Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
YllÀpito poistaa kaikki ketjut joihin minÀ jotain vastaan. Vastan siis tÀhÀnkin jotain tyhjÀnpÀivÀistÀ. Anteeksi vain, en olisi halunnut terrorisoida ihan asiasllista ketjuanne. MinÀ syytÀn yllÀpitoa vainoamisesta..
Kesken jÀÀneet kirjat harmittavat eniten ja pisimpÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ psykoosi loppuu nyt tÀhÀn.
Huomenna vedetÀÀn taas ketju kuumana.
En halua enÀÀ nĂ€itĂ€ kuumia juomia. đ€§
Tosi paljon odotin, ettÀ otat yhteyttÀ, ettÀ olisit laittanut sÀhköpostia ja kysynyt mitÀ kuuluu. Kaksi viikkoa mennyt, enkÀ ole sinusta kuullut. YmmÀrrÀn sen, et ajattele minua. Olet kuitenkin ajatuksissani usein. Pian unohdan sinut ja jatkan elÀmÀÀni ilman sinua.
Jos ei niitÀ kirjoja lue niin pysyy ainakin kannet ja reunukset siisteinÀ.
Vierailija kirjoitti:
Kesken jÀÀneet kirjat harmittavat eniten ja pisimpÀÀn.
Kai senkin kanssa oppii elÀmÀÀn ettÀ on jokumikÀliehumisevaharju vuosikymmeniÀ pÀÀn sisÀllÀ. Antaa tulla vaan, ei kun siis antaa jÀÀdÀ vaan cliffhangeriin ihanan tuskaisaa vai mikÀ tÀn tarkoitus onkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'TÀmÀ psykoosi loppuu nyt tÀhÀn.'
Ei minulta.
Joo ei multakaan, mulla on vasta alkamassa.
Ihanaa, ettÀ olen vain yliajattelija, en psykoosiin menossa.
Ero nÀiden kahden vÀlillÀ on yllÀttÀvÀn hÀilyvÀ. Voi tulla diagnosoiduksi vaikkei itse ole samaa mieltÀ. ap
KyllÀhÀn sillÀ varmasti diagnoosi tipahtaisi, jos menisi jollekin psykiatrille selittÀmÀÀn, ettÀ on varma ettÀ oma ihastus kirjoittelee sulle vauvan kaipausketjussa. VielÀ varmempi diagnoosi olisi, jos alkaisi selittÀÀ ettÀ on varma ettÀ tÀÀllÀ kirjoittaa myös m
Niin, mutta joidenkin tapauksessa diagnoosi olisi vÀÀrÀ. Kuten minÀ tiedÀn kaks tyyppiÀ irl itseni lisÀksi, jotka tÀÀllÀ kirjoittaa. Toisen kanssa nÀistÀ mulla on pientÀ sÀÀtöÀ. Joskus ihmettelen kun porukka TOIVOO ettÀ ihastus/kaivattu olisi tÀÀllÀ kirjoittelemassa, mietin aina ettÀ eivÀt todellakaan tiedÀ mitÀ toivoovat, tai ole ajatelleet loppuun asti. Sitten onkin ihan uudet kuviot jos niin kÀy, saa tosissaan pitÀmÀllÀ pitÀÀ itsensÀ viilipyttynÀ, ettei omi kaikkea, tai takerru miettimÀÀn. + HyvÀksyttÀvÀ se tosiasia, ettÀ molemmilla voi olla kaivattunsa tÀÀllÀ. Irl sÀÀtÀmisestÀ huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nĂ€et minut liikkuvan jÀÀnmurtajan kanssa, tiedĂ€t sen olevan seurausta siitĂ€, ettĂ€ seepra ei kesyyntynyt. đŠ
MÀ haluan vaan kauas tÀstÀ elÀintarhasta ei ole suunnitteilla mikÀÀn kotielÀinpiha
Sivulta nÀin haluan kyllÀ ehdottomasti juuri sellaisen kotielÀinpihan jossa muutama seepra ja jÀÀnmurtaja. Voi olla kÀytetty, ei haittaa. SitÀ odotellessa, hyvÀÀ itsenÀisyyspÀivÀÀ!
đđđđ
Mihin helvataan on kadonnut mun kÀyttÀmÀtön kondomipaketti???
Vierailija kirjoitti:
Olitko varannut sen kaivatun kohtaamista varten?
Vierailija kirjoitti:
Jos ei niitÀ kirjoja lue niin pysyy ainakin kannet ja reunukset siisteinÀ.
Mulla ainakin on ainakin aika resuinen nide.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitko varannut sen kaivatun kohtaamista varten?
1,5 vuotta sitten hurjaa sinkkuelÀmÀÀ varten hankittu pakkaus, joka on nyt kadonnut kuin tuhka tuuleen. Kuten hurjan sinkkuelÀmÀn heti alkuunsa katkaissutkin tapaus. Onkohan molemmat samassa paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Onko vanhempia lapsia talossa ? LĂ€htenyt parempaan kĂ€yttöön ? Mun lapsi, antoi syksyllĂ€ mulle kondomeita. Tuli kondomeista puhe, sisar tuputti veljelleen just ostamastaan kondomi paketista puolia, veli sanoi ettei nyt tarvitse hĂ€llĂ€ on jo, ja sisar sit tokas ettĂ€ annan sit Ă€itille, sillĂ€ ei ole yhtÀÀn đđ€Ł
Mainitsin tÀnÀÀn toisaalla
(hillitysti), etten saanut
muuttaessani srk:ltani lainkaan
uuden asukkaan/kuntalaisen
tervetulokirjettÀ/kotisrk:n esittelyÀ.
Olen aina aiemmin moisen saanut
uudelta kotikirkolta.. Ihkaensimm.
kotiosoitteesta lÀhtien jokaiseen
kotiin: 'LÀmpimÀsti tervetuloa by
your local ev.lut. church, Dear Miss xx'
on saapunut. Koronaevakko_kotiin ei..
*En ole koskaan asiasta mssn
maininnut Savon vuosieni aik.
En esim. ole srk:n sÀhköpostiin
kyselyÀ asiasta laittanut.
Olisi ihan ok tietÀÀ, mikÀ tÀhÀn oli syynÀ.
Onko niin, ettÀ muuttotappiokunnat
eivÀt lÀhetÀ tervetulokirjeitÀ ensinkÀÀn
vai oliko koronan aiheuttama
poikkeustilanne kenties syynĂ€. đ€
Olin kunnassa kirjoilla, en c/o.
EipÀ sillÀ. Saajan noita kaupasta lisÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
'YllÀpito poistaa kaikki ketjut joihin minÀ jotain vastaan. Vastan siis tÀhÀnkin jotain tyhjÀnpÀivÀistÀ. Anteeksi vain, en olisi halunnut terrorisoida ihan asiasllista ketjuanne. MinÀ syytÀn yllÀpitoa vainoamisesta..'
đŽEi E!
Vierailija kirjoitti:
MÀ arvaan jo mitÀ tÀstÀ on tulossa. Hiljaa.
Sivulta nÀin haluan kyllÀ ehdottomasti juuri sellaisen kotielÀinpihan jossa muutama seepra ja jÀÀnmurtaja. Voi olla kÀytetty, ei haittaa. SitÀ odotellessa, hyvÀÀ itsenÀisyyspÀivÀÀ!