Mulla on joka hemmetin ryhmässä kiusattu ja ulkopuolinen olo
Mua koulukiusattiin nuorena. Mulla ei oikein ole kavereita. Mutta joka ryhmä missä oon niin on ulkopuolinen olo. Muut bondautuu ja mä en.
Kommentit (63)
Täällä yksi näkymätön lisää. Ja muuten, olen huomannut, että jopa täällä av:lla kommenttini saa usein paljon vähemmän reaktioita, kuin muiden kommentit, oli ne sitten pelkkiä emojeja, parin lauseen heittoja tai monen kappaleen analyyseja :D Näköjään mitäänsanomattomuus huokuu ihmisestä jopa näin hataran ensivaikutelman välityksellä
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi näkymätön lisää. Ja muuten, olen huomannut, että jopa täällä av:lla kommenttini saa usein paljon vähemmän reaktioita, kuin muiden kommentit, oli ne sitten pelkkiä emojeja, parin lauseen heittoja tai monen kappaleen analyyseja :D Näköjään mitäänsanomattomuus huokuu ihmisestä jopa näin hataran ensivaikutelman välityksellä
Jos väheksyt itseäsi niin muutkin väheksyy. Älä sano, että olet mitäänsanomaton. Sun tekstissä ei ollut mitään vikaa tai tykkäyksiä vähentävää, paitsi toi hymiön jälkeinen osa. Älä väheksy itseäsi.
Olen istunut junassa useamman kerran niin, että konduktööri ei huomaa minua, istun sitten ikkuna- tai reunapaikalla. Joudun huitomaan lippuni kanssa, ja sitten vasta hän on herännyt "ai jaa". Kerran en edes viitsinyt huitoa. Meni ohi ja lippu jäi tarkastamatta.
Mulla on ollut koko elämä tuollaista, olen jäänyt monessa paikassa näkymättömäksi, en jaksa niitä edes selostaa. Menen ovesta johonkin paikkaan, jossa on muita, kokous, kerho, illanvietto tms. Kukaan ei vastaa tervehdykseeni, kun lähden, kukaan ei reagoi. Joskus jälkeenpäin joku on saattanut kysyä "olitko sä siellä", vaikka istuttu samassa pöydässä.