Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Minulta ei 'sinetöidut kaivot'
tai selibaattilÀpÀt, mitÀ
siellÀ kaikkea oli. En kirjoita
noin yksityisiÀ asioita
anopalstoilla. Joku puhui
myös jÀttÀmisestÀ..
En ole ketÀÀn Savon aik.
'jÀttÀnyt', miten sen tekisin,
kun ei ole mitÀÀn edes alkanut?đ€
Viimeisin ero oli (etÀsuhde-)
vierasmaalaiseen toukokuussa.
HyvÀÀ iltapÀivÀÀ.
x
đŽJoku taas TROLLAA
mun karaktÀÀrillÀni.
'Oon raitis absolutisti'.
KyllÀ. TÀsmÀÀ. SitÀ olen.
MUTTA: En kirjoita enÀÀ
tÀssÀ ketjussa. Nuo eivÀt
ole minun tekstejÀni.
E
Vierailija kirjoitti:
'TÀmÀ psykoosi loppuu nyt tÀhÀn.'
Ei minulta.
Vierailija kirjoitti:
Haluat ettÀ ruikutan sun perÀÀn ?
En, hyi!! Miksi ihmeessÀ ruikuttaisit sinne?
Onkimies 21/3,
Salossa on salatut elÀmÀt.
Savolaiset ne vaan taas sinnuu kiusaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulta.
Joo ei multakaan, mulla on vasta alkamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulisitpa kotkadullein.
t. Onkimies 12/3
NÀinköhÀn sinut klo 24 kotkadullain, mies? Haluatko minulta muutakin kuin piniÀ? Ainakin toivon niin.
Pin-numeron lisÀksi tarvihein pankkikortin. Toista ei ole olemassa ilman toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulta.
Joo ei multakaan, mulla on vasta alkamassa.
Ihanaa, ettÀ olen vain yliajattelija, en psykoosiin menossa.
Trevligt veckoslut fru speciallĂ€rare đ§Ą
Outo kaipaus, jotain. Olen odottanut pitkÀÀn. On sellainen epÀvarmuus, ettÀ en ole tarpeeksi hyvÀ. EhkÀ nÀhdÀÀn joskus, jossain.
EhkÀ tÀmÀ on vain minun kuvitelmaani ja olet onnellinen jossain missÀ mahdat olla.
Yli kaksikymmentÀ vuotta olen tuntenut sinut. Kunpa olisin tavannut sinut silloin.
Vierailija kirjoitti:
4h yöunilla mennÀÀn koska sÀ pyörit mun mielessÀ ja mÀ pyörin mun sÀngyssÀ. Pakko jutella sulle jotain, jos tuut sinne taas ens viikolla.
Juttele vaan đ„°
Monta ennustusta. Omituisia odotuksia. Kaipaus johonkin, josta en tiedÀ. Silti kun tiedÀn, ettÀ sinulla on joku toinen, sydÀn melkein pysÀhtyy. Haluan kadota. MitÀ tÀmÀ on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulisitpa kotkadullein.
t. Onkimies 12/3
NÀinköhÀn sinut klo 24 kotkadullain, mies? Haluatko minulta muutakin kuin piniÀ? Ainakin toivon niin.
Ollos huoleti rakas. Anneli on minulle emonkieli. Pini taas tuttu vain teoriassa, kuin toinen emomaan kieli, suuni on supussa kuni siitÀ joku haasteleen, vaateleen.
Vierailija kirjoitti:
đŽJoku taas TROLLAA
mun karaktÀÀrillÀni.
'Oon raitis absolutisti'.
KyllÀ. TÀsmÀÀ. SitÀ olen.
MUTTA: En kirjoita enÀÀ
tÀssÀ ketjussa. Nuo eivÀt
ole minun tekstejÀni.
E
Ai ja toista absolutistia ei ole olemassakaan ? Pakko olla trolli đ Oletko s*atanan tyhmĂ€ vai mitĂ€. Hitto sĂ€ olet törkeĂ€ aina. Kaikessa on kyse aina susta. No mut olen raitis ja minkĂ€s teet. En trollannu. Ja nimessĂ€nikin on e kirjain. Olisko siitĂ€kin nyt jotain motkottamista. Hups. SukunimessĂ€kin on!!!
Hitto tÀÀ masennus on ihan perseestÀ.
Vierailija kirjoitti:
Monta ennustusta. Omituisia odotuksia. Kaipaus johonkin, josta en tiedÀ. Silti kun tiedÀn, ettÀ sinulla on joku toinen, sydÀn melkein pysÀhtyy. Haluan kadota. MitÀ tÀmÀ on?
En voi pÀÀstÀÀ irti, mutta en voi mennÀ eteenpÀin. Olet haavekuva. Nauran sinun jutuillesi. YmmÀrrÀn sinua. Mutta onko sekin vain kuvitelmaa. EhkÀ pelkÀÀn mennÀ eteenpÀin. Tuntematon pelottaa. Vaikka luultavasti on vain parempaa kuin nyt. Olen suossa, jossa saappaan varret eivÀt riitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Savolaiset ne vaan taas sinnuu kiusaa.
Kiusatkaa vaan, mut onko reilua kaks yhtÀ vastaan, mihin pyritte, toistenne kavereiksi vai? En anna lupaa tollaseen!! Danger zone. For me.
Oon raitis, absolutisti. Mut jatka vaan sÀttimistÀ, jos se helpottaa.