Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä naisessa on vikana jos häneltä halutaan aina vaan hupia?

Vierailija
04.11.2025 |

Aina olen ollut se nainen joka ei kelpaa vaimoksi. Miehiä kyllä pyörii ympärillä mutta kaikki haluaa vaan sänkyyn. Kukaan ei halua mitään vakavaa. Nuorempana olin tästä otettu mutta kun aloin tajuamaan että olen vain hupia ja hupi loppuu kun nämä miehet on löytäneet vaimo ehdokkaan, asia alkoi ahdistamaan. Alussa siis esitettiin että jotain voisi tulla minun kanssa mutta samalla etsittiin sitä vaimo ehdokasta ja kun se löytyi minulle ollaan oltu "Ei meillä ollut mitään vakavaa."

Miten monta kertaa olen särkenyt sydämen kun näin on käynyt.

Olen hoikka, urheileva, lyhyt, minulla on aika miehekkäät harrastukset mutta olen ulkonäöltä naisellinen. Olen rauhallinen hauska ja ystävällinen. Teen ruokaa ja pidän kodista ja itsestä huolta. En vaan ymmärrä miksi en kelpaa vakavaan?

Nyt taas kerran eräs erittäin kivan oloinen mies tuli juttelemaan ja alettiin tutustumaan. Kerkesin jo vähän ihastua kun tehtiin yhessä kaikkea kivaa. Vaikutti että oli kiinnostunut  kunnes hän pudotti pommin että on eronnut vasta mutta ei ole varma palaako yhteen kun nainen on niiiin hirveän ihana vaikka nyt vähän pitää viikon mykkäkoulua välillä ja uhkailee erolla pienistä syistä. Välillä haukkuu hänen (miehen) lapset eikä edes pyydä anteeksi vaan syyttää miestä omista käytöksistään. 

Laittaa vaan miettimään että miksi aina tuollaiset naiset nähdään kumppaneina mutta sitten kun on tällainen normaali, tekevä, kiva nainen niin ei kelpaa. Välillä tuntuu että ongelma on pienet tissit eli pinnallinen ongelma ja välillä tuntuu että minua pidetään vaan lähtökohtaisesti tyhmänä jo ennen kuin tunnetaan.

Entiedä, kertokaa mikä on naisessa vialla jos se kelpaa muuten mutta ei vakavaan suhteeseen?

Kommentit (335)

Vierailija
161/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasaisuus ja tylsyys edellä,en pidä jännityksestä naimisissa olen ollut jo 30 vuotta 🤗

Vierailija
162/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun haistat tuon että mies on vaan kiinnostunut huvittelusta niin laita takaisin kiertoon. Ja vielä selvempää se on kun mies ihan suoraan sanoo tuon ääneen. Vedät kenties puoleesi tälläisiä miehiä, syystä tuntemattomasta. Saattaa olla sun oma energia vaan tälläistä tai sitten nämä miehet lukevat sen väärin. Mutta ukko luiskaan ja seuraava kehiin kunnes kohdalle osuus sitoutuva mies. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vaikuttaa siltä, ettet vaadi mitään etkä laita selkeitä rajoja. Sinun täytyy asettaa ehtosi ääneen ja lopettaa tyytyminen, ajautuminen tunteiden mukaan ja ripustautuminen. Täytyy olla määrätietoinen ja pitää kiinni omista ehdoistaan ja vaatimuksistaan sekä tehdä ne toiselle osapuolelle tiettäväksi. Älä anna kenenkään roikottaa itseäsi löysässä hirressä odottelemassa ja toivomassa parasta, mitä ei kuitenkaan koskaan tapahdu. Äläkä mene sänkyyn ihmisen kanssa, jonka aikeista et oikeasti tiedä mitään ja joka ei ole sitoutunut sinuun.

Vierailija
164/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sussa tuskin muuta vikaa ole kuin se, että tapailet vääränlaisia miehiä. Jos mies etsii ainoastaan irtoseksiä ja sinä suhdetta niin lähtökohtanne ovat vain liian erilaiset.

Vierailija
165/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan halua jakorasiaa vaimokseen.

Jakorasia miehenä on hyve. Miehillä kaatoja lasketaan. Reikä kuin reikä.

Nii, miesten keskuudessa. 

Vierailija
166/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet liian tasainen. Miehet rakastavat jännänaisia.

Itse olen huomannut, että miehet pitävät siitä, kun nainen muuttuu jatkuvasti. Tuo esiin erilaisia puolia itsestään, joita mies ei tiennyt olevan olemassakaan. Ja tietysti naisen on hyvä skannata heti alussa miehen kaikki ominaisuudet, tarpeet ja toiveet. Miehen tarpeilla ja toiveilla voi sitten sopivasti pelata; välillä täyttää ja ylittää ne, välillä olla täysin vastaamatta niihin, olla välinpitämätön. Näin pidetään mies nälkäisenä ja odottavalla kannalla.

Kuka olet kaikkien rooliesi takana oikeasti?

Vierailija
167/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä AP on vain liian nätti. Nättien ja nuorien ympärillä pörräävät miehet. Sosiaalisuus ja hymyisyys vain lisäävät pisteitä. Tiedän, koska olen itse mörökölli. Oikein kunnon hapannaama ulospäin. Eipä paljoa ukkoja pörrännyt ympärillä. Tarvittsiinkin vain se yksi.

Siihen en osaa ottaa kantaa, miksi eivät halua sitoutua. 

Vierailija
168/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät halua jakaa sinua aiempien hoitojesi kanssa vakavassa suhteessa, mutta haluavat pitää kanssasi kepeää hauskaa, koska olet ilmeisesti sellaiseen suostuvainen. Olet siis varmaankin ihan nätti, mutta maineesi takia sinua ei oteta vakavasti.

Vierailija
169/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa oon kokenut itse. Usein ollu se joka jää 2. Asemaan. Ihan normi ihmine. Ehkä se oikea ei vaan oo tullu vastaa. Enää en alennu mihkään "sillo kun sulle sopii suhteisiin".

Elän omaa elämää sit ilman miestä jos en oo se 1. Sijan tyyppi. 

Rajat asetan ihmisten käytökselle ja aika äkkiä huomaa miten jutut kääntyy pelkästään aina sexiin lopulta näillä tyypeillä joilla se on pelkkä kiinnostus. 

Vierailija
170/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vika on kylläkin miehissä : )

Vierailija
171/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehen pitää pussit saada tyhjentää, se on inhimillistä. 

T. M55 

Kyllä, sinua nuorempien. Tuon ikäisen miehen pussien tyhjennys tapahtuu ilman naisen osallistumista tilanteeseen.

Vierailija
172/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät ole jostain syystä halunneet sinua tarpeeksi sitoakseen sinut suhteeseen. Syitä siihen voi olla hyvin monia.

Vierailija
173/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet tissit tai tyhmyys eivät ainakaan ole niitä syitä.

Vierailija
174/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitset vääränlaisia miehiä.

Vierailija
175/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden kotonani ei koskaan riidelty eikä tapeltu.Meillä oli rentoa oleskelua koko perhe-elämä.Totuin siihen mukavaan tasaiseen elämään kaikilla mukavuuksilla höystettynä.Siksicen halua jännitystä enkä draamaa elämääni pelkään sitä! Olen liian laiska ja mukavuudenhaluinen tapellakseni!

Vierailija
176/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet liian tasainen. Miehet rakastavat jännänaisia.

Itse olen huomannut, että miehet pitävät siitä, kun nainen muuttuu jatkuvasti. Tuo esiin erilaisia puolia itsestään, joita mies ei tiennyt olevan olemassakaan. Ja tietysti naisen on hyvä skannata heti alussa miehen kaikki ominaisuudet, tarpeet ja toiveet. Miehen tarpeilla ja toiveilla voi sitten sopivasti pelata; välillä täyttää ja ylittää ne, välillä olla täysin vastaamatta niihin, olla välinpitämätön. Näin pidetään mies nälkäisenä ja odottavalla kannalla.

Samaan tapaan naisetkin pitävät siitä, että mies muuttuu jatkuvasti. Parisuhteelle parasta onkin se, että molemmat järjestävät toisilleen pieniä yllätyksiä arjessa.

Täällä on nähtävästi hirveästi y

Minun mieheni on jaksanut minua 21 vuotta. Oletan, että pitkään jatkuneen suhteen yksi kulmakivi on epävakaa persoonallisuushäiriö, joka diagnosoitiin vasta hiljattain. Ilman sitä hän olisi varmasti jo kyllästynyt ja olisi kolmen lapsen yksinhuoltaja.

Vierailija
177/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen mieheni arvostaa rauhallisuuttani,sillä hänen exänsä oli raivohullu draamailija ja väkivaltainen!

Vierailija
178/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Annat" liian helposti :( Tämä maailma on mennyt ihan hulluksi kun sekstaillaan vaan kaikkien kanssa. Minusta se kuuluu vasta vakavaan rakkaussuhteeseen.

rouva

Vierailija
179/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä etenet liian nopeasti. Itse en suostu sänkyyn kun vasta kuukausien päästä ja jokaisen miehen kanssa on tullut todella pitkä suhde. Olen tiennyt, että miehet haluavat minut kokonaisuutena ja ne jotka eivät jaksa odottaa katoavat kyllä matkalla. Minulla on pienet tissit, olen rauhallinen ja varmaan monesta tylsäkin. Tyhmä en kyllä ole. 

Vierailija
180/335 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse menen mielelläni sänkyyn vaikka heti, jos innostun. En esitä epäseksuaalista saadakseni arvostusta. Vakava suhde löytyi eron jälkeen nopeasti ja halukkaita olisi ollut siinä välissäkin.

Itse uskon siihen, että kannattaa keskittyä omaan elämään. Luo ura, harrasta kivoja asioita, ole innoissasi siitä mitä teet. Jos tapaat hyvän miehen, ole reilu mutta jämäkkä. Vaadi hyvää seksiä ja kunnon keskusteluja, pistä mies epävarmaksi, kelpaako hän sinulle. Samalla näytä, millainen paratiisi kanssasi on olla: älä tee ruokaa aina, mutta kun teet, tee hyvää. Ole sängyssä ennakkoluuloton. Ennen kaikkea arvosta itseäsi ja toista.

Mies haluaa vaimoksi kunniallisen naisen ei koko kylän miehet kun vain innostui kokeillutta. Nykyajan naiset ei tahdo ymmärtää siveyden olevan naisen kallein aarre.

Kukaan nainen ei halua mieheksi näitä kaksinaismoralisteja, jotka vaativat puolisoltaan siveyttä, mutta itse ovat valmiita panemaan ketä halukasta vain. Näille miehille naureskellaan selän takana ja heitä pidetään hyvästä syystä yksinkertaisina ja höynäytettåvinä hölmöinä, jotka jauhavat "isoilta pojilta" oppimiaan "mietelauseita" ja "totuuksia".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä