Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset omasta kauneudesta riippumatta haluaa miehen joka on ns tasokas?

Vierailija
06.11.2025 |

Miksi siis ylipainoiset ja ne vähän huonomman näköiset naiset myös haluaa miehen joka on pitkä,koulutettu,komea ja hyvätuloinen? Eikö naiset tajua että ne tasokkaat miehet saavat ihailua myös niiltä kauniilta naisilta joten miksi se tasokas mies ottaisi kumppaniksi ylipainoisen tai ruman naisen? 

Jos se huono nainen haluaa löytää miehen niin sen huonon naisen pitäisi suunnata katse niihin miehiin jotka on matalasti koulutettuja ,rumia ja huonopalkkaisia.

Kommentit (271)

Vierailija
241/271 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on hypergamiasta, joka on normaali biologian ja sosiologian ilmiö. Naiset pyrkivät pariutumaan ylöspäin.

Oman markkina-arvon tiedostaminen taas on eri asia. Oma arvo ei määräydy sillä minkä laittaa hinnaksi vaan sen perusteella millä menee kaupaksi.

Miehet pyrkivät täsmälleen samaan. Tämäkin vänisijä haluaa naisen jolla on normaali älykkyys eikä suostu sieltä omalta "tasoltaan" etsimään, eli kehitysvammaisuuden rajamailta.

Katselee fiksuja ja nättejä naisia vaikka itse ei ole ainakaan fiksu. 

Miten tämä vastaus liittyy edellä olevaan kommenttiin? Onkohan kirjoittajalle sattunut sekaannus?

Vierailija
242/271 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on hypergamiasta, joka on normaali biologian ja sosiologian ilmiö. Naiset pyrkivät pariutumaan ylöspäin.

Oman markkina-arvon tiedostaminen taas on eri asia. Oma arvo ei määräydy sillä minkä laittaa hinnaksi vaan sen perusteella millä menee kaupaksi.

Miehet pyrkivät täsmälleen samaan. Tämäkin vänisijä haluaa naisen jolla on normaali älykkyys eikä suostu sieltä omalta "tasoltaan" etsimään, eli kehitysvammaisuuden rajamailta.

Katselee fiksuja ja nättejä naisia vaikka itse ei ole ainakaan fiksu. 

Miten tämä vastaus liittyy edellä olevaan kommenttiin? Onkohan kirjoittajalle sattunut sekaannus?

Ei kiinnosta kehitysvammaiset. Koska en ole itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/271 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tasokas nainen ylipainostani huolimatta joten tottakai olen aina halunnut miehen jota kunnioitan ja jonka koen tasavertaiseksi. Sellaisen löysinkin (tai oikeastaan mies löysi minut). En tajua kyllä yhtään miten meidän parisuhde kuuluisi ulkopuolisille ollenkaan :D

Aina löytyy poikkeuksia, mutta jos katsotaan isompaa kuvaa niin naisten hypergamia tai nirsous, miten sen nyt haluaa sanoa, tulee aiheuttamaan isoja ongelmia suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan tulevaisuudelle. Ei synny parisuhteita eikä lapsia, koska naisilla on harha siitä, että se somen/deittiapin komistus oikeasti olisi saatavilla perheen perustamiseen. Kun ei synny perheitä eikä lapsia, niin yhteiskunnan jäsenten määrä ja hyvinvointi laskee hitaasti mutta varmasti. Joku ne lapset kuitenkin synnyttää, ne ovat muualta tänne tulleita jolloin myös suomalainen kulttuuria katoaa vähitellen.

Naisten nirsous on aika mielenkiintoinen tapa sanoa naiset saavat nykyään päättää itse.

On ironista, että sama porukka joka vastustaa valtion sekaantumista yksityiselämään, haluaisi säätää naisille pakollisen parinvalintavelvoitteen kansantalouden nimissä.

Vierailija
244/271 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tasokas nainen ylipainostani huolimatta joten tottakai olen aina halunnut miehen jota kunnioitan ja jonka koen tasavertaiseksi. Sellaisen löysinkin (tai oikeastaan mies löysi minut). En tajua kyllä yhtään miten meidän parisuhde kuuluisi ulkopuolisille ollenkaan :D

Voiko mielestäsi lyhyt mies olla tasokas myös? ymmärrän näin miehenä AP:n näkökulman vaikka en sataprosenttisesti sitä komppaa. Tuntuu usein että en saa lyhyenä miehenä kiinnostua niistä naisista jotka koen itse viehättävänä, asenne on usein se että pitäisi tyyliin tyytyä ihan keneen tahansa.

Noin puolet ihmisistä joita kohtaan luulevat usein että olen miehiin kääntyvä, toinen puolisko pitää minua kranttuna. Ei tässä voi oikein voittaa.

Olen eri, mutta musta keskivertoa lyhyempi mies voi olla ihan hyvin tasokas. Tasokkuus määrittyy niin monesta eri asiasta, ulkonäkö on vain yksi niistä. Oma mieheni on 173cm ja musta täydellisen pituinen, vaikka tällä palstalla moni mollaisi häntä lyhyeksi.

Tietenkin, jos on oikeasti mieheksi lyhyt, eli alle 160cm, voi olla hankaluuksia löytää naista. Mutta lyhyyttä voi kompensoida muilla hyvillä ominaisuuksilla. Enkä nyt tarkoita leveää leukaa tai paksua lompakkoa.

Vierailija
245/271 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina löytyy poikkeuksia, mutta jos katsotaan isompaa kuvaa niin naisten hypergamia tai nirsous, miten sen nyt haluaa sanoa, tulee aiheuttamaan isoja ongelmia suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan tulevaisuudelle. Ei synny parisuhteita eikä lapsia, koska naisilla on harha siitä, että se somen/deittiapin komistus oikeasti olisi saatavilla perheen perustamiseen. Kun ei synny perheitä eikä lapsia, niin yhteiskunnan jäsenten määrä ja hyvinvointi laskee hitaasti mutta varmasti. Joku ne lapset kuitenkin synnyttää, ne ovat muualta tänne tulleita jolloin myös suomalainen kulttuuria katoaa vähitellen.

Niin totta, kyllä suomalaisen kulttuurin pelastus on siinä, että naiset suostuvat pariutumaan miesten kanssa, jotka halveksivat heitä. /s

Vierailija
246/271 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin kukaan yhteiskunnan parasta ajettelee parisuhdetta harkitessaan. Eikä pidäkään ajatella.

Vierailija
247/271 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä lihavat naiset eivät saa ketään fakta on se 

Ei, vaan sun omaa paskapuhettasi. Lihavatkin naiset saavat miehiä. Miehiä, joita he itse haluavat. Niin seurusteluun, avioliittoon kuin lastensa isiksi.

Vierailija
248/271 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onpa naiset nirsoja jos ei kouluttamaton duunari kelpaa joka on köyhä ja velkaantunut kaljamaha

Jos nainen on työtön pubi ruusu, niin miksi sellainen ettii jotain ukkoa joka maksaisi sille viinat ja peukut?.... Kyllä tuo on nirsoutta...

Sähän vastasit jo kysymykseesi. Hän etsii ukkoa maksamaan hänen viinansa, koska hänellä ei ole varaa. Luetko sä edes omia tekstejäsi?

Vierailija
249/271 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä kuin b-luokan miehet tahtovat a-luokan naisen. Luonnonvalinta.

B-luokan mies saa A-luokan naista ostamalla, mikäli naista mitataan käyttämällä naisten omia mittareita.

Hoikkuus, ulkonäkö, tulot jne...

Miehet eivät halua naisten mittarilla mitattua A-luokan naista. Päinvastoin.

A-luokan nainen ei ole ostettavissa.

Vierailija
250/271 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset silti saisi laskea rimaa.

Kuin alas? Pitäisi kaivaa kuoppa, jotta se olisi niin alhaalla että sä sen ylittäisit.

Vierailija
251/271 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap! Aloita nostattamaan itsetuntoasi, itseisarvoasi ja opettele hyväksymään, että kaikki mikä kiiltää, ei ole kultaa! 

Vierailija
252/271 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ettei ole mitää tehtävissä että sais naisen.

Vierailija
253/271 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on hienostonaisia. Ei heille kelpaa.

Älä mene niihin hienostopaikkoihin. Mene sellaisiin paikkoihin joissa on muita vähä-älyisiä ja peliongelmaisia. 

Vierailija
254/271 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee mitään miehellä, joka ei ole tasokas. Pitää olla riittävän kivannäköinen ja sujuvasanainen, että herättää seksihalut. Sen lisäksi riittävän mukava ja fiksu, että jaksan kuunnella sen juttuja. Mielellään myös koulutettu tai muuten työelämässä edennyt, että ymmärtää vaativaa työtäni ja siihen liittyviä juttuja, ja pystyy maksamaan oman osuutensa yhteisestä elämästä. Siinä on jo aika paljon vaatimuksia tavisnaamaiselle lievästi ylipainoiselle keski-ikäiselle. En pidätä henkeä sen kanssa, että löytyisi enää ketään. Elän kuitenkin mieluummin yksin kuin otan miehen, jonka kanssa seksi ällöttää, jonka jutut on tylsiä ja/tai jota pitäisi elättää.

Vierailija
255/271 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on hienostonaisia. Ei heille kelpaa.

Älä mene niihin hienostopaikkoihin. Mene sellaisiin paikkoihin joissa on muita vähä-älyisiä ja peliongelmaisia. 

Tämä, ei ne lähiöräkälässä näytä jakkupukuja pitävän. Ehkä sieltä?

Vierailija
256/271 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhhu mitä höpinää. Et sinä ole tasokas jos olet ylipainoinen. Kuvittelet vaan olevasi, onhan se helpompi niin :D

N19

Huoris taas tyttöilee! Kukaan ei usko sinua naiseksi, vaikka kuinka näitä paskakommenttejasi naiseksi tekeytyen esitätkin. Luuseri, LOL! 😂

Vierailija
257/271 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei ymmärrä sitä että miehet joutuu laskemaan rimaa naisten suhteen valtavasti jotta mies pääsee harrastamaan seksiä tai edes parisuhteeseen naisen kanssa. Jos mies on 5/10 eli tavis niin se mies ei saa kuin korkeintaan 5/10 tason naisen, mies joutuu aina tyytymään siihen vähän rumempaan naiseen koska naiset yliarvioi tasonsa rajusti yläkanttiin. 

Reaalitaso = toteutunut taso, joten se minkä saat = sinun/kunkin reaalitaso.

Ulkopuolisten ja asiaankuulumattomien mielipiteillä ei todellista merkitystä.

Vierailija
258/271 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä haluta mitä vaan.

Routa ja possu ja koti on sitten se opettava osuus

Yleensä jokaisella jossain vaiheessa.

Vierailija
259/271 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset silti saisi laskea rimaa.

Kuin alas? Pitäisi kaivaa kuoppa, jotta se olisi niin alhaalla että sä sen ylittäisit.

Näinhän se menee. 

Vierailija
260/271 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein tuntuu siltä että naiset haluaa miehen joka lyö tai ottaa jopa väkisin naisia. Naiset usein toivoo että mies on jännittävä.

Jos mies on kiltti eli ei kohtele huonosti, ei ota väkisin naisia niin silloin mies ei ole naisten suosiossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän