Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko normaalia kokea 30v miehenä suurta vetoa vanhempiin 40-50v naisiin?

Vierailija
06.11.2025 |

Olen 30v M ja ajatuskin nuoremmasta naisesta ei herätä minkäänlaista seksuaalista vetoa tai halua, oikeastaan kalu vaan laskee. Mutta sitten taas vanhemmat naiset saavat minut aivan uusiin sfääreihin ja koen itseni sinuiksi vanhemman naisen kanssa. myöskin seksi on villiä vanhemman naisen kanssa. onko tämä ihan normaalia?

Kommentit (133)

Vierailija
41/133 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempi nainen on todennäköisesti sängyssä myös kokeilunhaluisempi ja oma alotteisempi kuin nuorempi nainen. nuorempi mies voi myös kokea, että nuorempi nainen vaan haluaa materiaa tai lapsia seksiä vastaan pahimmassa tapauksessa. vanhempi nainen ei näitä tarvitse.

Älä mummo jauha paskaa.

Vierailija
42/133 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmilla naisilla yleensä on ihan normaali vartalo, mikä tämänpäivän yhteiskunnassa on harvinaista. normaalivartalot kunniaan, eikä mitään trendi paskaa. t: 32v M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/133 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytäisinpä jonkun ihanan vamhemman naisen, olen jo kyllästynyt samanikäisiin tai nuorempiin T: 29v M

Vierailija
44/133 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40-50v miehet tykkää sitten nuoremmista naisista, ei sekään tavatonta ole.

Ei. Mutta harva nuorempi nainen huolii vanhempaa miestä. Itse en 47-vuotiaana naisena voisi kuvitellakaan suhdetta yli viisikymppisen miehen kanssa. Kokeilin, mutta miehen iso vatsa ja kokonaisvaltainen hidas pappamaisuus nousi esteeksi.

Vierailija
45/133 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä omituisena, että kaksi aikuista, seksuaalisesti aktiivisessa iässä olevaa ihmistä viehättyy toisistaan. Ikäero 30-45 ei näy välttämättä päälle päin mitenkään miehissä tai naisissakaan. Sillä on merkitystä silloin, jos nuori mies kaipaa omia lapsia ja perhe-elämää, mutta seksuaalisen yhteensopivuuden kannalta ikäerolla ei ole tuolla ikähaitarilla juurikaan merkitystä.

T: nelikymppinen nainen, jota lähestyy 25-55 -vuotiaat miehet ja jota yleensä luullaan 30+ -ikäiseksi.

Vierailija
46/133 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempia miehiä kiinnostaa vanhempien naisten itsevarmuus ja aito tunne mielummin kuin nuoremman naisen kiukutteleva feikkimäisyys.

Vierailija
47/133 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempia miehiä kiinnostaa vanhempien naisten itsevarmuus ja aito tunne mielummin kuin nuoremman naisen kiukutteleva feikkimäisyys.

Puhumattakaan nuorempien naisten päänsisäisistä ongelmista. kaikilla ja kaikelle pitää olevinaan nykyään saada joku diagnoosi lääkäristä jos välillä elämässä menee vähän huonosti. osaahan vanhemmat naisetkin käsitellä vaikeita asioita ilman mitään lääkärin diagnoosia.

Vierailija
48/133 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmilla naisilla yleensä on ihan normaali vartalo, mikä tämänpäivän yhteiskunnassa on harvinaista. normaalivartalot kunniaan, eikä mitään trendi paskaa. t: 32v M

Mummot taas vauhdissa🤣🤣🤣

Vierailija
49/133 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhumattakaan nuorempien naisten päänsisäisistä ongelmista. kaikilla ja kaikelle pitää olevinaan nykyään saada joku diagnoosi lääkäristä jos välillä elämässä menee vähän huonosti. osaahan vanhemmat naisetkin käsitellä vaikeita asioita ilman mitään lääkärin diagnoosia.

Komppaan tätä.

T: 44v N

Vierailija
50/133 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Mutta harva nuorempi nainen huolii vanhempaa miestä. Itse en 47-vuotiaana naisena voisi kuvitellakaan suhdetta yli viisikymppisen miehen kanssa. Kokeilin, mutta miehen iso vatsa ja kokonaisvaltainen hidas pappamaisuus nousi esteeksi.

Jatka vain sen hiivaröpsäsi hoitoa kaalimadolla kuten tähänkin asti ja jätä meidät kolmikymppiset rauhaan.

Vierailija
51/133 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milf- ja Gilf on hotinta kuumaa !

Vierailija
52/133 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo makukysymys- onhan noita ikäeroja.  tuttuni 15v ikäeroa,siten,että nainen se vanhempi, sitten toisin päin mies on 20v vanhempi, toimii noilla. tee just miten haluut. ei kuulu muille. joku vaan tykkää jo ulkoisestikin tietyn ikäisen oloisista.  se,että 20v tykkäis 80v, se olisi jo tarkastelun paikka. anna palaa. jo tänä syssynä... 

Vierailija
53/133 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

etsit varaäitiä

vaikka 15v ikäero, niin ei tee kestään varaäiteetä. eikä iskää. hah

Vierailija
54/133 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy demaripampulta, tai opettele kieli ja kysy Ranskan pressalta

Vierailija
55/133 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta kokemuksesta voin sanoa, että oman ikäiset noin 30 vuotiaat naiset vain kiukuttelevat kokoajan. vanhemmat naiset ovat sponttaaneja ja tykkäävät nauttia sinusta.

Ootko kuullut vaihdevuosista?

Vierailija
56/133 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän niin, että kurjempaa tilannetta ei ole, kuin avoimessa suhteessa oleva mies. Naiselle riittää kaikenikäisiä miehiä koko ajan, mies jää täysin yksin.

Vierailija
57/133 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia.

Olet luonnosta vieraantunut.

Lisääntymiskykyinen viriili nainen olisi luonnonmukainen ehdotelma.

Et ole kiinnostunut ihmisestä etkä tutustumisesta häneen saati elämän jakamisesta ja rakastamisesta. Ei sitoutumista. Ei kiintymystä.

Haluat esineen. Reiän. Paksu lompakko ei haittaa.

Vierailija
58/133 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatka vain sen hiivaröpsäsi hoitoa kaalimadolla kuten tähänkin asti ja jätä meidät kolmikymppiset rauhaan.

Olen pitkässä parisuhteessa. Tuo oli vain sivusuhde. Siitä olisi toki voinut tulla jotain, mutta miehen ikääntymisen aiheuttavat seikat nousivat esteeksi. Sinkku olen ollut viimeksi 22-vuotiaana.

Evvk harppu.

Vierailija
59/133 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 47v ja nuorin lapseni on 6v. (yllätysvauva) isommat lapset 10 ja 7v. Olen siis nuori äiti. Asuntolaina maksettu pois.

Olen harkinnut nk. toyboyn hankkimista, koska pitkä parisuhde kyllästyttää. Yksi 30v. tyrkky tuossa olikin, mutta vähän jännittää tuollaisen suhteen aloitus..

Nuori äiti? Kolmeseiskana saanut esikoisen. 

Nyt on kyllä käsite hakusessa. Minä sain viisikymppisenä lapsenlapsen.  Enkä ollut erityisen nuori minäkään,  kun esikoinen syntyi, 25-vuotias. 

Vierailija
60/133 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 47v ja nuorin lapseni on 6v. (yllätysvauva) isommat lapset 10 ja 7v. Olen siis nuori äiti. Asuntolaina maksettu pois.

Olen harkinnut nk. toyboyn hankkimista, koska pitkä parisuhde kyllästyttää. Yksi 30v. tyrkky tuossa olikin, mutta vähän jännittää tuollaisen suhteen aloitus..

Nuori äiti? Kolmeseiskana saanut esikoisen. 

Nyt on kyllä käsite hakusessa. Minä sain viisikymppisenä lapsenlapsen.  Enkä ollut erityisen nuori minäkään,  kun esikoinen syntyi, 25-vuotias. 

Äitiyteni on nuorta, joten olen nuori äiti. 36-vuotiaana oli sopiva hetki esikoiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan