Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä asian olet joutunut myöntämään itsellesi?

Vierailija
06.11.2025 |

Itse sen, en et ole muiden mielestä niin hauska ja mielenkiintoinen, mitä haluisin olla.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maailman laiskan ihminen

Vierailija
22/29 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että ikärasismi elää ja voi hyvin.

Olen absoluuttisesti kykyjeni ja tietojeni huipulla, mutta niin sitä vaan lasketeltiin viimeiset kolme vuotta eläkeikään ilman duunia.

No nyt voi harrastaa, sen verran hyvät liksat saa nyt "valtion leivissä". Aina multii asti.

Mutta on aivan idioottimaista ehdotella eläkeiän nostoa, kun ammattilaisetkaan ei vanhempana enää saa duunia.

Se on sitä Kokoomuslogiikkaa. Heitetään uimataidoton altaan syvään päätyyn sanoin "pärjäile" ja kun hukkuu, todetaan että olikin "heikompaa ainesta".

Jaa kokkarit vai:

"Muutama päivä sitten Purra sanoi Iltalehdelle, että myös eläkeikää on jatkossa välttämätöntä nostaa." - viime vuodelta kuittia.

Jos täällä kertoo faktoja persujen tekemisistä, alkaa saamaan uhkauksia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tehkö tästäkin keskustelusta poliittista, muuten olisi kerrankin mielenkiintoinen keskustelu

Vierailija
24/29 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa on voimaa ja rohkeutta:)

Vierailija
25/29 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minussa on voimaa ja rohkeutta:)

ihana <3

Vierailija
26/29 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen maailman laiskan ihminen

En ole maailman laiskin, mutta laiskansorttinen. Olen kyllä kouluttanut itseni ja ihan ok työssä ja kasvattanut omiin nokin yhden lapsen aikuiseksi. Mutta liian laiska laittautumaan ja metsästämään puolisoa.

Vierailija
27/29 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty eheytymään isäsuhteeni jäljiltä sellaiseksi, että pystyisin perustamaan normaalin perheen. Tai siis pystyisin ihan hyvin jos joku imaginäärinen jännämies onnistuisi jotenkin vakuuttamaan minut siitä, että olen hänelle vain arvoton sivuhuora, ja silti hän haluaisi myös perustaa kanssani normaalin ydinperheen. 

Vierailija
28/29 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että työelämä ei nyt vaan oikeasti kaipaa minua. Ei sitten tippaakaan, en vaan kelpaa vaikka työkykyinen ja -haluinen olenkin ja opiskellut fiksusti työllistäviä aloja. En tiedä olenko sitten jotenkin niin nepsy, etten vaan miellytä ihmisiä, en pääse mihinkään verkostoihinkaan mukaan. 

Toinen sitten on se, että mä nyt vaan ihastuilen ties kehen vaikka olenkin onnellisessa parisuhteessa. En tiedä mitä kaipaan ja miksi, koska mitään ei puutu, ei edes kipinää.

Vierailija
29/29 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, että on vaikea löytää ihmisiä, jotka ovat yhtä hauskoja ja mielenkiintoisia kuin minä itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme