Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei pidÀ niitÀ sun kuvina E!!!
MitÀ kuvia? Kuulostaa mustamaalaamiselta, olkoon vaan mitÀ kuvia vaan. EiköhÀn kannata ottaa asianomaiseen yhteyksiÀ ja kertoa, ettÀ on jotain kuvia, joilla koetettu mustamaalata.
Kuvien jakaminen on ihan normaalia toimintaa. Ja kaikki joilla on jokin sometili, taikka of, tietÀÀ kyllĂ€ ettĂ€ kuvat voi olla jaossa, missĂ€ yhteydessĂ€ tahansa. SiinĂ€ mitÀÀn yhteyttĂ€ tarvii keneenkÀÀn ottaa. TiedĂ€ vaikka olis olleet mun kuvia, minkĂ€s nĂ€köinen hempukka siellĂ€ esiintyi đ
đŽpallon sisĂ€ltĂ€nyt kommentti oli
viimeinen minulta.
---
Jatkakaa te tÀÀllÀ, minÀkin jatkan.
Poistun ikÀvöimÀÀn <3HÀntÀ.<3
YhtÀ ainoaa. Nuorempaa MiestÀ,
jonka kanssa olemme 'tunteneet'
jo vuosia. 'Tunnemme' useiden aiempien
elÀmien ajalta, siksi yhteytemme on
mitÀ se on. IÀtön, ajaton. Ikuinen, muinainen.
Ja kyllÀ - hÀnkin on tÀhtelÀinen.
En tosin ole varma, tiedostaako itsekÀÀn.
x
Jos viettÀisit tÀmÀn illan kaivattusi kanssa, mitÀ tekisitte ?
Aloitan. Panisimme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan kaivatun ja taloudellisen vapauden. Sit oon ihan tyytyvĂ€inen, hetken ainakin. TĂ€llai vaatimattomastiđ
Paljonko kaivatun pitÀÀ tienata, ettÀ toisi mukanaan taloudellisen vapauden? EntÀ hetken kuluttua, kun tyytymÀttömyys nostaa pÀÀtÀÀn.
Ei kaivatun tartte sitĂ€ taloudellista vapautta mahdollistaađ en olis tyytymĂ€tön mut ihmisluonto on sellanen et haluaa aina jotain lisÀÀ ja niin siinĂ€ lopulta varmaan kĂ€vis, tulis materiaalisia unelmia jne
Me katseltaisiin toisiamme vÀlillÀ silmiin. Oltais lÀhekkÀin sohvalla.
Miten alkaisin edes seurustelee, tai tapailee jotakuta, kun miehiÀ roikkuu linjoilla kokoajan. Johan sillÀ kumppanilla menis hermo.
Vierailija kirjoitti:
"...vaikka minulla olisi profetoimisen lahja, vaikka tuntisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin ettÀ voisin siirtÀÀ vuoria, mutta minulta puuttuisi rakkaus, en olisi mitÀÀn."
Rakkaus sinuun on se mikÀ mut tekee joksikin. Muutoin jÀÀn pimeyteen.
Paljon sanottu.
TiedÀttekö mikÀ on elÀmÀssÀ parasta? Se ettÀ joka pÀivÀ oppii jotakin uutta.
Vierailija kirjoitti:
Miten alkaisin edes seurustelee, tai tapailee jotakuta, kun miehiÀ roikkuu linjoilla kokoajan. Johan sillÀ kumppanilla menis hermo.
Jos mun kumppanin linjoilla roikkus epÀmÀÀrÀstÀ porukkaa niin laittasin pari sellasta viestiÀ et loppus se homma alkuunsa.
Heippa rakas, mun silmÀkarkki. SÀ et vaan yltÀnyt ihan tÀnne saakka. Oisin rakastanut sua silti vaikka loppuun saakka.
Vierailija kirjoitti:
TiedÀttekö mikÀ on elÀmÀssÀ parasta? Se ettÀ joka pÀivÀ oppii jotakin uutta.
Ei tuo oo elÀmÀssÀ parasta
Vierailija kirjoitti:
Tajusin just et tÀÀ ketju on varmaan ihan jumissa jouluna
MĂ€ ainakin menen jouluaattona baariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi mÀ tehdÀ sulle jÀÀtelöbaarin mun luo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MissÀ kaupungissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MissÀ kaupungissa?
Tampereella
Vierailija kirjoitti:
YmmÀrsinkö oikein, toiveissa olisi kumppani ja samaan aikaan ykssuntoinen tyyppi kyselee perÀÀsi. Varmasti sellainen vapaamielinen ja suvaitsevainen vÀssykkÀ toki kumppaniksi jostakin löytyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi mÀ tehdÀ sulle jÀÀtelöbaarin mun luo
Oon kyllĂ€ aika hotko kun jÀÀtelöstĂ€ on puhe đ
Vierailija kirjoitti:
Jos viettÀisit tÀmÀn illan kaivattusi kanssa, mitÀ tekisitte ?
Aloitan. Panisimme.
MentÀis lÀmpimÀÀn kylpyyn hÀmÀrÀssÀ valaistuksessa ja sit tehtÀis rakkautta.
KenestÀ EstÀ on kyse? Ku tÀÀllÀ tuntuu jotkut uskovan jonkun E olevan 100% tietty E.
Tai oikeastaan tÀÀ on vaan huvittavaa seurata tÀtÀ keskustelua. Voin laitaa kymppitonnin vetoa, ettÀ nÀiden "tietÀjien", suut loksahtaisivat auki, jos nÀkisivÀt ketkÀ tÀÀllÀ trollailee, eivÀtkÀ kehtaisi myöntÀÀ olleensa vÀÀrÀssÀ.
T. E đđ
Nyt meen syömÀÀn pizzaa ja kattelee leffaa, ja sitten ehkÀ tuun vielÀ illalla vilkuileen tÀnne. Ja muistakaahan nyt, te ette tiedÀ, kuka siellÀ anonyymina kirjoittelee, jollette lÀhde ihan selvittÀmÀÀn paikkakuntaa, osoitetta, puhelinnumeroa jne.