onko normaalia kokea 30v miehenä suurta vetoa vanhempiin 40-50v naisiin?
Olen 30v M ja ajatuskin nuoremmasta naisesta ei herätä minkäänlaista seksuaalista vetoa tai halua, oikeastaan kalu vaan laskee. Mutta sitten taas vanhemmat naiset saavat minut aivan uusiin sfääreihin ja koen itseni sinuiksi vanhemman naisen kanssa. myöskin seksi on villiä vanhemman naisen kanssa. onko tämä ihan normaalia?
Kommentit (135)
Ei se normaalia ole, vaan jonkin sortin fetissi.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun olet 50 iässä, niin ymmärrät että miksi me vanhemmat naiset tykätään nuoremmista miehistä :) aika junttia ja seniiliä porukkaa.
Vanhemmat naiset varmaan tykkäävät nuoremmista miehistä, mutta jää haaveeksi, jos on rupsahtanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun olet 50 iässä, niin ymmärrät että miksi me vanhemmat naiset tykätään nuoremmista miehistä :) aika junttia ja seniiliä porukkaa.
Vanhemmat naiset varmaan tykkäävät nuoremmista miehistä, mutta jää haaveeksi, jos on rupsahtanut.
Ei minun kohdalla ainakaan.
Mä olen tuntenut tämmöisen miehen, jo nuoresta. Itse asiassa oli mua vanhempi, mutta nuori poika vielä kumminkin, kun hänestä puhuttiin, että aina se viihtyy vanhempien naisten seurassa. Oli yrittänyt iskeä mm. mun äitiä.
Sittemmin se meni naimisiin itseään 25 v vanhemman naisen kanssa ja liitto kesti vaimon kuolemaan asti. Siinä vaiheessahan se mies ei sitten itsekään enää mikään nuori mies ollut, mutta vielä löysi itselleen uuden naisystävän ja taas itseään reilusti vanhemman.
Muistan kun sitä vähän kummasteltiin alkuun silloin 60-luvulla, kun se oli itse asiassa melkoisen hyvän näköinen nuori mies, että miksi se aina vaan vanhempia naisia katselee, mutta se oli itsekin sanonut, että tykkää vanhemmista naisista. Se oli muuten ihan ok tapaus, sillä oli oma yritys ja pärjäsi hyvin ja oli sellainen kunnollinen ja asioistaan hyvin huolehtiva mies.
Yhden toisenkin nuoren miehen muistan tästä elämäni varrelta. Hän myös seurusteli vuosikausia itseään paljon vanhemman naisen kanssa, mutta en tiedä mitä heille nyt kuuluu, onko yhteiselo jatkunut. He oli aina kauhean tyylikkäitä, sen muistan. Panostivat ulkoiseen näyttävyyteen.
Minulla ainakin lapset rajoittava tekijä, haluaisin lapsia vanhemman 40-45v naisen kanssa, mutta heillä kaikilla on jo lapsia ja tuskin haluavat enempääkään
Ei tuolle varmaan mitään voi. Minulle ei olisi normaalia olla 30v miehen kanssa. Minulla on vanhin tytär sinun ikäinen.
En harrasta irtoo tai kevyt suhteita. Joko seurustelen tai olen täysin yksin.
N50
Seurustelisin mielelläni sinun ikäisen kanssa.
31v M
Vierailija kirjoitti:
Ei tuolle varmaan mitään voi. Minulle ei olisi normaalia olla 30v miehen kanssa. Minulla on vanhin tytär sinun ikäinen.
En harrasta irtoo tai kevyt suhteita. Joko seurustelen tai olen täysin yksin.
N50
Kelpaisiko 31v M seurusteluun?
Vierailija kirjoitti:
Vanhempi nainen on todennäköisesti sängyssä myös kokeilunhaluisempi ja oma alotteisempi kuin nuorempi nainen. nuorempi mies voi myös kokea, että nuorempi nainen vaan haluaa materiaa tai lapsia seksiä vastaan pahimmassa tapauksessa. vanhempi nainen ei näitä tarvitse.
Jep, riski isyyshuijauksiin on paljon pienempi. Vanhemmat naiset ovat nautinnon perässä eivätkä lisääntymisen perässä.
Täysin normaalia. Nainen parhaassa iässä!
Jos ap 30v mies kyselee täällä tuollaisia niin se on outoa. Oikeat miehet on jossain muualla ku vauva palstalla
Vierailija kirjoitti:
Jos ap 30v mies kyselee täällä tuollaisia niin se on outoa. Oikeat miehet on jossain muualla ku vauva palstalla
Olet kyllä väärässä tässä.
Kylle meitä nuoria miehäkin täällä on.
Normaalia se varmaan on. Ovathan he ulkonäön puolesta sua nuorempia.
Rehellisesti kaikki onlyfans tytöt saavat kalun jo laskemaan. mihin on hävinnyt se pieni siveellisyyden salaisuus. se kuuluu sinne makkariin kahden ihmisen välille mikä tuo erityistä kiihottavuutta siihen välille.
Minä olen 45 v. nainen, sporttinen ja naisellinen. Kemiaa on eniten noin 30 v. miesten kanssa, ja heitä usein päädynkin tapailemaan. Oma kokemus on että valtaosaa miehistä ei kiinnosta naisen ikä, jos kemiat kohtaa. Nuoremmat miehet myös hyväksyy vahvan, menestyneen naisen. Toisin kuin esim itseäni vanhemmat miehet.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 45 v. nainen, sporttinen ja naisellinen. Kemiaa on eniten noin 30 v. miesten kanssa, ja heitä usein päädynkin tapailemaan. Oma kokemus on että valtaosaa miehistä ei kiinnosta naisen ikä, jos kemiat kohtaa. Nuoremmat miehet myös hyväksyy vahvan, menestyneen naisen. Toisin kuin esim itseäni vanhemmat miehet.
Osuit naulan kantaan
T 32v mies
Mieheni on minua 26 vuotta nuorempi. En ottanut häntä vakavasti suhteemme alussa ja olisin ollut aivan tyytyväinen fwb-suhteeseen. Tarkoitukseni oli lopettaa koko juttu puolen vuoden jälkeen, jatkaa matkaani, mutta nyt olemme olleet seitsemän vuotta yhdessä. En ole koskaan käsittänyt hänen mieltymystään vanhempiin naisiin, se on vähän outoa, mutta hän ei myöskään haaveile lapsista, perinteisestä perhe-elämästä ja koki raskaaksi nuorempien naisten odottaessa siihen suuntaan. Hän on ehdottomasti paras keskustelija, ajattelija, mitä olen elämässäni tavannut. Hoitaa itseään puntilla, liikunnalla, lukee paljon ja seuraa aikaansa. Ikäiseni miehet ovat paljon tylsempää seuraa.
Suhdettamme varjostaa vain hänen äitinsä, saman ikäinen kuin minä, ja aivan katastrofaalinen tyyppi.Vanhempaa naista valitessa kannattaa miettiä sekin asia valmiiksi, jos haluaa mummoystävän viedä mamman luokse kahveelle.
Huijausta!
Ei vanhemmat naiset tykkää nuoremmista miehistä. Jotkut tosin teeskentelevät tykkäävänsä...
Siis ensin treffiehdotus, joka kuitenkin perutaan ennen treffejä. Sitten uusi treffiehdotus, ja taas perutaan!
Tai törkeimmillään ei edes peruta, vaan jätetään tulematta sovituille treffeille.
Eihän noita iäkkäämpiä naisia jaksa, ovat ajanhukkaa, kun treffejä ei ikinä tule, pelkkiä tyhjiä lupauksia!
Toki nuoremmissakin osa on päihdeongelmaisia, jotka myös ovat näitä pettymyksen aiheuttajia, eli eivät ole luotettavia, ja treffit saattaa peruuntua ihan mistä syystä tahansa (tai kokonaan ilman syytä).