Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo paskoi auton vanteet katukiveykseen

Vierailija
04.11.2025 |

Lähes uusi auto ja isot kalliit vanteet, nyt apukuskin puolella molemmat aivan ruvella kun rouva ei näemmä osaa parkkeerata kadun varteen. 

Ei mitään järkevää syytä tietenkään tullut häneltä tähän perseilyyn vaan päätöntä selittelyä ja luonnollisesti myös syyllistämistä koska minun takiani meillä on liian iso auto ja minun takiani aikataulut olivat sellaiset jne jne. Ei hänen, vaan minun. Eli syy on minun vaikka olin kilometrien päässä tapahtumapaikasta. Naisen logiikka.

Ero on todella vakavassa harkinnassa just nyt tällä hetkellä.

Kommentit (223)

Vierailija
221/223 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ostakoon uudet vanteet.

Juuri näin saa meillä tehdäkin. Uuteen sähköautoon ne ovat helposti 200-500 euroa kappale. Vannekoko on nykyään iso, jotta on kantavuuttakin.

Jotkut (naiset?) haukkuneet ketjun kommentteja naisvihaksi. Siitä vain vapaasti, mutta itse asia on tässä oikein: tyypillisesti nainen ei osaa (tai halua?) huolehtia omaisuudesta, vaan menee hälläväliä-asenteella. Tottakai on myös yksilöitä, jotka osaavat. No, meillä hän itse maksaa kolhunsa, joten ei mua haittaa yhtään vannenaarmut ja muut osumat.

Ja tyypillisesti sinä jatkat naisvihaasi yleistämällä naiset jotenkinkin tyypillisisiksi. Monestako sinulla on kokemusta? 

Tunnen monta naista, joilla oma auto (mm.) ja todellakin pitävät niistä hyvää huolta. Meillä mies on se hemmohuoleton, joka ei edes yritä suojata mitään esineitä mitenkään. Hänen mottonsa on, että ostetaan uutta, kun vanha menee huonoon kuntoon. Minä sit taas pyrin säilyttämään erityisesti kaikki perintökalut ym. En silti väitä tämän olevan kaikkien miesten ominaisuus yleisesti.

Vierailija
222/223 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kannata vastuuta auton renkaiden rikkomisesta, missä muussa asiassa luistaa vastuusta, tai jopa aktiivisesti pettää?

Olet asian ytimessä. Jos ei ole valmis ottamaan vastuuta, vaan päinvastoin yrittää syyllistää puolisoa omasta selkeästä virheestä, niin kyseinen henkilö tai parisuhde on jollain tapaa toksinen.

Moni on kommenteissa keskittynyt väheksymään muutamaa naarmua ja koko asiaa, mutta kun ne naarmut ei olleet edes se ydinjuttu tässä.

Toksinen merkki numero #1: Mies keskimäärin välittää ajoneuvostaan enemmän kuin nainen, joten sen väheksyminen on merkki siitä ettei ymmärrä eikä tunne empatiaa omaa puolisoaan kohtaan. Naiselle auto ei usein merkitse mitään, se on vain liikkumisen väline ja kulutustavara, ihan kuten tässäkin ketjussa on hoettu. Todella moni mies kuitenkin ajattelee autostaan ihan eri tavalla, monelle se on

No tätähän ei tarinan keksinyt trolli kertonut, maksoiko mielikuvitusvaimo ne vanteet vai ei. 

Itse olisin huolissani trollin tärkeysjärjestyksessä elämässä, jos tuosta syystä harkitsee eroa (joka olis siis mielikuvitusvaimonkin etu lopulta). Eihän tuollaiseen mieheen voi luottaa oikeasti pahoissa tilanteissa elämässä, jos auto merkitsee enemmän, kuin avioliitto. 

Onneksi me tiedämme, ettei tämäkään aloitus ole totta (tehnyt näitä liikaa jo), mutta onhan tuo yleisesti hyvä indikaattori parisuhdetta ajatellessa, et miten mies suhtautuu autoonsa vs. puolisoon. Et jos vahingossa sitä naarmuttaa, ei uskalla asiasta vain kertoa, vaan hermostuksissaan höpöttää mitä sattuu. Parisuhteen painajainen. Parempi olla ilman, jos tuo olis sitä todellisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/223 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä auto on paljon tärkeämpi kuin nainen

Sit kannattaa jatkossakin panostaa pelkästään  siihen autoon.