Joskus musta tuntuu, että oon vaan semmonen piika meidän kodissa.
Mun mies ei oikeesti osoita mulle rakkautta, eikä se juuri puhu mulle mitään. Silti se odottaa, että mä teen kaikki kotityöt ihan kaikki vaikka oisin kipeä tai ihan loppu. Se laatii tarkat budjetit ja kertoo, paljonko rahaa on sopivaa käyttää ruokaan. Ja vaikka meidän yhteiset tulot on tosi korkeat, melkein yhdeksän tonnia kuussa, se silti haluaa, että eletään kuin just ja just pärjättäis.
Se myös arvostelee mun tekemisiä jatkuvasti. Jos sanon jotain sen käytöksestä, se suuttuu heti tai vetäytyy kylmäksi. Välillä tuntuu, että mä oon työntekijä ja se on pomo, mä en saa kysyä sen asioista mitään, mutta se voi koska vaan kysellä ja kommentoida mun tekemisiä. Se haluaa tietää kaiken musta, mutta ei koskaan päästä mua lähelle itseään.
Oon miettinyt, liittyykö tää sen entiseen HR-taustaan. Ehkä se on tottunut hallitsemaan muita, tarkkailemaan ja arvioimaan ja se sama asenne on nyt valunut meidän parisuhteeseen. En tietenkään usko, että kaikki HR-ihmiset on sellaisia, mutta sen tapa suhtautua naisiin on usein sellainen vähän kuin se ajattelis olevansa yläpuolella.
Jos mä oikeesti oon sen työntekijä, niin tää on kyllä elämäni huonoin työpaikka. Nää yli kymmenen vuotta sen rinnalla on olleet raskaita, ja nyt musta tuntuu, että oon vihdoin herännyt. Mulla ei oo enää paljoa kärsivällisyyttä jäljellä vaan syvä pettymys ja vähän myöhässä tullut selkeys.
Kommentit (36)
Apuva. Eihän se noin voi mennä. Ei kuulosta mitenkään oikealta, tasavertaiselta suhteelta, vaan narsistiselta hallinnalta.
Sulla on pitkä elämä edessäsi, eikä se ole maailmanloppu, että olet nyt raittiina.
Minkä takia menette yhteen tuollaisten aikuislasten kanssa? Oikea mies ei arvostele tai kontrolloi, vaan tekee kotitöitä, huomioi kumppaninsa, kantaa vastuuta ja on läsnä. Se on miehekkyyttä.
Miehesi saattaisi olla jonkun asteinen nepsy.
Vierailija kirjoitti:
mikä on hr
HR- henkilöstöhallinto.
Mieheni ei aina työskennellyt tässä tehtävässä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hän on nyt lähes 50-vuotias ja näyttää olevan kiinnostunut enemmän parikymppisistä naisista.
Ap
Kyllä, se liittyy hänen sukupuoleensa ja ammattiinsa, mutta ei täysin. Jotkut naispuoliset HR-ammattilaiset ovat myös ankaria naisia kohtaan, kun taas jotkut miespuoliset HR-ammattilaiset voivat olla erittäin ystävällisiä naisia kohtaan. Tietenkin keskitytään muuhunkin kuin siihen, onko hän ystävällinen naisia kohtaan. Hän on vain kamala mies, sekä työssä että perhe-elämässään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikä on hr
HR- henkilöstöhallinto.
Mieheni ei aina työskennellyt tässä tehtävässä.
Ap
Eikö hän ole edes ammattitaitoinen HR-ammattilainen? AP sanoi tehneensä sitä vain lyhyen aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on nyt lähes 50-vuotias ja näyttää olevan kiinnostunut enemmän parikymppisistä naisista.
Ap
Trolli vaan paranee.
Missä sun itsetunto? Olkoon vaikka HRH ja itse majesteetti, sulla on työ ja palkkatulot, nyt omaa elämää luomaan ja heität tuollaisen narskun mäkeen. Miksi uhraat elämäsi noin, jonkun sadistisen kahelin piikana? :o
Mitä ammatilla tai työllä on väliä, kun elämä on noin järkyttävää tuollaisen ukon kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Trolli vaan paranee.
Näin hän itse sanoi. Hän uskoo, että naiset menettävät viehätyksensä tietyn iän jälkeen tai lasten saamisen jälkeen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Taas oli niin huono trolli🥱
Kaikki kertomukset ovat totta. Olen Helsingissä.
Ap
Ymmärrän täysin miltä sinusta tuntuu. Tuollaisen miehen halveksittava käytös ei syrji ketään tilanteen perusteella.