitĂ€, pöpit. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo viestiÀ tai soittoa kuulunut? Etkö aikonut tÀllÀ viikolla
Erinomaista
vokaalia
ootat? Vai ohi?
đ
Ohi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötĂ€ kiinnostavalle lĂ€helleđ. NĂ€hdÀÀnđđŒđ
Onko sama pihapiiri?
EhkĂ€đ
Arvasin tuon, HyvÀÀ yötÀ.
Vierailija kirjoitti:
'MitÀ kuvia, videoita? Ja missÀ?
MitÀÀn minusta ei ole oikeasti missÀÀn. Toivottavasti nÀin on edelleen asiat. Kummalliset vihjailut saivat epÀilemÀÀn...
EhkÀ ja toivottavasti sivusta. Uupunut ja ahdistunut vittuilusta, kiusaamisesta ja stalkkaamisesta.
MÀ pidÀn jÀmÀkÀsti
handuni lipassa
&
sÀrmÀn
sotilasryhtini tikissÀ.
Kannan ristini
arvokkaasti >
loppuun saakka.
Bc FYI f#ckers >>>
Oon syntynyt Voittajaksi.
You know my name.
đ
Hy. E
đ«đœđ
Ei mennyt of neitsyys millÀÀn saralla sitÀ yhtÀ lainaten
Vierailija kirjoitti:
Voisin ehkÀ vielÀ kokeilla rajojasi jos tietÀisin ettÀ olet eronnut. Mutta kun en tiedÀ ollenkaan. Arvelen ettÀ saatat parhaillaan kÀydÀ sitÀ lÀpi mutta mitÀÀn varmaa tietoa ei siitÀ ole eikÀ ole enÀÀ ketÀÀn jolta udella. Eli sun tÀytyy ottaa yhteys jos haluat jotain
Erottu on. En ota suhun yhteyttÀ. Saat itse kysyÀ, jos mielesi halajaa. Olen tehnyt oman kantani selvÀksi.
Olen lojaali henkikaartilaisesi, Kapinatar, jos minut rekrytoit đ HyvÀÀ yötĂ€ ja kauniita itsenĂ€isen kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Okei, hyvÀÀ yötÀ sitten.
Löysin kappaleen menneisyydestÀ. Jotenkin osuva.
TĂ€nÀÀn oli monta mukavaa asiaa. Yksi niistĂ€ suomalaisnaisten onnistuminen Ăstersundissa. đđœ
MIehet on usein vÀÀrille ihmisille liian kilttejÀ.
Ei ole vielÀ kahdestaan pÀÀsty juttelemaan, aina muita paikalla.
Se kivikasvoisuus johtui jÀnnittyksestÀ. Joo, tiedÀn, ei ole viehÀttÀvÀÀ etten osaa hallita tunteitani paremmin.