Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lukeeko muut usein väärin?

Vierailija
05.11.2025 |

Äsken avasin facen ja seuran kansilehti ylimmäisenä.  Luin; näyttelijä xx äiti suomen ensimmäinen alzheimer-potilas.  Avasin kummastuneena jutun, se olikin SUVUN ensimmäinen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyyke kupruilee, olisin huolissani jos sattuu tämän tästä.  

Vierailija
2/3 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireesti kirjoitettua vilkaisemalla voi väärin lukeminen olla mahdollista kenelle vain. Malttanattomalle ihmiselle kuten minä näin on sattunut monta kertaa. Minä olen aiheuttanut aikanaan koulussa opettajallekin harmaita hiuksia, kun jollakin keinolla opettelin ja opinkin kiireellä lukemaan suoraan ennen kuin osasin tavata. Jouduin minä sen tavaamisenkin sitten opettelemaan koska kirjoittamisesta ei tahtunut tulla mitään, kun en osannut tavuttaa sanoja. Malttamattomuuden ja kärsimättömyyden takia olen joutunut elämässäni peruuttamaan monta kertaa ja tekemään asioita uudestaan; nykyään tällaisilla ominaisuiksilla tai luonteenpiirteillä varustetulle lapselle taidetaan syöttää ADHD lääkkeitä. Eivät nuo edellä mainitut ominausuuteni ole liiemmin elämääni ja eteen päin menemistäni haitanneet ainakaan työelämässä ja kertaaminenhan on opintojen äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkö väärin >< nainko vaarin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi