Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötÀ, kauniita unia, mun kuvia
NÀkisinpÀ susta edes unia. NÀkisinpÀ sut vielÀ joskus.
Nuku hyvin. Olet ajatuksissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistan numerosi alkuvuodesta. Oli kiva tutustua edes vÀhÀn. En jaksa enÀÀ nettileikkejÀ. EhkÀ rakastun toiseen tai sitÀ toivon. SitÀ odotellessa. Viihdyn yksin mutta rakastuminen herÀttÀisi taas eloon. Toivon sullekin rakkautta ja intohimoa elÀmÀÀsi.
MitÀÀn ole poistamassa jos olet tarpeeksi lÀtkÀssÀ kirjoittamaan tÀnne
KyllÀ poistan. En ole lÀtkÀssÀ siten enÀÀ. Tai en enÀÀ usko hÀneen. Toivo on poissa. IkÀvÀ ja kaipaus on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua! ,(YritÀn pÀÀstÀ siitÀ tavasta eroon.)
Onko perÀti pahe?
On, suorastaan synti đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistan numerosi alkuvuodesta. Oli kiva tutustua edes vÀhÀn. En jaksa enÀÀ nettileikkejÀ. EhkÀ rakastun toiseen tai sitÀ toivon. SitÀ odotellessa. Viihdyn yksin mutta rakastuminen herÀttÀisi taas eloon. Toivon sullekin rakkautta ja intohimoa elÀmÀÀsi.
Miksi vasta alkuvuodesta? Tee se heti jos palstalla vaan osaat ulista!
Koska odotan yhtÀ merkkipaalua hÀnen ja minun vÀlillÀ. Kiva ollut kun hÀn oli wa.ssa tuntui ettÀ olin hÀnelle olemassa. Vaikka se ei ole totta. Ei hÀn minua ajattele.
Vierailija kirjoitti:
Kuin Lokakuu Marraskuuta kaipaan sinua Isoin kirjaimin đ
Lokakuinen L marraskuista M:ÀÀ?
Vierailija kirjoitti:
Eksyin
HyvÀÀ yötÀ
Mihin eksyit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vasta alkuvuodesta? Tee se heti jos palstalla vaan osaat ulista!
Koska odotan yhtÀ merkkipaalua hÀnen ja minun vÀlillÀ. Kiva ollut kun hÀn oli wa.ssa tuntui ettÀ olin hÀnelle olemassa. Vaikka se ei ole totta. Ei hÀn minua ajattele.
Ihan vain sivusta, mikÀ se merkki paalu on sinulle? Miksi sinÀ et voi sitÀ merkkipaalua tehdÀ ja aloittaa mahdollista keskustelu yhteyttÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eksyin
HyvÀÀ yötÀ
Mihin eksyit?
Muille palstoille? VÀÀriin ketjuihin?
Sivupeikko
Mihin edellinen ketju lĂ€hti?? đŻđŻ Olisin halunnut lukea tĂ€n pĂ€ivĂ€n viestit.
Olen yrittÀnyt löytÀÀ tietÀ, mutta tajusin, ettÀ ehkÀ sitÀ ei ole olemassakaan. Minulle sinun luo.
Ei viestejÀ minulta
en kaipaa entistÀ ketjua
öitÀ höppÀnÀt
đ
MikÀ tuon kruunun tarkoitus on? Pysyy ehdotuksissa?
Oli kiva nĂ€hdĂ€ tĂ€nÀÀn, olet đ„ đ đ
naiselta naiselle
Ei tĂ€mĂ€ niin vakavaa ole... ĂlĂ€ skitsoo