Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko normaalia kokea 30v miehenä suurta vetoa vanhempiin 40-50v naisiin?

Vierailija
06.11.2025 |

Olen 30v M ja ajatuskin nuoremmasta naisesta ei herätä minkäänlaista seksuaalista vetoa tai halua, oikeastaan kalu vaan laskee. Mutta sitten taas vanhemmat naiset saavat minut aivan uusiin sfääreihin ja koen itseni sinuiksi vanhemman naisen kanssa. myöskin seksi on villiä vanhemman naisen kanssa. onko tämä ihan normaalia?

Kommentit (133)

Vierailija
121/133 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalia olisi tuntea vetoa 15-25-vuotiaisiin naisiin. Olet seksuaalisesti poikkeava, kenties homoseksuaali, joka kieltää oikeat tunteensa. Puhu psykiatrille. 

Huom. 15-vuotiss ei ole nainen. Vaan koulutyttö. 

Vierailija
122/133 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se normaalia ole, vaan jonkin sortin fetissi. 

Luultavasti itsevarmuuden puutetta. Vanhempi nainen on jo itsevarmempi. Ja seksikin sujuu mallikkaasti hänen kanssaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/133 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on minua 26 vuotta nuorempi. En ottanut häntä vakavasti suhteemme alussa ja olisin ollut aivan tyytyväinen fwb-suhteeseen. Tarkoitukseni oli lopettaa koko juttu puolen vuoden jälkeen, jatkaa matkaani, mutta nyt olemme olleet seitsemän vuotta yhdessä. En ole koskaan käsittänyt hänen mieltymystään vanhempiin naisiin, se on vähän outoa, mutta hän ei myöskään haaveile lapsista, perinteisestä perhe-elämästä ja koki raskaaksi nuorempien naisten odottaessa siihen suuntaan. Hän on ehdottomasti paras keskustelija, ajattelija, mitä olen elämässäni tavannut. Hoitaa itseään puntilla, liikunnalla, lukee paljon ja seuraa aikaansa. Ikäiseni miehet ovat paljon tylsempää seuraa.

Suhdettamme varjostaa vain hänen äitinsä, saman ikäinen kuin minä, ja aivan katastrofaalinen tyyppi.Vanhempaa naista valitessa kannattaa miettiä sekin asia valmiiksi, jos haluaa mummoystävän viedä mamman luokse kahveelle.

Siinähän se vataus tuli. Nuorissa naisissa on paljon aidallaistujia jotka vatuloi lapsiasiaa jopa 40-45 vuotiaaksi asti. Miten sellaiseen voi perustaa parisuhdetta, kun tulevaisuus on koko ajan auki? Eivätkä osaa silloinkaan päättää. Vanhemmat naiset ovat jo päätöksensä tehneet joten ei tarvitse enää leikkiä mitään tai odotella pelko kurkussa milloin kumppani yhtäkkiä muuttaa mielensä ja pitkäkestoinen lapsivapaa suhde romahtaa, koska kumppani haluaakin saada FOMO-vauvan.

Vierailija
124/133 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä on epänormaalia siinä, että aikuinen mies kokee vetoa aikuiseen naiseen? Ei mikään.

Vierailija
125/133 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vanhemman naisen ja myös esikoisen samalla. onko mahdoton yhtälö?😀

Vierailija
126/133 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39-vuotias nainen ja minulla oli suhde 41-vuotiaaseen mieheen jolla oli 26-vuotias tyttöystävä. Sängyssä olin kuulemma kiinnostavampi ja kiihottavampi. Sitten hänen tyttöystävänsä jätti hänet (varmaan useista syistä) ja minuakaan ei enää kiinnostanut

Vierailija
127/133 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 39-vuotias nainen ja minulla oli suhde 41-vuotiaaseen mieheen jolla oli 26-vuotias tyttöystävä. Sängyssä olin kuulemma kiinnostavampi ja kiihottavampi. Sitten hänen tyttöystävänsä jätti hänet (varmaan useista syistä) ja minuakaan ei enää kiinnostanut

Miksi sinua ei siten enää kiinnostanut?

Vierailija
128/133 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollenkaan, etsi lapseton 40v nainen jostain, esimerkiksi minä terveisin 41v N.

Olen jättämässä mieheni, koska hänellä ei siittiöt liiku enää, enkä sentakia voi tulla hänen takia raskaaksi. haluaisin kyllä lapsen.

Vierailija
129/133 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollenkaan, etsi lapseton 40v nainen jostain, esimerkiksi minä terveisin 41v N.

Olen jättämässä mieheni, koska hänellä ei siittiöt liiku enää, enkä sentakia voi tulla hänen takia raskaaksi. haluaisin kyllä lapsen.

Ompas ihana ajatus jos sinun kanssa onnistuisi .

Vierailija
130/133 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ompas ihana ajatus jos sinun kanssa onnistuisi .

En näe estettä, ettäkö voitaisi ainakin tutustua

Vierailija
131/133 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 47v ja nuorin lapseni on 6v. (yllätysvauva) isommat lapset 10 ja 7v. Olen siis nuori äiti. Asuntolaina maksettu pois.

Olen harkinnut nk. toyboyn hankkimista, koska pitkä parisuhde kyllästyttää. Yksi 30v. tyrkky tuossa olikin, mutta vähän jännittää tuollaisen suhteen aloitus..

Nuori äiti? Kolmeseiskana saanut esikoisen. 

Nyt on kyllä käsite hakusessa. Minä sain viisikymppisenä lapsenlapsen.  Enkä ollut erityisen nuori minäkään,  kun esikoinen syntyi, 25-vuotias. 

Äitiyteni on nuorta, joten olen nuori äiti. 36-vuotiaana oli sopiva hetki esikoiselle.

Tulkintahan se on tuokin :D 

Nuori äiti?

Minä tulin äidiksi 18-vuotiaana.  Minä pidin itseäni nuorena äitinä, vaikka tiedän kyllä nuorempiakin.  

Tyttäreni sai myös lapsensa hyvin nuorena.  Minä tulin mummoksi 40-vuotiaana.  Hoidin paljon lapsenlapsiani, koska jaksoin hyvin, vaikka kävin työssäkin.

Kun jäin eläkkeelle, minulla ei ollut enää lapsenlapsia hoidettavana, mikä oli minusta just oikein.  Kun siskoni jäi eläkkeelle ennen minua, hän sai samantien lapsenlapsia ja alkoi uusi rumba.  Minä sain viettää aikaa ihan itselleni terveenä ja vielä nuorekkaana eläkeläisenä, ei ollut pikkulapsia enää.

Minusta tämä elämänpolku on oikein, lapset pitää tehdä silloin, kun on vielä voimia ja halukkuutta siihen.  Vanhempana on jo levättävä siitäkin hommasta.  

Se on sitten miesten asia, haluaako he saada niitä lapsia puolestaan vanhempana.  Niinhän siinä käy, jos kovin paljon nuoremmista naisista haaveilee ja haaveensa toteuttaa.  Sitten ränsää niitten pikkulasten kanssa vielä vanhanakin.  Ajatus siitä, että sitten vielä jotain seitsemänkymppisenäkin on vielä sen ikäisiä lapsia, joille on kustannettava sitä ja tätä ja huoltakin kannettava vielä siinä iässä, ei oikein nappaa.  Saati että sitten tulee vielä niitä lapsenlapsiakin.

Mutta omahan on asiansa.  

Vierailija
132/133 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. Näinhän se on aina mennyt.

Vierailija
133/133 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat naiset kuumottaa jotenkin vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän