Millaisista naisista lentäjät tykkää? T. Vaimoksi haluava
Kommentit (292)
Se on ihan turha väite etteikö pitäisi olla kaunis.
Ei kai sinne vaimoksi tuosta vaan mennä?
Jos olisin lentäjä niin haluaisin kauniin ja halukkaan vaimon.
Pitää olla jalat maassa. Pilvissä leijuvia näkevät tarpeeksi työssään.
Olen ymmärtänyt, että heillä on viestiä. Eli saavat valita ns. kirsikat kakusta. Siksi tuskin niissä eukoissa on mistään ladon seinästä revityn näköisiä.
En oikein tajua näitä lentäjiä fanittavia. Siis pelkän ammatin perusteella kiinnostutaan ihmisestä? Varsinkin kun itse lentolupakirjan aikoinaan suorittaneena naisena yksikään tapaamani pilotti ei aiheuttanut mitään erityisempiä sydämentykytyksiä. Ihan tavallisia ihmisiä.
Jos koneet ja lentäminen noin kiinnostaa niin suosittelen että hommaatte itsellenne lentoluvat ja sitten eikun menoksi. Paljon mielenkiintoisempaa.
Vierailija kirjoitti:
En oikein tajua näitä lentäjiä fanittavia. Siis pelkän ammatin perusteella kiinnostutaan ihmisestä? Varsinkin kun itse lentolupakirjan aikoinaan suorittaneena naisena yksikään tapaamani pilotti ei aiheuttanut mitään erityisempiä sydämentykytyksiä. Ihan tavallisia ihmisiä.
Jos koneet ja lentäminen noin kiinnostaa niin suosittelen että hommaatte itsellenne lentoluvat ja sitten eikun menoksi. Paljon mielenkiintoisempaa.
Joku harrastelijailmailija on toki ihan eri kuin ison matkustajakoneen lentäjä, joka tienaa isoja summia. Se naisia kiinnostaa.
Ainakaan ei saa olla mikään bimbo
Lentäjä haluaa vaimon, joka on upea ilmestys, varakas, hoitaa kodin ja lapset inisemättä, on vuoteessa antelias ja lisäksi suvaitsee lentäjän ammattietuja eli muita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Lentäjä haluaa vaimon, joka on upea ilmestys, varakas, hoitaa kodin ja lapset inisemättä, on vuoteessa antelias ja lisäksi suvaitsee lentäjän ammattietuja eli muita naisia.
Muuten ehkä joo, murra viimeinen lause ei. Tuskin sen enemmän muita naisia kuin muillakaan!
Eihän sitä voi kukaan tietää, koska lentäjäthän ei kerro?
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä voi kukaan tietää, koska lentäjäthän ei kerro?
Jospa joku vaimo itse tai heitä tunteva voisi kertoa?
Lentäjä haluaa avomielisen naisen, jota ei lentäjän matkasussut haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Lentäjä haluaa avomielisen naisen, jota ei lentäjän matkasussut haittaa.
Matkasussut? Urbaania ja väsynyttä legendaa.
En ole enää vuosiin kuullut, että naiset, tai edes yksi nainen, jotenkin palvoisi ja haaveilisi tietynlaisesta miehen ammatista :D
Nyt näen tässä ketjussa.
Meillä kotona nimittäin ei olla millään lailla kiinnostuneita mitä teen työkseni tai sainko ylimääräisiä bonuksia tms :D Arkiset perheasiat päällimmäisenä.
T. Ei-lentäjä, mutta palkka samaa luokkaa. Päällä töissä joskus tumma puku, vähintään ns siisti pukeutuminen, mutta puku on ilman hopeisia raitoja tai lentokone-pinssejä.
Mulla on kotona oma purjelentäjämies! Niih!
Työni kautta tunnen paljon lentäjiä perheineen ja pääsääntöisesti ne vaimot (keitä tiiedän) ovat sellaisia luonnollisia ja fiksun oloisia. Tyylikkäitä. Kohteliaita.
No jopas löytyi keskustelu. Enpä tiennytkään mieheni (lentäjä) ammatin olevan niin hot. Olen siis lentäjän vaimo. Tapasimme jo parikymppisinä. Olen korkeasti koulutettu, asiantuntijatyötä teen, en meikkaa kuin hillitysti (kotosalla ollessa en lainkaan), pukeudun laadukkaisiin vaatteisiin, mutta en pidä shoppailusta, ostan vain tarpeeseen. Olen rauhallinen, sopeutuvainen ja nimenomaan siihen pitää sopeutua, että mies on poissa paljon kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä sama juttu😁
Mun vävy on lentäjä ja mun tytär FM. Tytär ainakin on luonnollinen, kiva ja aikaansaava. Vävy tykkää tavallisesta kotielämästä, on ystävällinen ja avulias tuttuja ja viersita kohtaan. Ei mitään glamour- elämää kumpikaan elä.
Lentääkö kotimaisella?
Ei, pohjoismaisella kyllä, kaukolentoja.
Kunnon idiootti. Kaikki tietää että kokit savat ruuanlaitosta tarpeekseen töissä. Pitää etsiä kodinhengetär, jolle ruuanlaitto maistuu.