Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo paskoi auton vanteet katukiveykseen

Vierailija
04.11.2025 |

Lähes uusi auto ja isot kalliit vanteet, nyt apukuskin puolella molemmat aivan ruvella kun rouva ei näemmä osaa parkkeerata kadun varteen. 

Ei mitään järkevää syytä tietenkään tullut häneltä tähän perseilyyn vaan päätöntä selittelyä ja luonnollisesti myös syyllistämistä koska minun takiani meillä on liian iso auto ja minun takiani aikataulut olivat sellaiset jne jne. Ei hänen, vaan minun. Eli syy on minun vaikka olin kilometrien päässä tapahtumapaikasta. Naisen logiikka.

Ero on todella vakavassa harkinnassa just nyt tällä hetkellä.

Kommentit (223)

Vierailija
141/223 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratkaisin tämän niin, että vaimolla oma auto. Siihen tullut jo vanteisiin naarmuja, lommo ovessa, kun ilmeisesti osunut avatessa johonkin. Lisäksi sisätilat on kuin nelosluokan hurrikaanin jäljiltä. Mainitsinko jo tuulilasin, jota on yritetty pyyhkiä sisäpuolelta rasvaisella käsillä. Nyt kostealla kelillä siitä vaikea nähdä läpi kun kosteus tarttuu sisäpintaan.

Ei uskoisi uudeksi autoksi, jos sisään astuu :D

Pieni testi menossa, että koskahan alkaa tekemään niille jotakin..

Lommosta olen saanut jo huudot että miten se on voinut siihen tulla, miten voi olla noin heikko auto ja johtui varmana minusta!! Minun vika etten varoittanut mitään!! En ollut kilometrien säteellä kuin osuma tapahtui..

No mutta tämän ketjun mammathan sanoivat jo ettei niillä naarmuilla ja lommoilla ole mitään väliä! Että tekevälle sattuu kato ja kulutustavaraa kaikki että ei muuta kun klonk klonk kilin kalin kolin vaan ja matka jatkuu kohti uusia lommoja 😂

Vierailija
142/223 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ratkaisin tämän niin, että vaimolla oma auto. Siihen tullut jo vanteisiin naarmuja, lommo ovessa, kun ilmeisesti osunut avatessa johonkin. Lisäksi sisätilat on kuin nelosluokan hurrikaanin jäljiltä. Mainitsinko jo tuulilasin, jota on yritetty pyyhkiä sisäpuolelta rasvaisella käsillä. Nyt kostealla kelillä siitä vaikea nähdä läpi kun kosteus tarttuu sisäpintaan.

Ei uskoisi uudeksi autoksi, jos sisään astuu :D

Pieni testi menossa, että koskahan alkaa tekemään niille jotakin..

Lommosta olen saanut jo huudot että miten se on voinut siihen tulla, miten voi olla noin heikko auto ja johtui varmana minusta!! Minun vika etten varoittanut mitään!! En ollut kilometrien säteellä kuin osuma tapahtui..

No mutta tämän ketjun mammathan sanoivat jo ettei niillä naarmuilla ja lommoilla ole mitään väliä! Että tekevälle sattuu kato ja kulutustavaraa kaikki että

Joo ja jälleenmyyntiarvollakaan ei ole ilmeisesti mitään väliä, jos lommot ja naarmut laskevat auton hyvityshintaa tonneilla niin mitäpä siitä, kulutustavaraa se vaan palstamammalle on ja ei muuta kuin uutta autoa tilalle ja liikenteeseen perseilemään niin että kolina käy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/223 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autokaupassa oltiin katsomassa vaimolle autoa. Vaimo totesi, että vanteet ovat naarmuiset. Sanoin ettei haittaa, niitä tulee vielä paljon lisää. Samalla katsoin myyjää ja hän meinasi revetä nauramaan, vaan piti pokkansa. 

Vierailija
144/223 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä erikoisia vaimoja,en arvannut että tänä päivänäkin voi olla tuollaista. Onko ne aikamatkaajia 80- luvulta,Speden töykeistä sketseistä? 😆

Vierailija
145/223 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On teillä erikoisia vaimoja,en arvannut että tänä päivänäkin voi olla tuollaista. Onko ne aikamatkaajia 80- luvulta,Speden töykeistä sketseistä? 😆

Olen yksi noista edellisistä. Vaimo on ihan akateeminen ja johtavassa asemassa, ja muutenkin luonteeltaan kaikinpuolin hyvä ja tasapainoinen.

Mutta jotain tapahtuu kun hän ja auto ovat yhtä..

Vierailija
147/223 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, naisilla ei ole koskaan turhia vaatteita edes, ei vaan ole ollut sopivaa tilaisuutta käyttää niitä.

Ja se on miehen syy ettei ole vienyt hienoihin juhliin (tai laihduttanut naisen puolesta)missä niitä käyttäs.

Vierailija
148/223 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäs päästää naista rattiin. Oma mokas.

Vierailija
149/223 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi kuulostaa Sanna Marinilta.

Vierailija
150/223 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä on, että meilläkin vaimon jäljiltä autot ovat kuin hävityksen jäljiltä. Kynnykset ja sisätilat ihan paskaset ja milloin paiskottu turvavyöt ovien väliin ja milloin hierottu lasit naarmuille likaisilla pyyhkimensulilla. Lista on pitkä. 

Vierailija
151/223 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peltivanne on paras ja kestävin. 

Vierailija
152/223 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avopuoliso naarmutteli vanteet kanssa rotvalliin oikein huolella. Osti sit ylläriksi uuden vanteen

Vierailija
153/223 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap puhuu todella rumasti vaimostaan. Että ihan ero harkinnassa? Toivotaan, että nainen ottaa susta eron mahd. pian. 

Vierailija
154/223 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emäntäsi on oikeassa, ihmiset on tyhmentyneet ja autot suurentuneet

Vierailija
155/223 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä yritys. Kuka mies itkisi tällä palstalla vanteita? 

-10/5

No...ap näköjän.

Vierailija
156/223 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ihmeessä ero, ehkä vaimo löytää aivoilla varustetun miehen jatkossa. En ikinä tapailisi miehiä, joilla on tarvetta omistaa kallis auto ja epäkäytännölliset ja typerän näköiset isot vanteet tämän lisäksi.

Vierailija
157/223 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yksi noista edellisistä. Vaimo on ihan akateeminen ja johtavassa asemassa, ja muutenkin luonteeltaan kaikinpuolin hyvä ja tasapainoinen.

Mutta jotain tapahtuu kun hän ja auto ovat yhtä..

Varmaan sama joka tapahtuu kuin sinä ja keittiö olette yhtä.

Vierailija
158/223 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta vaimolle oma auto. Joku sellainen pieni ja sievä. 

Miksi pieni ?

Vierailija
159/223 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tehnyt tämän saman aloituksen ihan säännöllisesti. Yritä nyt ap hyväksyä se tosiasia, että sinulla ei ole vaimoa ja sinä itse olet mällännyt sen ladan vanteet. 

Vierailija
160/223 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta avausta ajattelit aiheesta tehdä? Oot vinkunut tästä jo aiemminkin.