Mikä naisessa on vikana jos häneltä halutaan aina vaan hupia?
Aina olen ollut se nainen joka ei kelpaa vaimoksi. Miehiä kyllä pyörii ympärillä mutta kaikki haluaa vaan sänkyyn. Kukaan ei halua mitään vakavaa. Nuorempana olin tästä otettu mutta kun aloin tajuamaan että olen vain hupia ja hupi loppuu kun nämä miehet on löytäneet vaimo ehdokkaan, asia alkoi ahdistamaan. Alussa siis esitettiin että jotain voisi tulla minun kanssa mutta samalla etsittiin sitä vaimo ehdokasta ja kun se löytyi minulle ollaan oltu "Ei meillä ollut mitään vakavaa."
Miten monta kertaa olen särkenyt sydämen kun näin on käynyt.
Olen hoikka, urheileva, lyhyt, minulla on aika miehekkäät harrastukset mutta olen ulkonäöltä naisellinen. Olen rauhallinen hauska ja ystävällinen. Teen ruokaa ja pidän kodista ja itsestä huolta. En vaan ymmärrä miksi en kelpaa vakavaan?
Nyt taas kerran eräs erittäin kivan oloinen mies tuli juttelemaan ja alettiin tutustumaan. Kerkesin jo vähän ihastua kun tehtiin yhessä kaikkea kivaa. Vaikutti että oli kiinnostunut kunnes hän pudotti pommin että on eronnut vasta mutta ei ole varma palaako yhteen kun nainen on niiiin hirveän ihana vaikka nyt vähän pitää viikon mykkäkoulua välillä ja uhkailee erolla pienistä syistä. Välillä haukkuu hänen (miehen) lapset eikä edes pyydä anteeksi vaan syyttää miestä omista käytöksistään.
Laittaa vaan miettimään että miksi aina tuollaiset naiset nähdään kumppaneina mutta sitten kun on tällainen normaali, tekevä, kiva nainen niin ei kelpaa. Välillä tuntuu että ongelma on pienet tissit eli pinnallinen ongelma ja välillä tuntuu että minua pidetään vaan lähtökohtaisesti tyhmänä jo ennen kuin tunnetaan.
Entiedä, kertokaa mikä on naisessa vialla jos se kelpaa muuten mutta ei vakavaan suhteeseen?
Kommentit (320)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. Käyttädyt liian tylsästi.
Sinun pitää osata kuljailla. Ei tarpeeksi fiksua naista kiinnosta elämänpituinen kuljailu.
Jos olet tarpeeksi älykäs, keskity johonkin muuhun. Keskity luomaan uraa.
Haali itsellesi vanha mies joka on miljonääri.
Kerro että haluat turvatun tulevaisuuden rahallisesti. Se on reilu peli molemmin puolin.
Kyllä ap:lla on oikeus toivoa oikeaa rakkautta. Kukaan nainen ei Suomessa tarvi miestä
---
Tulevaisuutta ei voi ennustaa.
Esim. voi sairastua vakavasti. Mitä tahansa ikävää voi tapahtua.
Minusta kannattaa punnita riskit ja käyttää järkeä.
Itse kannatan järkiavioliittoa.
Ei kukaan tarpeeksi älykäs ihminen lähde mihinkään hankkeisiin mukaan p
Useimmat naiset Suomessa pärjäävät ihan omilla rahoillaan vanhanakin. En kannata mitään vanhentunutta järkiliittoa sen sijaan että toimeentuleva nainen tavoittelisi oikeaa rakkautta.
Ei mikään. Kyllä se varmaan tässä tapauksessa on miesten joku sitoutumiskammo.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa antaa heti seks juttuja
Jostain naisen kuitenkin täytyy saada seksiä, että voi hyvin. Ilmeisesti pitää olla rakastaja ja poikaystävä erikseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain naisen kuitenkin täytyy saada seksiä, että voi hyvin. Ilmeisesti pitää olla rakastaja ja poikaystävä erikseen?
Täytyykö?
Ei tarvitse laittaa edes kuvaa tinderiin löytääkseen miehiä, joita kiinnostaa hupi. Se on itsestäänselvyys, että niitä löytyy. Se ei harmi kyllä merkitse mitään henkilökohtaista ja sillä saa vaan ajatukset sekaisin, jos alkaa antamaan asialle sen enemmän merkitystä. Jos se mies jaksaa viettää kanssasi aikaa tuntikausia keskustellen ja muiden tekemisten merkeissä niin kasvaa todennäköisyys, että se on muutenkin kiinnostunut.
"Nyt taas kerran eräs erittäin kivan oloinen mies tuli juttelemaan ja alettiin tutustumaan. Kerkesin jo vähän ihastua kun tehtiin yhessä kaikkea kivaa. Vaikutti että oli kiinnostunut kunnes hän pudotti pommin että on eronnut vasta mutta ei ole varma palaako yhteen kun nainen on niiiin hirveän ihana vaikka nyt vähän pitää viikon mykkäkoulua välillä ja uhkailee erolla pienistä syistä."
Niin siis sulleko oli pommi, että on ihan vasta eronnut? Ja jo niin lyhyessä ajassa se tuntui susta ihan pommilta. Siinä se pulmakohta mun mielestä. Ei siinä, että miehellä kahjo vaimo, vaan että on vaimo, joka tulikin pommina sulle heti alussa.
Tommoisella epäkypsällä ja ristiriitaisella miehellä et tee mitään ja varo nyt jatkossa suin päin syöksymästä.
Paras roolihan tuo on. Ainakin olisi miehenä. Minä herätän vain niitä sitoutumisfiiliksiä naisissa. En siis tietenkään kaikissa, mutta joissain. On hyvä ammatti, on talous kunnossa, vaikutan fiksulta ja mukavalta . Intohimoa en herätä yhtään. Olen järkevä valinta parisuhteeseen, mutta en itse sitä halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän usein onkin.yöi 7 vuotta naimissa oltua on lähes poikkeuksetta. Kuuluu modernin naisen elämään. Se on ihan standardi jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain naisen kuitenkin täytyy saada seksiä, että voi hyvin. Ilmeisesti pitää olla rakastaja ja poikaystävä erikseen?Niinhän usein onkin.yöi 7 vuotta naimissa oltua on lähes poikkeuksetta. Kuuluu modernin naisen elämään. Se on ihan standardi jo.
Kuivuuko järvi jos ei siellä souda
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain naisen kuitenkin täytyy saada seksiä, että voi hyvin. Ilmeisesti pitää olla rakastaja ja poikaystävä erikseen?Niinhän usein onkin.yöi 7 vuotta naimissa oltua on lähes poikkeuksetta. Kuuluu modernin naisen elämään. Se on ihan standardi jo.
Kuivuuko järvi jos ei siellä souda
Järvi kuivuu vain jos siihen laskevat joet ohjautuu muualle. Soutamisella ei ole siihen vaikutusta puoleen tai toiseen.
Miehet ei halua vaivoikseen ja vaimokseen jakorasiaa, joka näytät olevan jatkuvasti kylliä tyrkyttävine miespuolisine kavereineen. Pussintyhjennysreikä. Hyh, hyh, sanon M
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei halua vaivoikseen ja vaimokseen jakorasiaa, joka näytät olevan jatkuvasti kylliä tyrkyttävine miespuolisine kavereineen. Pussintyhjennysreikä. Hyh, hyh, sanon M
Ei tasomiehet ota tasotonta naista muuksi kuin spermaviemärikseen. Karua mutta totta.
Vierailija kirjoitti:
Paras roolihan tuo on. Ainakin olisi miehenä. Minä herätän vain niitä sitoutumisfiiliksiä naisissa. En siis tietenkään kaikissa, mutta joissain. On hyvä ammatti, on talous kunnossa, vaikutan fiksulta ja mukavalta . Intohimoa en herätä yhtään. Olen järkevä valinta parisuhteeseen, mutta en itse sitä halua.
Näin juuri. Minäkin riemusta kiljuen ottaisin tällaisen osan. Kerrankin saisi olla, että joku haluaa vain sen takia , että on haluttava eikä vain , että pystyy tarjoamaan koko helahoidon. Se on raskas taakka. Siinä ei saa olla itsessään yhtään heikkoa kohtaa. Pitää suorittaa niin montaa roolia ja tehtävää. Ei sitä jaksa. Monesti kuulee sanottavan , että ole otettu siitä , että nainen haluaa sinut kokonaisuutena. Se siinä juuri on raskasta. Kaikki pitää olla kunnossa . Sitten taas hupimiehellä ei tarvi olla kuin se ulkokuori ja silti se palkitaan kaikkein eniten. Ristiriitaista.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa vaan pitää heti antaa pillua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet liian tasainen. Miehet rakastavat jännänaisia.
Tämä on kyllä totta monen kohdalla. Esimerkiksi eksäni ärsyynytyi suunnattomasti kun en ollut mustasukkainen. Ensin tietysti valitti miten kamala entinen tyttöystävä oli kun oli niin mustis.
Miehet ovat yleensä niin tunteidensa viemiä, että heille rakkaus on sekoilua, joten sen takia olettavat sekoilevan naisen rakastavan vähän enemmän kuin nainen joka ei sekoile.
Jep, mulle yrittävät tehdä kaikenlaisia pskatestejä, kun en ole mustis jne. Valitettavasti mun vähäisetkin tunteet kuolee siihen lapselliseen testailuun ja pelailuun. Mä vaan jatkan matkaani sit yksin. Kyllä tällä ulkonäöllä miehiä riittää ja sekös niitä tuntuu riepovan.
Miksi valittaa tuollaisesta? Ei kai tuon parempaa elämää olekaan. Saat ihmisistä aina heidän parhaat puolet. Huonoja puolia ei tarvitse jäädä sietämään. Saat olla itsenäinen ja riippumaton. Ei kompromisseja, määräilyä, vahtimista. Aijai onnwkashan sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on talous kunnossa ja olen fiksu ja mukava. Ilmeisesti olen liian iloinen ja puhelias ja siksi mut halutaan lähinnä hauskanpitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on talous kunnossa ja olen fiksu ja mukava. Ilmeisesti olen liian iloinen ja puhelias ja siksi mut halutaan lähinnä hauskanpitoon.
Iloinen ja puhelias olen itsekin ja otetaan mukaan kyllä hauskanpitoon, mutta ei "hauskanpitoon".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset sanoo miehelle, että seksi ei ole ihmisoikeus. Silloin sitä ei myöskään naisten " täydy" saada