Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
MitÀ tapahtui? Miksi edellinen ketju suljettiin?
Emilia varmaan alkoi riehumaan
Poistan numerosi alkuvuodesta. Oli kiva tutustua edes vÀhÀn. En jaksa enÀÀ nettileikkejÀ. EhkÀ rakastun toiseen tai sitÀ toivon. SitÀ odotellessa. Viihdyn yksin mutta rakastuminen herÀttÀisi taas eloon. Toivon sullekin rakkautta ja intohimoa elÀmÀÀsi.
HyvÀÀ yötÀ ihanimmalle.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Poistan numerosi alkuvuodesta. Oli kiva tutustua edes vÀhÀn. En jaksa enÀÀ nettileikkejÀ. EhkÀ rakastun toiseen tai sitÀ toivon. SitÀ odotellessa. Viihdyn yksin mutta rakastuminen herÀttÀisi taas eloon. Toivon sullekin rakkautta ja intohimoa elÀmÀÀsi.
Miksi vasta alkuvuodesta? Tee se heti jos palstalla vaan osaat ulista!
NÀin on. Olisin kÀynyt moikkaamassa kassiasi paremman puutteessa mutta sekin oli lÀhtenyt. Heihei sille kassillekin sitten tÀtÀ kautta.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua! ,(YritÀn pÀÀstÀ siitÀ tavasta eroon.)
Onko perÀti pahe?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko perÀti pahe?
Sairas kanttura pÀivystÀÀ taas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko perÀti pahe?
Sairas kanttura pÀivystÀÀ taas
Sairas kanttura? SinÀpÀ olet itse kaunosielu.
Kuin Lokakuu Marraskuuta kaipaan sinua Isoin kirjaimin đ
Vierailija kirjoitti:
MitÀÀn ole poistamassa jos olet tarpeeksi lÀtkÀssÀ kirjoittamaan tÀnne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀÀn ole poistamassa jos olet tarpeeksi lÀtkÀssÀ kirjoittamaan tÀnne
KiristystÀ on kun ei ballseja toimia IRL
Kerro minulle, mikÀ on mitÀkin. PÀÀstÀ epÀtietoisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Kerro minulle, mikÀ on mitÀkin. PÀÀstÀ epÀtietoisuudesta.
Rakkaus on rakkautta. Ihastus on ihastusta. Paska on paskaa. -Dr.Who
HyvÀÀ yötĂ€, kauniita unia. đ€đ§Ą
HyvÀÀ yötÀ, kauniita unia, mun kuvia
Ihastukset kannattaa erotella aidosta rakkaudesta. INFP:nÀ pÀivÀunelmoin usein hyvÀksyvistÀ ihmissuhteista. Pintaliito sÀrkee sydÀmeni <\3
Nyt kuitenkin fokusoidun itseni kehittÀmiseen, ja sitÀ kautta pyrin vahvistumaan kumppanuutta ajatellen. Mukavia naisia ja varmasti sopiviakin on olemassa, mutta nyt tuntuu jotenkin, tÀllÀ hetkellÀ, ettei mikÀÀn nappaa.
Olen sulkenut sydÀmeni muurin taakse, odottamaan sitÀ pÀivÀÀ, kun luotan itseeni. SiinÀ oheessa, aion kehittyÀ poeettana ja enevissÀ mÀÀrin ihmisenÀ. HyvÀÀ yötÀ kaikille!
Heippa, olen vÀlttelevÀÀ luonnetyyppiÀ Suomesta :3 Harrastelija gogyoka-runoilija. TykkÀÀn ulkoilla lÀhiluonnossa. Sushibuffet <3
Heti pilaamassa ryhmÀllÀ tsÀttÀÀmisellÀ!!!