Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko normaalia kokea 30v miehenä suurta vetoa vanhempiin 40-50v naisiin?

Vierailija
06.11.2025 |

Olen 30v M ja ajatuskin nuoremmasta naisesta ei herätä minkäänlaista seksuaalista vetoa tai halua, oikeastaan kalu vaan laskee. Mutta sitten taas vanhemmat naiset saavat minut aivan uusiin sfääreihin ja koen itseni sinuiksi vanhemman naisen kanssa. myöskin seksi on villiä vanhemman naisen kanssa. onko tämä ihan normaalia?

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40-50v miehet tykkää sitten nuoremmista naisista, ei sekään tavatonta ole.

Ei. Mutta harva nuorempi nainen huolii vanhempaa miestä. Itse en 47-vuotiaana naisena voisi kuvitellakaan suhdetta yli viisikymppisen miehen kanssa. Kokeilin, mutta miehen iso vatsa ja kokonaisvaltainen hidas pappamaisuus nousi esteeksi.

Jatka vain sen hiivaröpsäsi hoitoa kaalimadolla kuten tähänkin asti ja jätä meidät kolmikymppiset rauhaan.

Olen pitkässä parisuhteessa. Tuo oli vain sivusuhde. Siitä olisi toki voinut tulla jotain, mutta miehen ikääntymisen aiheuttavat seikat nousivat esteeksi. Sinkku olen ollut viimeksi 22-vuotiaana.

Eläkeikäiset on juuri tuollaisia hitaita köntyksiä, jotka ähisevät mennessään. Aivot raksuttaa, raksuttaa, raksuttaa.

Vierailija
122/125 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40-50v miehet tykkää sitten nuoremmista naisista, ei sekään tavatonta ole.

Ei. Mutta harva nuorempi nainen huolii vanhempaa miestä. Itse en 47-vuotiaana naisena voisi kuvitellakaan suhdetta yli viisikymppisen miehen kanssa. Kokeilin, mutta miehen iso vatsa ja kokonaisvaltainen hidas pappamaisuus nousi esteeksi.

Jatka vain sen hiivaröpsäsi hoitoa kaalimadolla kuten tähänkin asti ja jätä meidät kolmikymppiset rauhaan.

Olen pitkässä parisuhteessa. Tuo oli vain sivusuhde. Siitä olisi toki voinut tulla jotain, mutta miehen ikääntymisen aiheuttavat seikat nousivat esteeksi. Sinkku olen ollut viimeksi 22-vuotiaana.

Evvk harppu.

Vanhaa miestä kiukuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On täysin normaalia. Itsellänikin 49v naisystävä. T.m33

Meinasitko joskus tuhlata elämääsi olemalla hänelle omaishoitaja? Mitä tuon ikäisen kanssa voi muuten edes harrastaa? 

Paskaan tallasit tuon ikäisen naisen kanssa.

Sinulle taitaa olla yllätys kuulla että naiset elävät  pidempään kuin miehet 😁

Niin, dementina ja nivelrikkoisena paskavaipoissa eläminen onkin hienoa.

Sitäkö ei miehille tule ?

Miehille varmemmin tulee sairas vanhuus elämäntapojensa takia ja siksi etsivät nuorempaa hoitajaksi. Kutsuvat sitä rakkaudeksi. Itseään kohtaan.

Vierailija
124/125 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 47v ja nuorin lapseni on 6v. (yllätysvauva) isommat lapset 10 ja 7v. Olen siis nuori äiti. Asuntolaina maksettu pois.

Olen harkinnut nk. toyboyn hankkimista, koska pitkä parisuhde kyllästyttää. Yksi 30v. tyrkky tuossa olikin, mutta vähän jännittää tuollaisen suhteen aloitus..

Lähes viisikymppisenä pidät itseäsi nuorena äitinä. Oukeeei :D On se huvittava paikka tämä nykymaailma :DD

Niin, äitiyteni on nuorta. Sain kolmannen lapseni 41-vuotiaana. Silloin ei ole viisikymppinen :)

Vierailija
125/125 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuoden ikäerolla löytyy varmemmin se oikea rakkaus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi