Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisista naisista lentäjät tykkää? T. Vaimoksi haluava

Vierailija
05.11.2025 |

Tietääkö kukaan? <3

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä lentäjät valitsevat vaimoiksi fiksuja tavallisia koulutettuja naisia. Sellaisia, jotka pitävät kodin ja arjen kunnossa. Kun tämä perusta on kunnossa, voi sitten vähän pitää hauskaa kodin ulkopuolella, ja mahdollisesti vaihtaa nuorempaan kun lapset ovat kasvaneet isoiksi. 

Tämän kirjoituksen alkuosa pitää paikkansa. Tunnen lentäjiä perheineen varmaan tusinan verran ja kaikilla koulutettu ja ihan tavallinen vaimo. Sellainen maanläheinen niin sanotusti. Avioliitot pitkiä ja ainakaan kukaan heistä ei ole eronnut. Kyllä varmaan niitäkin löytyy isosta joukosta. 

Vierailija
22/62 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat juuri lentäjän? Haluatko, että mies on usein poissa kotoa vai? 

Rahan takii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan paksu tilipussi ja lentolippuedut. 

Vierailija
24/62 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu ja kaunis, otaksuisin. 

Vierailija
25/62 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä sama juttu😁

Mun vävy on lentäjä ja mun tytär FM. Tytär ainakin on luonnollinen, kiva ja aikaansaava. Vävy tykkää tavallisesta kotielämästä, on ystävällinen ja avulias tuttuja ja viersita kohtaan. Ei mitään glamour- elämää kumpikaan elä. 

Vierailija
26/62 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävittäjälentäjät tykkäävät keskipituisista tai lyhyistä naisista. Tämä siksi, että eivät ole itsekään mitään jättiläisiä, koneeseen ei koripalloilijat mahdu.

Vierailija
27/62 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävittäjälentäjät tykkäävät keskipituisista tai lyhyistä naisista. Tämä siksi, että eivät ole itsekään mitään jättiläisiä, koneeseen ei koripalloilijat mahdu.

Liikennelentäjä kiinnostaa enemmän. Heissä onkin myös pidempiä. Naapurinikin on n. 190 cm ja lentäjä Finnairilla. 

Vierailija
28/62 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi lentäjän vaimo. Elämme ihan tavallista elämää. Mies lentää kaukolentoja ja on pois 3-5 päivää kerrallaan. Yhteensä kuukaudessa keskimäärin 10-15. Hyvä palkka helpottaa elämää, mutta ei sekään ulospäin varmaan näy, eihän kuitenkaan mitään miljonäärejä olla. Mieheni on suorittanut myös yliopistotutkinnon, samoin itsekin. Meikkaan harvoin ja hillitysti, mutta olen kuitenkin huoliteltu. 

Mieheni on vastuullinen, fiksu ja mukava. Samoin tuntemani lukuisat hänen kollegansa. Kaikki jotenkin samanhenkistä porukkaa. 

Vierailija
29/62 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahan takii.

Mies kun on paljon pois kotoa jaloista pyörimässä ja miehen luottokortti käytössä niin kelpaisi sekin. 

Vierailija
30/62 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie olen lentäjän poika, mistä löytyy mulle isotissinen keski-ikäinen  nainen, mielummin punatukkainen peto.

Vierailija
31/62 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahan takii.

Mies kun on paljon pois kotoa jaloista pyörimässä ja miehen luottokortti käytössä niin kelpaisi sekin. 

Houkuttelevaa 

Vierailija
32/62 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä sama juttu😁

Mun vävy on lentäjä ja mun tytär FM. Tytär ainakin on luonnollinen, kiva ja aikaansaava. Vävy tykkää tavallisesta kotielämästä, on ystävällinen ja avulias tuttuja ja viersita kohtaan. Ei mitään glamour- elämää kumpikaan elä. 

Lentääkö kotimaisella? 

Vierailija
33/62 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahan takii.

Luulen, että lentäjämies kaipaa tasaveroista puolisoa, eli työssäkäyvää sellaista. Lompakkoloiset tuskin jaksaa kiinnostaa, kun niitä on 13 tusinassa. Toki, jos on pieniä lapsia, voi äiti ne pikkulapsivuodet olla kotona, mikäli naisen palkka on pienempi kuin lentäjämiehen.

Vierailija
34/62 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahan takii.

Luulen, että lentäjämies kaipaa tasaveroista puolisoa, eli työssäkäyvää sellaista. Lompakkoloiset tuskin jaksaa kiinnostaa, kun niitä on 13 tusinassa. Toki, jos on pieniä lapsia, voi äiti ne pikkulapsivuodet olla kotona, mikäli naisen palkka on pienempi kuin lentäjämiehen.

Siskoni mies on lentäjä ja tienaa jotain 150 000€ vuodessa. Siskoni on ollut välillä kotona kun lapset ihan pieniä ja nyt heidän ollessa isompia tekee osa-aikaa, mies paljon pois kotoa. 

Vierailija
35/62 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kaunis pidä olla, ovat sen verran tavoiteltuja ukkoja! 

Pitävät luonnollisen näköisistä naisista, ainakin ne keitä minä tiedän. 

Vierailija
36/62 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden naisen joka aikuisiällä vaihtoi miehekseen lentäjän, löysi siis. Hän on kaunis ja puhelias lääkäri

Vierailija
37/62 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen yhden naisen joka aikuisiällä vaihtoi miehekseen lentäjän, löysi siis. Hän on kaunis ja puhelias lääkäri

Tiesittekö muuten, että jotkut lentäjät ovat myös lääkäreitä! 

Vierailija
38/62 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentäjät tykkäävät älykkäistä naisista. 

Vierailija
39/62 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niissä lentäjissä nyt niin kiinnostaa. Lentäjän kanssa perustaa perhe. Ukko maailmalla melkein koko viikon yksin hoitaa lapset kun mies lento emojen kanssa dinnereillä. Juu tienaavat yli 300k vuodessa mutta ansiotuloa vailla minkäänlaisia osinkotuloja.. 

Vierailija
40/62 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä niissä lentäjissä nyt niin kiinnostaa. Lentäjän kanssa perustaa perhe. Ukko maailmalla melkein koko viikon yksin hoitaa lapset kun mies lento emojen kanssa dinnereillä. Juu tienaavat yli 300k vuodessa mutta ansiotuloa vailla minkäänlaisia osinkotuloja.. 

Eiköhän tuosta palkasta jää osa sijoittamiseenkin. Ja naisia kiehtoo ne lippuedut. Kaverini on lentäjän vaimo ja monta kertaa vuodessa reissaa sinne tänne, kaukokohteisiinkin, puoli-ilmaiseksi. Kiva etu sekin!