Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset omasta kauneudesta riippumatta haluaa miehen joka on ns tasokas?

Vierailija
06.11.2025 |

Miksi siis ylipainoiset ja ne vähän huonomman näköiset naiset myös haluaa miehen joka on pitkä,koulutettu,komea ja hyvätuloinen? Eikö naiset tajua että ne tasokkaat miehet saavat ihailua myös niiltä kauniilta naisilta joten miksi se tasokas mies ottaisi kumppaniksi ylipainoisen tai ruman naisen? 

Jos se huono nainen haluaa löytää miehen niin sen huonon naisen pitäisi suunnata katse niihin miehiin jotka on matalasti koulutettuja ,rumia ja huonopalkkaisia.

Kommentit (271)

Vierailija
221/271 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tasoinen nainen on noin 90 kg. Meikkaa paljon. Käyttää tosi tiukkoja housuja ja toppeja. Mahakas saa olla ja vaikka 180 cm pitkä

Sun tasoinen nainen on pelivelkainen, heikkolahjainen ja mt-ongelmainen vänisijä.

Lopeta sen ulkonäön miettiminen jo. 

Vierailija
222/271 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi vaan käsittää miksi en siis kelpaa tavis pullukalle vaikka en ole itse lihava ja olen pitkä.

Koska naisia kiinnostaa muut asiat ulkonäköä enemmän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/271 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onpa naiset nirsoja jos ei kouluttamaton duunari kelpaa joka on köyhä ja velkaantunut kaljamaha

Jos nainen on työtön pubi ruusu, niin miksi sellainen ettii jotain ukkoa joka maksaisi sille viinat ja peukut?.... Kyllä tuo on nirsoutta...

Vittuako se sinulle kuuluu? Vai meinasitko itse tarjota perzettäsi ko miehelle pubissa? 

Voi voi muista ny ottaa ne lääkkeesi niin ehkä et ole niin häiriintynyt paskapää.

Vierailija
224/271 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hauska palsta kun jos nio roolit pis toisin päin, niin tykkäykset ois alapeukkuja ja toisin päin.

Vierailija
225/271 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on hypergamiasta, joka on normaali biologian ja sosiologian ilmiö. Naiset pyrkivät pariutumaan ylöspäin.

Oman markkina-arvon tiedostaminen taas on eri asia. Oma arvo ei määräydy sillä minkä laittaa hinnaksi vaan sen perusteella millä menee kaupaksi.

Vierailija
226/271 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tasokas nainen ylipainostani huolimatta joten tottakai olen aina halunnut miehen jota kunnioitan ja jonka koen tasavertaiseksi. Sellaisen löysinkin (tai oikeastaan mies löysi minut). En tajua kyllä yhtään miten meidän parisuhde kuuluisi ulkopuolisille ollenkaan :D

Aina löytyy poikkeuksia, mutta jos katsotaan isompaa kuvaa niin naisten hypergamia tai nirsous, miten sen nyt haluaa sanoa, tulee aiheuttamaan isoja ongelmia suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan tulevaisuudelle. Ei synny parisuhteita eikä lapsia, koska naisilla on harha siitä, että se somen/deittiapin komistus oikeasti olisi saatavilla perheen perustamiseen. Kun ei synny perheitä eikä lapsia, niin yhteiskunnan jäsenten määrä ja hyvinvointi laskee hitaasti mutta varmasti. Joku ne lapset kuitenkin synnyttää, ne ovat muualta tänne tulleita jolloin myös suomalainen kulttuuria katoaa vähitellen.

Vierailija
227/271 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on hypergamiasta, joka on normaali biologian ja sosiologian ilmiö. Naiset pyrkivät pariutumaan ylöspäin.

Oman markkina-arvon tiedostaminen taas on eri asia. Oma arvo ei määräydy sillä minkä laittaa hinnaksi vaan sen perusteella millä menee kaupaksi.

Miehet pyrkivät täsmälleen samaan. Tämäkin vänisijä haluaa naisen jolla on normaali älykkyys eikä suostu sieltä omalta "tasoltaan" etsimään, eli kehitysvammaisuuden rajamailta.

Katselee fiksuja ja nättejä naisia vaikka itse ei ole ainakaan fiksu. 

Vierailija
228/271 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasistiset emakot on aivopesseet uhrinsa uskomaan satuja. Valitettavasti ( heidän kannaltaan).

Fakta on että 40% naisista ei koskaan saa miestä, perhettä tahi lapsia.

Sun viestisi perusteella fakta on joko se, että olet tyhmä ja tietämätön, tai provoat omiasi. Kumpi se on?

Suuri osa ihmisistä, niin miehistä kuin naisista, on parisuhteissa.

Vierailija
229/271 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tasokas nainen ylipainostani huolimatta joten tottakai olen aina halunnut miehen jota kunnioitan ja jonka koen tasavertaiseksi. Sellaisen löysinkin (tai oikeastaan mies löysi minut). En tajua kyllä yhtään miten meidän parisuhde kuuluisi ulkopuolisille ollenkaan :D

Aina löytyy poikkeuksia, mutta jos katsotaan isompaa kuvaa niin naisten hypergamia tai nirsous, miten sen nyt haluaa sanoa, tulee aiheuttamaan isoja ongelmia suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan tulevaisuudelle. Ei synny parisuhteita eikä lapsia, koska naisilla on harha siitä, että se somen/deittiapin komistus oikeasti olisi saatavilla perheen perustamiseen. Kun ei synny perheitä eikä lapsia, niin yhteiskunnan jäsenten määrä ja hyvinvointi laskee hitaasti mutta varmasti. Joku ne lapset kuitenkin synnyttää, ne ovat muualta tänne tulleita jolloin myös suomalainen kulttuuria katoaa vähitellen.

Sinä mietit pari/panosuhteen alkua ja omaa kulliasi, nämä naiset miettivät vähän pidemmälle. 99% perheissä vetovastuu ja jopa suurin osa rahallisesta taakasta kaatuu naiselle. Isän valinnassa pitää olla rima korkealla! Muuten olet jossain muodossa ikuisesti kahlittuna venkoilevaan mieslapseen joka ei edes elareita maksa.

Vierailija
230/271 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei mitenkään epätoivoisesti halua miestä. Nainen haluaa miehen, jos tarjolla on joku mies, joka tekee elämästä kivempaa. Huom. vain _jos_ saatavilla on sellainen mies. Suurin osa miehistä ei sitä tee. Yksin on ihan hyvä myös.

Vierailija
231/271 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olkoot syntymättä. Luuletko nyt oikeasti että tässä jonkun isänmaan puolesta pannaan? 

Vierailija
232/271 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alle 25 en tarvitse ketään keskityn itseeni.

25-30 haluan parisuhteen, mutta vaatimukseni ylittää tasoni rankasti

30-35 missä kaikki hyvät miehet on

35-40 kaikki kelpaa epätoivo vaivaa en saavuttanut mitään elämässäni

40+ kissa, itsarikoppi ja mt-lääkitys

Miksi tämä sinua kiinnostaa,  vapaa maa. 

Alapeukkujen perusteella tais osua :D

Vierailija
233/271 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuosien varrella lukenut näitä Allun ketjuja, ja myös kommentoinut. 

Kerron nyt vihoviimeiset kerran mitä sinun tulee tehdä: 

Aja ne haituvat pois päästäsi. Se on paljon paremman näköistä kuin kaljuuntuva ja ohentuva tukka. 

Älä lähde baariin. Tee TÄNÄÄN päätös lopettaa juominen ja aloittaa terveellinen elämä. Käy sen sijaan lenkillä, ja ruokakaupan kautta kotiin. Osta terveellistä syötävää. Kotiin tultuani heitä pois sipsit, karkit sun muu pullamössö. Laita pyykit koneeseen ja imuroi kämppä. Pese tiskit.

Lähde maanantaina vaateostoksille. Käy apteekissa ja osta multivitamiineja, sekä B- vitamiinia; tarvitset sitä koska olet juonut aika lailla alkoholia- googlaa vaikka.

Nyt kun olet päässyt viikonlopun yli juomatta, jatka samaa rataa. Käy ulkona kävelemässä päivittäin. Pidä kämppä ja itsesi siistinä. Pysy palstalta kuukausi pois, ja tule sitten kertomaan meille, mikä olosi on; voit olla varma, että näin saisit täältä vertaistukea, apua ja sympatiaa. 

Näin helpot ohjeet, ja olosi parantuu. Äläkä vastaa tyyliin: tukka on ohut mitä sitte, pitäiskö olla adonis, on kaljamahaa mitä sitte, mun täytyy kelvata tällaisena, naiset on nirsoja, tykkään ryypätä jne. IHAN OIKEASTI ALLU, sinulla on vain ylsi elämä. Ala elämään sitä nyt. Et tule katumaan.

Vierailija
234/271 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan ylläolevaa ^

Vierailija
235/271 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aja ne haituvat pois päästäsi. Se on paljon paremman näköistä kuin kaljuuntuva ja ohentuva tukka. 

Älä lähde baariin. Tee TÄNÄÄN päätös lopettaa juominen ja aloittaa terveellinen elämä. Käy sen sijaan lenkillä, ja ruokakaupan kautta kotiin. Osta terveellistä syötävää. Kotiin tultuani heitä pois sipsit, karkit sun muu pullamössö. Laita pyykit koneeseen ja imuroi kämppä. Pese tiskit.

Lähde maanantaina vaateostoksille. Käy apteekissa ja osta multivitamiineja, sekä B- vitamiinia; tarvitset sitä koska olet juonut aika lailla alkoholia- googlaa vaikka.

Nyt kun olet päässyt viikonlopun yli juomatta, jatka samaa rataa. Käy ulkona kävelemässä päivittäin. Pidä kämppä ja itsesi siistinä. Pysy palstalta kuukausi pois, ja tule sitten kertomaan meille, mikä olosi

Silti mulla menee ihan hyvin. On töitä ja rahaa

Vierailija
236/271 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun olet päässyt viikonlopun yli juomatta, jatka samaa rataa. Käy ulkona kävelemässä päivittäin. Pidä kämppä ja itsesi siistinä. Pysy palstalta kuukaus

En halua ajaa kaljuksi. Tajua se.

Vierailija
237/271 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko mielestäsi lyhyt mies olla tasokas myös? ymmärrän näin miehenä AP:n näkökulman vaikka en sataprosenttisesti sitä komppaa. Tuntuu usein että en saa lyhyenä miehenä kiinnostua niistä naisista jotka koen itse viehättävänä, asenne on usein se että pitäisi tyyliin tyytyä ihan keneen tahansa.

Noin puolet ihmisistä joita kohtaan luulevat usein että olen miehiin kääntyvä, toinen puolisko pitää minua kranttuna. Ei tässä voi oikein voittaa.

Vierailija
238/271 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei mitenkään epätoivoisesti halua miestä. Nainen haluaa miehen, jos tarjolla on joku mies, joka tekee elämästä kivempaa. Huom. vain _jos_ saatavilla on sellainen mies. Suurin osa miehistä ei sitä tee. Yksin on ihan hyvä myös.

Näin yhä useampi nykyään tekee, koska nainen ei tarvitse miestä enää, niin otetaan hyvä mies tai ei mitään.

Eikä sen hyvän tarvitse olla rikas eikä super pitkä eikä laatikkoleuka, mutta kun ne "ei hyvät" ovat sellaisia kirjoilevia jääkiekkoa katsovia kaljanjuojia, niin sitä ei halua, riittää että on tavallinen, raitis, kohtelias, käy töissä, eikä ole peukalo keskellä kämmentä, pitää hyvää huolta hygieniasta ja erityisesti hampaistaan, eikä tuijottele jotain scifi leffoja kuin joku kakara jne....

Vierailija
239/271 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko 171cm pitkä mies muka lyhyt, saako hän mistään maailmankolkasta naista yhy yhy.

Saa jos muuten on tasokas. 

Vierailija
240/271 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on hienostonaisia. Ei heille kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan