Lukeeko muut usein väärin?
Äsken avasin facen ja seuran kansilehti ylimmäisenä. Luin; näyttelijä xx äiti suomen ensimmäinen alzheimer-potilas. Avasin kummastuneena jutun, se olikin SUVUN ensimmäinen.
Kommentit (3)
Kiireesti kirjoitettua vilkaisemalla voi väärin lukeminen olla mahdollista kenelle vain. Malttanattomalle ihmiselle kuten minä näin on sattunut monta kertaa. Minä olen aiheuttanut aikanaan koulussa opettajallekin harmaita hiuksia, kun jollakin keinolla opettelin ja opinkin kiireellä lukemaan suoraan ennen kuin osasin tavata. Jouduin minä sen tavaamisenkin sitten opettelemaan koska kirjoittamisesta ei tahtunut tulla mitään, kun en osannut tavuttaa sanoja. Malttamattomuuden ja kärsimättömyyden takia olen joutunut elämässäni peruuttamaan monta kertaa ja tekemään asioita uudestaan; nykyään tällaisilla ominaisuiksilla tai luonteenpiirteillä varustetulle lapselle taidetaan syöttää ADHD lääkkeitä. Eivät nuo edellä mainitut ominausuuteni ole liiemmin elämääni ja eteen päin menemistäni haitanneet ainakaan työelämässä ja kertaaminenhan on opintojen äiti.
Psyyke kupruilee, olisin huolissani jos sattuu tämän tästä.