Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko normaalia kokea 30v miehenä suurta vetoa vanhempiin 40-50v naisiin?

Vierailija
06.11.2025 |

Olen 30v M ja ajatuskin nuoremmasta naisesta ei herätä minkäänlaista seksuaalista vetoa tai halua, oikeastaan kalu vaan laskee. Mutta sitten taas vanhemmat naiset saavat minut aivan uusiin sfääreihin ja koen itseni sinuiksi vanhemman naisen kanssa. myöskin seksi on villiä vanhemman naisen kanssa. onko tämä ihan normaalia?

Kommentit (127)

Vierailija
61/127 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 47v ja nuorin lapseni on 6v. (yllätysvauva) isommat lapset 10 ja 7v. Olen siis nuori äiti. Asuntolaina maksettu pois.

Olen harkinnut nk. toyboyn hankkimista, koska pitkä parisuhde kyllästyttää. Yksi 30v. tyrkky tuossa olikin, mutta vähän jännittää tuollaisen suhteen aloitus..

Tuo "toyboy" nimitys ei kyllä iske ainakaan itselle t:31 v M olen kyllä aktiivinen sängyssä mutta en sentään toyboy. kuulostaa joltai esineeltä tai lelulta.

Vierailija
62/127 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40-50v miehet tykkää sitten nuoremmista naisista, ei sekään tavatonta ole.

Ei. Mutta harva nuorempi nainen huolii vanhempaa miestä. Itse en 47-vuotiaana naisena voisi kuvitellakaan suhdetta yli viisikymppisen miehen kanssa. Kokeilin, mutta miehen iso vatsa ja kokonaisvaltainen hidas pappamaisuus nousi esteeksi.

Jatka vain sen hiivaröpsäsi hoitoa kaalimadolla kuten tähänkin asti ja jätä meidät kolmikymppiset rauhaan.

Olen pitkässä parisuhteessa. Tuo oli vain sivusuhde. Siitä olisi toki voinut tulla jotain, mutta miehen ikääntymisen aiheuttavat seikat nousivat esteeksi. Sinkku olen ollut viimeksi 22-vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/127 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milf- ja Gilf on hotinta kuumaa !

Vierailija
64/127 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo makukysymys- onhan noita ikäeroja.  tuttuni 15v ikäeroa,siten,että nainen se vanhempi, sitten toisin päin mies on 20v vanhempi, toimii noilla. tee just miten haluut. ei kuulu muille. joku vaan tykkää jo ulkoisestikin tietyn ikäisen oloisista.  se,että 20v tykkäis 80v, se olisi jo tarkastelun paikka. anna palaa. jo tänä syssynä... 

Vierailija
65/127 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

etsit varaäitiä

vaikka 15v ikäero, niin ei tee kestään varaäiteetä. eikä iskää. hah

Vierailija
66/127 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy demaripampulta, tai opettele kieli ja kysy Ranskan pressalta

Vierailija
67/127 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No katoppa tuota Latvalan uutta morsianta, siinä unohtuu vanhemmat naiset.

Mauttoman lu*kan näköinen.  Kalu ei ainoastaan ole veltto, vaan menee piiloon.

Vierailija
68/127 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta kokemuksesta voin sanoa, että oman ikäiset noin 30 vuotiaat naiset vain kiukuttelevat kokoajan. vanhemmat naiset ovat sponttaaneja ja tykkäävät nauttia sinusta.

Ootko kuullut vaihdevuosista?

Vierailija
69/127 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän niin, että kurjempaa tilannetta ei ole, kuin avoimessa suhteessa oleva mies. Naiselle riittää kaikenikäisiä miehiä koko ajan, mies jää täysin yksin.

Vierailija
70/127 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia.

Olet luonnosta vieraantunut.

Lisääntymiskykyinen viriili nainen olisi luonnonmukainen ehdotelma.

Et ole kiinnostunut ihmisestä etkä tutustumisesta häneen saati elämän jakamisesta ja rakastamisesta. Ei sitoutumista. Ei kiintymystä.

Haluat esineen. Reiän. Paksu lompakko ei haittaa.

Vierailija
71/127 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Mutta harva nuorempi nainen huolii vanhempaa miestä. Itse en 47-vuotiaana naisena voisi kuvitellakaan suhdetta yli viisikymppisen miehen kanssa. Kokeilin, mutta miehen iso vatsa ja kokonaisvaltainen hidas pappamaisuus nousi esteeksi.

Jatka vain sen hiivaröpsäsi hoitoa kaalimadolla kuten tähänkin asti ja jätä meidät kolmikymppiset rauhaan.

Olen pitkässä parisuhteessa. Tuo oli vain sivusuhde. Siitä olisi toki voinut tulla jotain, mutta miehen ikääntymisen aiheuttavat seikat nousivat esteeksi. Sinkku olen ollut viimeksi 22-vuotiaana.

Evvk harppu.

Vierailija
72/127 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Evvk harppu.

Hieno sanavarasto 60v miehellä

Vierailija
73/127 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 47v ja nuorin lapseni on 6v. (yllätysvauva) isommat lapset 10 ja 7v. Olen siis nuori äiti. Asuntolaina maksettu pois.

Olen harkinnut nk. toyboyn hankkimista, koska pitkä parisuhde kyllästyttää. Yksi 30v. tyrkky tuossa olikin, mutta vähän jännittää tuollaisen suhteen aloitus..

Nuori äiti? Kolmeseiskana saanut esikoisen. 

Nyt on kyllä käsite hakusessa. Minä sain viisikymppisenä lapsenlapsen.  Enkä ollut erityisen nuori minäkään,  kun esikoinen syntyi, 25-vuotias. 

Vierailija
74/127 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Evvk harppu.

Itse olet lerppu.

Kun argumentointitaitosi loppuvat, menet henkilökohtaisuuksiin.

Vierailija
75/127 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan lukemaan vanhempien miesten ja nuorempien naisten vihaisia kommentteja, kun ovat kateellisia, että joku nuori mies on vihdoin löytänyt haluamansa tunteen.

Vierailija
76/127 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyllä käsite hakusessa. Minä sain viisikymppisenä lapsenlapsen.  Enkä ollut erityisen nuori minäkään,  kun esikoinen syntyi, 25-vuotias. 

Äitiyteni on nuorta, joten olen nuori äiti. 36-vuotiaana oli sopiva hetki esikoiselle.

Vierailija
77/127 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko sukulaisissa äidin tai isän puolella sopivaa? Isoäitisi? Täti?

Perversioosi lisäkiihoketta.

Vierailija
78/127 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitiyteni on nuorta, joten olen nuori äiti. 36-vuotiaana oli sopiva hetki esikoiselle.

Tulkintahan se on tuokin :D 

Vierailija
79/127 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos alle 30v. Mies seurustelee vakavissaan yli 50v. Naisen kanssa.?

Vierailija
80/127 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmilla naisilla yleensä on ihan normaali vartalo, mikä tämänpäivän yhteiskunnassa on harvinaista. normaalivartalot kunniaan, eikä mitään trendi paskaa. t: 32v M

Totta! 

Olen 60-vuotias ja me vanhemmat olemme järjestään hoikkia, normaaleja  tai korkeintaan vähän tukevia. 

Sen sijaan aivan järkyttäviä rasvakasoja on vuosikymmeniä nuoremmissa.  Näin ainakin Helsingissä. 

Jotkut maalaiseukot voivat tietysti olla eri sarjaa.