Mikä naisessa on vikana jos häneltä halutaan aina vaan hupia?
Aina olen ollut se nainen joka ei kelpaa vaimoksi. Miehiä kyllä pyörii ympärillä mutta kaikki haluaa vaan sänkyyn. Kukaan ei halua mitään vakavaa. Nuorempana olin tästä otettu mutta kun aloin tajuamaan että olen vain hupia ja hupi loppuu kun nämä miehet on löytäneet vaimo ehdokkaan, asia alkoi ahdistamaan. Alussa siis esitettiin että jotain voisi tulla minun kanssa mutta samalla etsittiin sitä vaimo ehdokasta ja kun se löytyi minulle ollaan oltu "Ei meillä ollut mitään vakavaa."
Miten monta kertaa olen särkenyt sydämen kun näin on käynyt.
Olen hoikka, urheileva, lyhyt, minulla on aika miehekkäät harrastukset mutta olen ulkonäöltä naisellinen. Olen rauhallinen hauska ja ystävällinen. Teen ruokaa ja pidän kodista ja itsestä huolta. En vaan ymmärrä miksi en kelpaa vakavaan?
Nyt taas kerran eräs erittäin kivan oloinen mies tuli juttelemaan ja alettiin tutustumaan. Kerkesin jo vähän ihastua kun tehtiin yhessä kaikkea kivaa. Vaikutti että oli kiinnostunut kunnes hän pudotti pommin että on eronnut vasta mutta ei ole varma palaako yhteen kun nainen on niiiin hirveän ihana vaikka nyt vähän pitää viikon mykkäkoulua välillä ja uhkailee erolla pienistä syistä. Välillä haukkuu hänen (miehen) lapset eikä edes pyydä anteeksi vaan syyttää miestä omista käytöksistään.
Laittaa vaan miettimään että miksi aina tuollaiset naiset nähdään kumppaneina mutta sitten kun on tällainen normaali, tekevä, kiva nainen niin ei kelpaa. Välillä tuntuu että ongelma on pienet tissit eli pinnallinen ongelma ja välillä tuntuu että minua pidetään vaan lähtökohtaisesti tyhmänä jo ennen kuin tunnetaan.
Entiedä, kertokaa mikä on naisessa vialla jos se kelpaa muuten mutta ei vakavaan suhteeseen?
Kommentit (317)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras roolihan tuo on. Ainakin olisi miehenä. Minä herätän vain niitä sitoutumisfiiliksiä naisissa. En siis tietenkään kaikissa, mutta joissain. On hyvä ammatti, on talous kunnossa, vaikutan fiksulta ja mukavalta . Intohimoa en herätä yhtään. Olen järkevä valinta parisuhteeseen, mutta en itse sitä halua.
Eli et ymmärrä (vaikea lapsuus?) että naisen sitoutuminen on merkki mitä syvimmästä kiinnostuksesta ja kyllä, intohimosta? Kaipaat jännänaisen "intohimoa", seksissä puree kaulaasi verihaavan ja riidellessä tiputtaa kamat parvekkeelta? Se se vasta on Rakkautta!
Tuollainen kädenlämpöinen intohimo kestää naisella sen kaksi vuotta ja sitten loppuu fyysinen kosketus.
Haluttomuus johtuu aina siitä, ettei se kumppani ole haluttava. Kumppani joko lisää omaa haluttavuuttaan, tai sitten joutuu etsimään uuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoit syyn itse: "Pienet tissit"
No höpöhöpö nyt taas. Pienet tissit ei ole mikään este. Olen koko elämäni ollut parisuhteissa ja kelvannut pienen pienillä terhakoilla rinnoillani.
Pieni rintainen nainen on vähän kun pieni munainen mies, ei mitään annettavaa.
Pienirintaisella naisella voi olla älyttömän hyvä perse. Ei kaikilla o,e imetysfetissiä.
Niin kai. Yrittäähän moni pieni munainenkin korjata vikaansa nuolenta taidoilla, olisiko vähän samaa yritystä?
Ei se koko, vaan taito käyttää!
Vierailija kirjoitti:
Itse menen mielelläni sänkyyn vaikka heti, jos innostun. En esitä epäseksuaalista saadakseni arvostusta. Vakava suhde löytyi eron jälkeen nopeasti ja halukkaita olisi ollut siinä välissäkin.
Itse uskon siihen, että kannattaa keskittyä omaan elämään. Luo ura, harrasta kivoja asioita, ole innoissasi siitä mitä teet. Jos tapaat hyvän miehen, ole reilu mutta jämäkkä. Vaadi hyvää seksiä ja kunnon keskusteluja, pistä mies epävarmaksi, kelpaako hän sinulle. Samalla näytä, millainen paratiisi kanssasi on olla: älä tee ruokaa aina, mutta kun teet, tee hyvää. Ole sängyssä ennakkoluuloton. Ennen kaikkea arvosta itseäsi ja toista.
Kyllä sinussa alistajan elkeitä löytyy. N54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras roolihan tuo on. Ainakin olisi miehenä. Minä herätän vain niitä sitoutumisfiiliksiä naisissa. En siis tietenkään kaikissa, mutta joissain. On hyvä ammatti, on talous kunnossa, vaikutan fiksulta ja mukavalta . Intohimoa en herätä yhtään. Olen järkevä valinta parisuhteeseen, mutta en itse sitä halua.
Eli et ymmärrä (vaikea lapsuus?) että naisen sitoutuminen on merkki mitä syvimmästä kiinnostuksesta ja kyllä, intohimosta? Kaipaat jännänaisen "intohimoa", seksissä puree kaulaasi verihaavan ja riidellessä tiputtaa kamat parvekkeelta? Se se vasta on Rakkautta!
Tuollainen kädenlämpöinen intohimo kestää naisella sen kaksi vuotta ja sitten loppuu fyysinen kosketus.
Haluttomuus johtuu a
Ja sen halun määrän tunnistaa nimenomaan suhteen alussa naisen intohimon määrästä. Nainen osaa niin kovin hyvin valehdella itselleen mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei näe vaivaa suhteen edetessä, vaan luulee että kaikki pysyy ennallaan itsestään. Ei pysy. Nainen kyllästyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt varmasti ongelma on BC eli Body Count. Tuolla tyylillä ja saksien avaustahdilla BC on sinulla jo satoja joten et ole enää vuosikymmeniin ollut vaimomatskua. Kymmenen alkaa olla sellainen luku jonka jälkeen en enää harkitsisi mitään vakavampaa vaan olet yksinkertaisesti damaged goods. Tämä tuntuu monelta "seksuaalisesti vapautuneelta" naiselta unohtuvan.
No mutta, mistä se mies oikeaa lukua saisi tietää? Korkea luku on kyllä hyvä, koska se kertoo, että nainen pitää seksistä. Se on aina miehen etu.
Enkä nyt tiedä varsinaisesti onko se pitokalulle hyvä asia että nainen tykkää seksistä lähes kaikkien kanssa kuten AP. Mieluummin semmonen uskollisempi malli vaimoksi.
Tuskin kukaan nainen on kaikkia
Niin, pitää seksistä ilman tunnetta. Tällainen henkilö, oli mies tai nainen, ei välttämättä sovellu parisuhteeseen. Komppaan tuota uskollisen mallin puhujaa.
Mies ei näe vaivaa suhteen edetessä, vaan luulee että kaikki pysyy ennallaan itsestään. Ei pysy. Nainen kyllästyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt varmasti ongelma on BC eli Body Count. Tuolla tyylillä ja saksien avaustahdilla BC on sinulla jo satoja joten et ole enää vuosikymmeniin ollut vaimomatskua. Kymmenen alkaa olla sellainen luku jonka jälkeen en enää harkitsisi mitään vakavampaa vaan olet yksinkertaisesti damaged goods. Tämä tuntuu monelta "seksuaalisesti vapautuneelta" naiselta unohtuvan.
No mutta, mistä se mies oikeaa lukua saisi tietää? Korkea luku on kyllä hyvä, koska se kertoo, että nainen pitää seksistä. Se on aina miehen etu.
Enkä nyt tiedä varsinaisesti onko se pitokalulle hyvä asia että nainen tykkää seksistä lähes kaikkien kanssa kuten AP. Mieluummin semmonen uskollisempi malli vaimoksi.
No hän voi järjellä päättää olla uskollinen ja pysyä siinä. Tällainen kumppani sitoutetaan yhteisillä tavoitteilla. Ne pitävät paremmin yhdessä kuin mikään tunne.
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset miehet haluaa aina rikkoa vahvan ja naida sen miestä palvovan 50/50 suhteeseen jota ei edes oikeasti rakasta, koska miehelle tärkeintä on naisen kroppa. Kannattaa unohtaa miehet koska ei ne haaveile mistään rakkaudesta.
Ja yleistys huipussaan 😂
Emotionaalisesti sitoutumaton kumppani voi järjellä päättää olla uskollinen ja pysyä siinä. Tällainen kumppani sitoutetaan yhteisillä tavoitteilla. Ne pitävät paremmin yhdessä kuin mikään tunne. Itse olen tällainen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Naisen miehekäs harrastus miesten joukossa ei herätä muuta himoja kuin sen, että pääsee panemaan. Olen treenannut vuosikausia kamppailulajia ja olen pannut todella montaa naista, jotka ovat tulleet treenaamaan. Välillä samoja naisia on pannut useampikin saman seuran mies.
miehekäs mies ei halua miehekästä naista vaimokseen. Naisen pitää olla naisellinen.
Panemiseen nämä treenajanaiset ovat kyllä hyviä, koska antavat varmasti
Tätä minä alussa sanoin. Nainen voi vaatteissa näyttää hyvältä, mutta alasti miehekäs. Ja juurikin tuo harrastus jo viittaa miehekkääseen olemukseen kokonaisvaltaisesti. Itse olin nuorena hoikka ja haluttu. 35 vuotiaana naisellista pyöreyttä, johon mieheni rakastui, toki kasvot ja luonne miellytti. Naimisissa oltu 20 vuotta ja edelleen sopivasti pyöreyttä.
On vaimoja ja sitten on huvittelunaisia.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on p e t t u r e i t a niille tärkeintä on naisessa sen krop pa.
Ja kerta toisensa jälkeen yleistetään 😅
Vierailija kirjoitti:
Vika on siinä että nainen ei nosta vaatimustasoaan. Joutavia paskiaisia on netti täynnä. Itsekin aikoinaan huomasin.
Nostin standardeja 100%, tein listan 50 nimelle ja aloin käydä treffeillä, kirjasin ylös tyyppien ominaisuuksia, kahta kertaa en käynyt ellei ollut superherrasmies. Seksiin en tietenkään alentunut. Numero 25 nukkuu tuossa vieressä jo viidettä vuotta. Laatumies, kiltti, rehellinen, komea, ktm, kertoo joka päivä rakastavansa monta kertaa päivässä.
Nostakaa naiset vaatimustasoa!!!
Kyllä se omanarvontunto on se mikä tulee nostattaa. Sinun tarinasi pöyristytti. Olen elämässäni seurustellut neljän kanssa, kaikki pitkiä parisuhteita. Minua säväytti se neljäs, jonka kanssa olen ollut naimisissa 20 vuotta. Lisään vielä, että kaikki nuo neljä on kävelly vastaan, ei mitään nettikamaa. Kolmannen ja neljännen välissä oli 7 vuotta yksineloa, täysin ilman miestä. Minun viimeisin vaatimustaso oli tällainen: ei tupakoi, alkoholia kohtuudella, rakastaa minua ehdoitta. Vm-71
Ei tuo miesten pakeneminen johdu puijaamisen tarpeesta, vaan siitä että miehestä tuntuu kuin nainen veisi hänet nopeammin vakavaan suhteeseen, kuin mihin hän on valmis. Hitaammalla etenemisellä mieskin ehtii totuttautua ajatukseen mahdollisesta vakavasta, pitkäaikaisesta suhteesta.
Tollanen pelokas jänishousu ei ole mies. Hah.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ole helppo. Ei kannata suhteeseen mennä seksi edellä.
Itse en pihtarin kanssa lähde suhteeseen. Jos seksiä ei ole alusta alkaen, niin lasten saannin jälkeen se loppuu kokonaan
Ja vaatimaton, elämää kokenut mies putkahti esiin 😂
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi. Mutta yli-innokkuus ON haitallinen piirre ihmissuhteessa, tai voi olla, jos et osaa antaa välillä toiselle tilaa pohtia ja edetä omassa tahdissaan ja noh, ihan vaan olla yksin.
Ja liika miellyttäminen vasta haitallista onkin! Mistä sen toisen pitäisi tietää, mistä oikeasti pidät ja mitä haluat tehdä, kun suhde vähitellen tasaantuu? Tuotko suhteeseen tasapuolisesti omaa uutta näkemystä, vai toistatko kumppanin ajatuksia, vaikka nehän hänellä on jo itselläänkin? Voiko kumppani luottaa, että olet rehellinen, vai liudennatko näkemyksiä niin paljon että sekin alkaa epäilyttää?
Joo en yleensä neuvoisi muuttamaan itseä, eikä liikaa toki kannata, mutta jos on aiheellista himmata niin suosittelen. Voihan ne piirteet olla olemassa, mutta pidä niitä vähän aisoissa sillä jos olisit mies, juoksisin itse karkuun noilla spekseillä.
Enkä ihan oikeasti yritä olla ilkeä, yritän auttaa.
Olen liian laiska ja mukavuudenhaluinen ollakseni miehille jokin haaste.En jaksa!
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei mistään rakkaudesta haaveile ja putoaisit tuoliltasi jos kuulisit miten rumasti puhuvat naisista. Miehelle kro ppa on se tärkein ominaisuus naisessa. Kantsii unohtaa ne.
Kannattaa tiedostaa myös se miehissä, että kaikki miehet eivät kiinnostu trimmatuista naisista. Vai onko sinulle syntynyt käsitys, että miehet, joilla on EI trimmattu nainen, tyytyvät mitä saavat?! Joskus miehillä nyt vaan on suuret luulot itsestään, eivätkä kelpuuta mitä tahansa. Kumoan väitteesi: kyllä on miehiä, jotka haaveilevat rakkaudesta ja kun löytyy, vaalivat sitä. Ei katso kroppaa vaan kokonaisuutta.
No niinhän tuo 37v nainen kertoi. Ei ikinä ollut parisuhteessa. Vanhallapiialla kasvaa seittiä.