Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (22554)

Vierailija
20681/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kuivin jaloin ei tĂ€stĂ€ elĂ€mĂ€stĂ€ selviĂ€. MitĂ€ sitten pelkÀÀn? Kun voi olla parempaa. En voi valita huonompaa. Erilaista. Surusta on tullut ystĂ€vĂ€ni. 

Vierailija
20682/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÀmÀ psykoosi loppuu nyt tÀhÀn.

Samat fiilikset. Tai Ă€sken just totesin, ettĂ€ taidan olla oikeasti ihan yhtĂ€ harhainen kuin Kihis ja Oge, kun luulen ettĂ€ kaivattu kĂ€y tÀÀllĂ€ ja on kiinnostunut nĂ€kemÀÀn. Todellisuudessa hĂ€ntĂ€ ei nĂ€y kuitenkaan koskaan irl missÀÀn. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20683/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei oo alkossa ruuhkaa

https://www.ksml.fi/teemat/9052532

Vierailija
20684/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tuntuu jopa ettÀ joku pilailee mun kustannuksella. Se eilinen "kulje alavirtaan" kommentikin. MinÀ en sitÀ kirjoittanut.

Vierailija
20685/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Joku varmaan pilaillessaan kattoo tarinoitakin erÀÀllÀ tilillÀ ja minÀ luulen ettÀ se on hÀn.

Vierailija
20686/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'TÀmÀ psykoosi loppuu nyt tÀhÀn.'

Ei minulta. 

Joo ei multakaan, mulla on vasta alkamassa. 

Ihanaa, ettÀ olen vain yliajattelija, en psykoosiin menossa.

Ero nĂ€iden kahden vĂ€lillĂ€ on yllĂ€ttĂ€vĂ€n hĂ€ilyvĂ€. Voi tulla diagnosoiduksi vaikkei itse ole samaa mieltĂ€. ap 

Vierailija
20687/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos nĂ€et minut liikkuvan jÀÀnmurtajan kanssa, tiedĂ€t sen olevan seurausta siitĂ€, ettĂ€ seepra ei kesyyntynyt. 🩓

Vierailija
20688/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu jopa ettÀ joku pilailee mun kustannuksella. Se eilinen "kulje alavirtaan" kommentikin. MinÀ en sitÀ kirjoittanut.

MinÀ kirjoitin, enkÀ pilaile.

Vierailija
20689/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YmmÀrrÀn tÀmÀn tunteen hyvin. Kun nÀihin uppoaa se vie mukanaan. Ei muuta vinkkiÀ kuin pidÀ pÀÀ kylmÀnÀ. Uskomattomia sattumia tapahtuu todella paljon ja jos niihin alkaa uskoa liikaa voi lÀhteÀ pahasti lapasesta. Sivullinen

Vierailija
20690/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ette tiedÀ juuri mitÀÀn muuta kuin mitÀ fiksuina olette itse pÀÀtelleet VAHINGOSSA

Vierailija
20691/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nĂ€et minut liikkuvan jÀÀnmurtajan kanssa, tiedĂ€t sen olevan seurausta siitĂ€, ettĂ€ seepra ei kesyyntynyt. 🩓

MÀ haluan vaan kauas tÀstÀ elÀintarhasta ei ole suunnitteilla mikÀÀn kotielÀinpiha

Vierailija
20692/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÀmÀ psykoosi loppuu nyt tÀhÀn.

Huomenna vedetÀÀn taas ketju kuumana.

Vierailija
20693/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'TÀmÀ psykoosi loppuu nyt tÀhÀn.'

Ei minulta. 

Joo ei multakaan, mulla on vasta alkamassa. 

Ihanaa, ettÀ olen vain yliajattelija, en psykoosiin menossa.

Ero nĂ€iden kahden vĂ€lillĂ€ on yllĂ€ttĂ€vĂ€n hĂ€ilyvĂ€. Voi tulla diagnosoiduksi vaikkei itse ole samaa mieltĂ€. ap 

KyllĂ€hĂ€n sillĂ€ varmasti diagnoosi tipahtaisi, jos menisi jollekin psykiatrille selittĂ€mÀÀn, ettĂ€ on varma ettĂ€ oma ihastus kirjoittelee sulle vauvan kaipausketjussa. VielĂ€ varmempi diagnoosi olisi, jos alkaisi selittÀÀ ettĂ€ on varma ettĂ€ tÀÀllĂ€ kirjoittaa myös muutama muu tuttu ja naapurikin. 

Eri

Vierailija
20694/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MitĂ€ suurempi tunne, sitĂ€ suurempi lukko. 

🔒

En ole samaa mieltĂ€, vaikka tietty on helpompi olla ihan rennosti ihmisten kanssa joita kohtaan ei ole ihastusta. Mut ei suuretkaan tunteet vedĂ€ LUKKOON, vaikka voi vĂ€hĂ€n pasmoja laittaakin sekaisin. 

VetÀÀ lukkoon ja niin maan perkeleesti. MeitĂ€ ihmisiĂ€ katsos kun on erilaisia ja sun kokemus on vain sun kokemus. Sivusta. 

Juu toki, mutta en itse mitÀÀn lukkoon menijÀÀ kaipaa. Ei kuulosta hyvĂ€ltĂ€, oikealta eikĂ€ terveeltĂ€. TĂ€ytyy kyetĂ€ olemaan ja toimimaan, ei menemÀÀn lukkoon. 

Voivoi miten kapea maailmankuva.

Ei todellakaan. Muut saa olla lukossa aivan rauhassa, mutta itse en halua olla sellainen eikĂ€ sellaiset ole mulle. 

Vierailija
20695/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HyvÀÀ vkl M(n). Love you. 🧡

Vierailija
20696/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

EhkĂ€ pystyn riisuutumaan tunteistani ajan oloon. En lakkaa tykkÀÀmĂ€stĂ€, mutta ikĂ€vĂ€ voi talttua, kun tietÀÀ, ettĂ€ kaipaa mahdotonta ja ihmistĂ€, jolle en kelvannut. Kun mieli antaa periksi, ehkĂ€ tunteetkin armahtavat. 

Vierailija
20697/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jou

Vierailija
20698/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Et sinÀ tÀÀllÀ mulle mitÀÀn pakkeja antanut, kun en ole kysynyt mitÀÀn. Pakit vaativat jonkinlaisen aloitteen. TÀmÀ on pitkÀÀn jatkunut tilanne, jonka vain veit pÀÀtökseen.

Vierailija
20699/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MÀ en onneksi oo naapureita tÀÀltÀ löytÀnyt, mutta joskus on tuntunut ettÀ yks mun ja kaivatun yhteinen tuttu tai ehkÀ kaksikin kÀy myös tÀÀllÀ. EhkÀ se on sitten psykoosia. JÀnnÀ tÀÀ psykoosi, kun itse olen aina kuvitellut ettÀ siinÀ kuulisi ÀÀniÀ ja nÀkisi nÀkyjÀ tai kuvittelisi olevansa tyyliin jumala. Mutta se voi nÀköjÀÀn olla tÀllainen kesympikin versio. Ettei juuri nÀy irl ulkopuolisille.

Vierailija
20700/22554 |
05.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MÀ en onneksi oo naapureita tÀÀltÀ löytÀnyt, mutta joskus on tuntunut ettÀ yks mun ja kaivatun yhteinen tuttu tai ehkÀ kaksikin kÀy myös tÀÀllÀ. EhkÀ se on sitten psykoosia. JÀnnÀ tÀÀ psykoosi, kun itse olen aina kuvitellut ettÀ siinÀ kuulisi ÀÀniÀ ja nÀkisi nÀkyjÀ tai kuvittelisi olevansa tyyliin jumala. Mutta se voi nÀköjÀÀn olla tÀllainen kesympikin versio. Ettei juuri nÀy irl ulkopuolisille.

Minusta tĂ€tĂ€ mokomaa sanaa viljellÀÀn myös tÀÀllĂ€ liikaa kun koko anonyymi nettikommunikaatio on omiaan ruokkimaan ilmiötĂ€ itsessÀÀn. 

Luonnotonta kun ei nÀe toista kirjoittajaa. YritÀnkin vieroittautua.

Ketju on lukittu.