Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä naisessa on vikana jos häneltä halutaan aina vaan hupia?

Vierailija
04.11.2025 |

Aina olen ollut se nainen joka ei kelpaa vaimoksi. Miehiä kyllä pyörii ympärillä mutta kaikki haluaa vaan sänkyyn. Kukaan ei halua mitään vakavaa. Nuorempana olin tästä otettu mutta kun aloin tajuamaan että olen vain hupia ja hupi loppuu kun nämä miehet on löytäneet vaimo ehdokkaan, asia alkoi ahdistamaan. Alussa siis esitettiin että jotain voisi tulla minun kanssa mutta samalla etsittiin sitä vaimo ehdokasta ja kun se löytyi minulle ollaan oltu "Ei meillä ollut mitään vakavaa."

Miten monta kertaa olen särkenyt sydämen kun näin on käynyt.

Olen hoikka, urheileva, lyhyt, minulla on aika miehekkäät harrastukset mutta olen ulkonäöltä naisellinen. Olen rauhallinen hauska ja ystävällinen. Teen ruokaa ja pidän kodista ja itsestä huolta. En vaan ymmärrä miksi en kelpaa vakavaan?

Nyt taas kerran eräs erittäin kivan oloinen mies tuli juttelemaan ja alettiin tutustumaan. Kerkesin jo vähän ihastua kun tehtiin yhessä kaikkea kivaa. Vaikutti että oli kiinnostunut  kunnes hän pudotti pommin että on eronnut vasta mutta ei ole varma palaako yhteen kun nainen on niiiin hirveän ihana vaikka nyt vähän pitää viikon mykkäkoulua välillä ja uhkailee erolla pienistä syistä. Välillä haukkuu hänen (miehen) lapset eikä edes pyydä anteeksi vaan syyttää miestä omista käytöksistään. 

Laittaa vaan miettimään että miksi aina tuollaiset naiset nähdään kumppaneina mutta sitten kun on tällainen normaali, tekevä, kiva nainen niin ei kelpaa. Välillä tuntuu että ongelma on pienet tissit eli pinnallinen ongelma ja välillä tuntuu että minua pidetään vaan lähtökohtaisesti tyhmänä jo ennen kuin tunnetaan.

Entiedä, kertokaa mikä on naisessa vialla jos se kelpaa muuten mutta ei vakavaan suhteeseen?

Kommentit (242)

Vierailija
21/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet liian tasainen. Miehet rakastavat jännänaisia.

Ai joku 95% naisista on jännänaisia? Se on hyvin pieni osa naisista, jotka eivät koskaan saa kumppania.

Ei tietenkään, mutta suurin osa miehistä joutuu tyytymään tasaiseen kumppaniin, kun jännänaisia ei riitä kaikille. Tasainen kumppani jää kuitenkin heti kun kuvioihin astuu jännänainen.

Vierailija
22/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttava mies kehui miten oli löytänyt "temperamenttisen naisen" ja miten tuollainen nainen on ihana kun on asennetta, tutustuessa huomasi tämän kehutun temperamentin.

Nainen löi miestä aina jos joku ei miellyttänyt naista. Nainen huusi ja haukkui mistä kaikkien kuullen. Jos mies illan vietossa halusi mennä kavereiden mukaan ulos tupakalle hän pyysi tätä naiselta ja nainen huusi "Ja et v1tt u varmaan mene tai se on sun viimenen teko" Ja muut nauroi samalla kun nainen tuijotti miestä murh4avasti. Mies jäkätti sitten selän takana että aikoo jättää naisen mutta ei jättänyt kun onhan se nyt ihana. :) Ja nuo vaan pari esimerkkiä. 

Pitää olla hullu jos haluaa hyvän miehen. Normaali kotona viihtyvä kodin hengetär ei kelpaa miehille vaikka sitä niin aina väittävät haluavansa.

Valkoroskameiningit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan halua jakorasiaa vaimokseen.

Näitä kauniita, joilla on pieni flirtti elämäntapana, niitä riittää, kukaan ei halua tai kehtaa ruveta tuollaisen kanssa vakavaa suhteeseen.

Monet näistä eivät edes omasta mielestään flirttaile mutta ovat vain vähän liian ystävällisiä ja hymyileväisiä monia kohtaan.

Vierailija
24/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menet sänkyyn niiden miesten kanssa? Syy löytyy sieltä. Miehen kiinnostus ja kunnioitus vaan lopahtaa tuollaisesta kun kaikki on jo nähty ja koettu. Näin se vaan menee. 

Vierailija
25/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kertoa kuin omista mieltymyksistä.

Seksiä voi olla miellyttävä harrastaa hyvinkin erilaisten naisten kanssa. Persoona voi olla täysin erilainen kuin minkä kanssa haluaisin viettää elämäni. Tuollainen on jopa mielenkiintoa herättävä.

Vakituiseen suhteeseen haluan kuintenkin ihmisen jonka kanssa arki on mahdollisimman mukavaa. Joku räjähtelevä hullu ei ole sellainen mikä täyttää tuollaiset kriteerit. Toivon myös potentiaalisen vaimon olevan fiksu jotta hänen kanssaan on mahdollista jutella järkevistä asioista.

Vierailija
26/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta.

Koskaan ei ole miehet pörränneet ympärilläni kuin sillon kun minulle puhkesi kaksisuuntainen ja maniavaihe oli päällä. Ja miehet kunnollisia työssäkäyviä perheenisiä, valmiina heittämään vaimon ja lapset elämästään, jos vaan olisin huolinut muuhun kuin hetkelliseen sekoiluun. Osa soittelee vielä vuosienkin jälkeen perään.

Vierailija
27/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinussa vikaa? Olet tavannut vain itsellesi vääränlaisia ihmisiä. Asenne kohdilleen nyt ja etiäppäin. 😊

Joskus osasin ajatella näinkin. Mutta en enää. En voi mitenkään törmätä vaan vääränlaisiin ihmisiin koko elämääni. Vika on oltava minussa. Olen tavannut ihmisiä nimittäin harrastusten, vapaa ajan, töiden (en työpaikalta vaan työn vuoksi). Muutamalta eri paikkakunnalta. Jokin syy on minussa oltava siis. Ja kun monesti miehet jopa olleet ihan fiksun oloisia ns. normaaleita ihmisiä, minä vaan en ole heille kelvannut vaan heillä on sitten nyt kumppanit. Joku ehdotti tuota tylsyyttä. Se voi olla mahdollista että olen tylsä, mutta mitä pitäisi tehdä etten olisi tylsä? Kuitenkin ihan menevät harrastukset ja kotonakaan en paljon sohvalla makaa vaan kokkailen ja leivon. Minusta löytyy paljon uutta kun tutustuu. Millainen nainen ei ole tylsä? AP

Vierailija
28/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen huomannut, että miehet pitävät siitä, kun nainen muuttuu jatkuvasti. Tuo esiin erilaisia puolia itsestään, joita mies ei tiennyt olevan olemassakaan. Ja tietysti naisen on hyvä skannata heti alussa miehen kaikki ominaisuudet, tarpeet ja toiveet. Miehen tarpeilla ja toiveilla voi sitten sopivasti pelata; välillä täyttää ja ylittää ne, välillä olla täysin vastaamatta niihin, olla välinpitämätön. Näin pidetään mies nälkäisenä ja odottavalla kannalla.

Vierailija
29/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi menet sänkyyn niiden miesten kanssa? Syy löytyy sieltä. Miehen kiinnostus ja kunnioitus vaan lopahtaa tuollaisesta kun kaikki on jo nähty ja koettu. Näin se vaan menee. 

Ehkä aloittaja tykkää seksistä?

Vierailija
30/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen huomannut, että miehet pitävät siitä, kun nainen muuttuu jatkuvasti. Tuo esiin erilaisia puolia itsestään, joita mies ei tiennyt olevan olemassakaan. Ja tietysti naisen on hyvä skannata heti alussa miehen kaikki ominaisuudet, tarpeet ja toiveet. Miehen tarpeilla ja toiveilla voi sitten sopivasti pelata; välillä täyttää ja ylittää ne, välillä olla täysin vastaamatta niihin, olla välinpitämätön. Näin pidetään mies nälkäisenä ja odottavalla kannalla.

No jos haluaa ihmissuhteensa olevan peliä niin kai tuo joillekin käy, varsinkin kun syvällisiä ja itsereflektioon kykeneviä miehiä ei käytännösdä ole olemassa.

Vierailija
31/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tapaat kivan ihmisen, ihastut, teillä luistaa juttu hyvin ja molemmat haluaa viettää aikaa yhdessä. Vietätte aikaa yhdessä. Sinäkö et jossain vaiheessa mene sänkyyn vaan odotat ensin että mies vie kihloihin että ei varmasti pääse sitten pakenemaan sen jälkeen? Epäilen. En ole missään vaiheessa suoraan hypännyt sänkyyn että ompa komea mies sun nimi oli? ja okei mennään sänkyyn. Kyllä siinä on aina ollut tutustumista ja minun annettu ymmärtää jotain. AP

Vierailija
32/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osin pitää paikkansa. On mielenkiintoinen löytää kumppanista uusia puolia. En kuitenkaan siedä ihmistä joka pelleilee minun tunteilla.

Vierailija
33/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä kauniita, joilla on pieni flirtti elämäntapana, niitä riittää, kukaan ei halua tai kehtaa ruveta tuollaisen kanssa vakavaa suhteeseen.

Monet näistä eivät edes omasta mielestään flirttaile mutta ovat vain vähän liian ystävällisiä ja hymyileväisiä monia kohtaan.

Ei kaikilla miehillä ole niin huono itsetunto kuin sinulla.

Vierailija
34/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolta ja anteeksi vain, myös vähän keksityltä. Jos tilanne olisi totta, niin kysyisin, onko sinulla traumaattista taustaa lapsuudessa. Usein on niin, että hyväksikäyttäjä ja hyväksikäyttetty tunnistavat toisensa kuin avain ja lukko, ja siten monet traumatisoituneet toistavat huonoja hyväksikäyttökuvioita elämässään. Vedät siis ehkä puoleesi ja myös tunnet itse vetoa hyväksikäyttäjiin. Vaikka kuvio on kauhea, se on myös tietyllä tavalla tuttu ja turvallinen. "Parempi tuttu helvetti kuin tuntematon taivas." Terapia saattaisi auttaa.

N58

Vierailija
35/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaan tapaan naisetkin pitävät siitä, että mies muuttuu jatkuvasti. Parisuhteelle parasta onkin se, että molemmat järjestävät toisilleen pieniä yllätyksiä arjessa.

Vierailija
36/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai joku 95% naisista on jännänaisia? Se on hyvin pieni osa naisista, jotka eivät koskaan saa kumppania.

Niinpä. Ja niidenkään naisten kohdalla, jotka eivät saa kumppania, ei ole kyse siitä etteikö ehdokkaita olisi. He vain eivät ole kiinnostuneita niistä miehistä, jotka ovat kiinnostuneita heistä.

Vierailija
37/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei kannata sijoittaa tunteita tai "ajatusta" liikaa tuoreisiin suhteisiin? Ehkä olisi hyvä ottaa vähän hitaammin? Ei antaa itselle mahdollisuutta innostua liikaa heti alkuun. 

Monelle nykyään muodostuu ihan sellainen elämäntapa että koko ajan tavataan uusia ihmisiä ja suhteista ei koskaan tule mitään vakavampaa, kun aina löydetään joku uusi ja kiinnostavampi. Koskee sekä miehiä ja naisia tämä. 

Vierailija
38/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kaulasta ylöspäin

Vierailija
39/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakorasia miehenä on hyve. Miehillä kaatoja lasketaan. Reikä kuin reikä.

Vierailija
40/242 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääränlaisia miehiä. Mulla oli joskus sama juttu mutta sitten vaan löytyi sellainen timantti. Eli kemiat vaan kohtasi. Ja löytyi muuten silloin kun olin luovuttanut ja lopettanut ns. etsimisen. Ja on täyttä faktaa.

Syy: intressit ei kohtaa, se mies etsii jotakin muuta mutta tyytyy hetkeksi. Ihmisen pitää löytää toisesta ihmisestä jotakin muutakin ulottuvuutta kuin vain pinnalliset asiat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä