Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ psykoosi loppuu nyt tÀhÀn.
Samat fiilikset. Tai Àsken just totesin, ettÀ taidan olla oikeasti ihan yhtÀ harhainen kuin Kihis ja Oge, kun luulen ettÀ kaivattu kÀy tÀÀllÀ ja on kiinnostunut nÀkemÀÀn. Todellisuudessa hÀntÀ ei nÀy kuitenkaan koskaan irl missÀÀn.
Tuntuu jopa ettÀ joku pilailee mun kustannuksella. Se eilinen "kulje alavirtaan" kommentikin. MinÀ en sitÀ kirjoittanut.
Joku varmaan pilaillessaan kattoo tarinoitakin erÀÀllÀ tilillÀ ja minÀ luulen ettÀ se on hÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'TÀmÀ psykoosi loppuu nyt tÀhÀn.'
Ei minulta.
Joo ei multakaan, mulla on vasta alkamassa.
Ihanaa, ettÀ olen vain yliajattelija, en psykoosiin menossa.
Ero nÀiden kahden vÀlillÀ on yllÀttÀvÀn hÀilyvÀ. Voi tulla diagnosoiduksi vaikkei itse ole samaa mieltÀ. ap
Jos nĂ€et minut liikkuvan jÀÀnmurtajan kanssa, tiedĂ€t sen olevan seurausta siitĂ€, ettĂ€ seepra ei kesyyntynyt. đŠ
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu jopa ettÀ joku pilailee mun kustannuksella. Se eilinen "kulje alavirtaan" kommentikin. MinÀ en sitÀ kirjoittanut.
MinÀ kirjoitin, enkÀ pilaile.
Vierailija kirjoitti:
YmmÀrrÀn tÀmÀn tunteen hyvin. Kun nÀihin uppoaa se vie mukanaan. Ei muuta vinkkiÀ kuin pidÀ pÀÀ kylmÀnÀ. Uskomattomia sattumia tapahtuu todella paljon ja jos niihin alkaa uskoa liikaa voi lÀhteÀ pahasti lapasesta. Sivullinen
Ette tiedÀ juuri mitÀÀn muuta kuin mitÀ fiksuina olette itse pÀÀtelleet VAHINGOSSA
Vierailija kirjoitti:
Jos nĂ€et minut liikkuvan jÀÀnmurtajan kanssa, tiedĂ€t sen olevan seurausta siitĂ€, ettĂ€ seepra ei kesyyntynyt. đŠ
MÀ haluan vaan kauas tÀstÀ elÀintarhasta ei ole suunnitteilla mikÀÀn kotielÀinpiha
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ psykoosi loppuu nyt tÀhÀn.
Huomenna vedetÀÀn taas ketju kuumana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'TÀmÀ psykoosi loppuu nyt tÀhÀn.'
Ei minulta.
Joo ei multakaan, mulla on vasta alkamassa.
Ihanaa, ettÀ olen vain yliajattelija, en psykoosiin menossa.
Ero nÀiden kahden vÀlillÀ on yllÀttÀvÀn hÀilyvÀ. Voi tulla diagnosoiduksi vaikkei itse ole samaa mieltÀ. ap
KyllÀhÀn sillÀ varmasti diagnoosi tipahtaisi, jos menisi jollekin psykiatrille selittÀmÀÀn, ettÀ on varma ettÀ oma ihastus kirjoittelee sulle vauvan kaipausketjussa. VielÀ varmempi diagnoosi olisi, jos alkaisi selittÀÀ ettÀ on varma ettÀ tÀÀllÀ kirjoittaa myös muutama muu tuttu ja naapurikin.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ suurempi tunne, sitÀ suurempi lukko.
đ
En ole samaa mieltÀ, vaikka tietty on helpompi olla ihan rennosti ihmisten kanssa joita kohtaan ei ole ihastusta. Mut ei suuretkaan tunteet vedÀ LUKKOON, vaikka voi vÀhÀn pasmoja laittaakin sekaisin.
VetÀÀ lukkoon ja niin maan perkeleesti. MeitÀ ihmisiÀ katsos kun on erilaisia ja sun kokemus on vain sun kokemus. Sivusta.
Juu toki, mutta en itse mitÀÀn lukkoon menijÀÀ kaipaa. Ei kuulosta hyvÀltÀ, oikealta eikÀ terveeltÀ. TÀytyy kyetÀ olemaan ja toimimaan, ei menemÀÀn lukkoon.
Voivoi miten kapea maailmankuva.
Ei todellakaan. Muut saa olla lukossa aivan rauhassa, mutta itse en halua olla sellainen eikÀ sellaiset ole mulle.
HyvÀÀ vkl M(n). Love you. đ§Ą
EhkÀ pystyn riisuutumaan tunteistani ajan oloon. En lakkaa tykkÀÀmÀstÀ, mutta ikÀvÀ voi talttua, kun tietÀÀ, ettÀ kaipaa mahdotonta ja ihmistÀ, jolle en kelvannut. Kun mieli antaa periksi, ehkÀ tunteetkin armahtavat.
Et sinÀ tÀÀllÀ mulle mitÀÀn pakkeja antanut, kun en ole kysynyt mitÀÀn. Pakit vaativat jonkinlaisen aloitteen. TÀmÀ on pitkÀÀn jatkunut tilanne, jonka vain veit pÀÀtökseen.
MÀ en onneksi oo naapureita tÀÀltÀ löytÀnyt, mutta joskus on tuntunut ettÀ yks mun ja kaivatun yhteinen tuttu tai ehkÀ kaksikin kÀy myös tÀÀllÀ. EhkÀ se on sitten psykoosia. JÀnnÀ tÀÀ psykoosi, kun itse olen aina kuvitellut ettÀ siinÀ kuulisi ÀÀniÀ ja nÀkisi nÀkyjÀ tai kuvittelisi olevansa tyyliin jumala. Mutta se voi nÀköjÀÀn olla tÀllainen kesympikin versio. Ettei juuri nÀy irl ulkopuolisille.
Vierailija kirjoitti:
MÀ en onneksi oo naapureita tÀÀltÀ löytÀnyt, mutta joskus on tuntunut ettÀ yks mun ja kaivatun yhteinen tuttu tai ehkÀ kaksikin kÀy myös tÀÀllÀ. EhkÀ se on sitten psykoosia. JÀnnÀ tÀÀ psykoosi, kun itse olen aina kuvitellut ettÀ siinÀ kuulisi ÀÀniÀ ja nÀkisi nÀkyjÀ tai kuvittelisi olevansa tyyliin jumala. Mutta se voi nÀköjÀÀn olla tÀllainen kesympikin versio. Ettei juuri nÀy irl ulkopuolisille.
Minusta tÀtÀ mokomaa sanaa viljellÀÀn myös tÀÀllÀ liikaa kun koko anonyymi nettikommunikaatio on omiaan ruokkimaan ilmiötÀ itsessÀÀn.
Luonnotonta kun ei nÀe toista kirjoittajaa. YritÀnkin vieroittautua.
Kuivin jaloin ei tÀstÀ elÀmÀstÀ selviÀ. MitÀ sitten pelkÀÀn? Kun voi olla parempaa. En voi valita huonompaa. Erilaista. Surusta on tullut ystÀvÀni.